Jeg vågner..åbner mine øjne 3 gange med jævne mellemrum. fjerde gang åbner jeg mine øjne helt op, og opdager til min store forskrækkelse at jeg har en fremmed's t-shirt på, den dufter af mande parfume.
Jeg prøver at trække mine hænder til mig, men forgæves i forsøget, mine hænder var lagt i håndjern med en lænke der var sat fast til den ene side af himmelsengen jeg lå i, så istedet for prøvede jeg at trække mine ben til mig for at kunne komme til at sidde op, men det kunne jeg heller ikke, det eneste jeg fik ud af det var en hel masse larm fra lænkerne, mine ankler var lagt i.
Jeg lå ikke i ret lang tid og tænkte over hvordan jeg var endt i himmelsengen og lænkerne før jeg hørte dørens håndtag knirke.
Jeg lå spændt og kiggede over mod døren for at se hvem der var bag døren... døren gik op og en høj flot fyr på omkring 20 år kom ind af døren til værelset, hvor jeg spændt lå på værelset og ventede på svar! Som fx. '' hvem han er og hvorfor jeg lå i en himmelseng med lænker, håndjern og hans t-shirt på'' ... Fyren tænde for lyset og kom gående hen mod himmelsenge og satte sig der næst på senge kanten i den side jeg lå i. Han kiggede på mig og smilte akavet til mig. Jeg var lidt bange for ham og det havde jeg egentlig også god grund til..så jeg lå stille og stirrede skiftevis på ham og ud i luften. Efter 1 min stilhed åbnede han munden og spurgte '' har du sovet godt?'' Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle svare, pga jeg lå i lænker, håndjern osv!!.. men efter jeg havde overvejet mit svar svarede jeg '' jeg har sovet godt men lænkerne og håndjernene var noget af et chok! At vågne op med'' Fyren så på mig med med sine smukke smaragd grønne øjne og et smørret smil! og lod som om at han ikke havde spurgt eller hørt hvad jeg sagde...
'' Jeg har ventet tålmodigt på at du skulle vågne''. Sagde han...Jeg lå tavs et øjeblik og spurgte så ''hvad er klokken''. Han kiggede på sit armbånds-ur og svarede ''kl. er 10:00, er du sulten?'' Jeg nikkede.
'' okay godt, jeg har nemlig til beredt lidt morgenmad på forhånd til dig, jeg skal bare lige hente det''.
Han strøg et hår væk fra mit ansigt og kyssede mig på panden, jeg rødmede af kærlighed❤ og angst!😨. Han rejste sig op og gik mod døren, inden han gik ud af værelset kiggede han på mig og sagde '' Jeg er tilbage om et øjeblik''.. han lukkede og låste døren efter sig.Jeg kunne ikke sætte mig op så jeg lå bare og kiggede ud i det nærmest tomme værelse, der var ingen vinduer, det eneste der var i værelset var et sminkebord et stort tøjstativ med en masse fine kjoler osv. og ved siden af en reol med lingeri, en polstret stol og et fjernsyn som hænger på væggen over for sengen...
Døren blev låst op og fyren kom ind med en bakke, han satte bakken på sminkebordet og gik hen til mig.. han løsnede lænkerne lige akkurat nok til at han kunne hjælpe mig med at komme op og sidde. Da han havde hjulpet mig op at sidde hentede han bakken og satte sig på senge kanten som før. Der var en skål yoghurt og et glas vand på Bakken, Jeg kunne ikke bruge mine egne hænder for de var jo lænket fast. Fyren tog Skeen op ad yoghurten, jeg så på ham og åbnede munden over skeen og spiste yoghurten, han dyppede skeen ned i yoghurt igen og førte den igen op til min mund inden jeg nåede at åbne munden dryppede noget af yoghurten ned på mit bryst... Han var Tavs et split sekund, han rejste sig og tog bakken over til sminkebordet og satte den der. han gik over til skabet, åbnede lågerne og tog en fin kjole ud og hængte den på lågen han åbnede en af skufferne med lingeri og tog et sæt op og lagde det på sengekanten. Han gik over til mig og løsnede min ene hånd fra håndjernene og løftede op i t-shirten Så jeg kan få min arm ud af ærmet, da jeg havde fået min arm ud satte han min hånd i håndjern igen, det samme gjorde han med min anden hånd og til sidst tog han t-shirten over mit hoved og lagde den fra sig Han begyndte at åbne min Bh.. Jeg græd indeni og spurgte mig selv, ''hvad vil han have af mig?'' Han tog den nye Bh som han havde hentet og Gav mig den på jeg fældede en tåre Han så på mig og sagde ''Du skal ikke græde Jeg hjælper og passer på dig, okay?'' Vi så på hinanden, Jeg fik et lille smil frem, men jeg kunne ikke holde tårerne tilbage. ''Hold op med at græde Jeg kan ikke holde det ud!''sagde han og tørrede tårerne væk fra min kind med sin tommelfinger han hentede kjolen og tog den ned over hovedet på mig, han løsnede håndjernene så han kunne trække kjolen ned over mig Jeg kan at op at stå i himmelsengen så kjolens skørt kunne falde ned. Fyren tog fat i mine hænder og lagde dem ned i nogle nye håndjern, som han havde haft i en af sine lommer, Han førte min hænder til han's skuldre, og tog fat om hofterne på mig, og hjalp mig ned og sidde igen, Han satte sig ved siden af mig og stirrede på mig i det der føltes som en evighed men kun nogle få minutter. Jeg begyndte at Gabe ''Er du træt'' spurgte han. Jeg nikkede og gabte igen. Han tog fat i mine hænder og låste op for håndjernene at lægge mine hænder ind i de håndjern Jeg vågnede op i og strammede lænken så jeg ikke kunne bevæge mig. Han trak dynen op om mig, og lagde sig ved siden af mig og stirrede ind i mit ansigt, Jeg havde lige drejet hovedet væk fra ham, da han's hånd drejer mit ansigt imod Han's igen. Jeg prøver naivt at dreje mit ansigt væk fra han's ,men forgæves, fyren blev bare mere og mere vred '' jeg ville ikke'' råbte jeg... han tog fat i mit hoved med begge hænder og lagde sin pande mod min pande og stirrede ind i mine øjne som om det var en form for undskyldning, der var gået et stykke tid og jeg kunne næsten ikke holde mine øjne åbne mere. ''Jeg vil gerne have lov at sove ud''. Sagde jeg ''Ok'' svarede han..Han skulle til at kysse mig på munden men jeg nåede at dreje mit ansigt, så han i stedet kyssede min kind, han så irriteret ud på mig. Jeg så nedtrykt på ham for at vise at jeg godt vidste at det ikke var det han ville.. Han lagde sin arm under mit hoved og nærmede sig, Jeg gabte en sidste gang inden jeg faldt i søvn.
YOU ARE READING
Herrens Lyster. Et Liv I Lænker
RomanceAlexa Ravensburg er en ung smuk pige som en dag vågner op i en fremmed seng i et fremmed hus med en fremmed mand ved navn ..... han er pessimist, ond og ikke ligefrem det bedste selskab man kunne ønske sig. Men hvem ved måske viser der sig en lille...