Layla si viata ei

6 2 0
                                    


Hey,eu sunt Layla,am 17 ani.Sunt a 11 a,mama e celebra cantareata Sarah Brown.

Nu mi-am cunoscut niciodata tatal,dar nu-i o problema,pt ca,fratele meu,Edawrd,s-a comportat ca un frate-tata.

As putea sa va spun ca sunt invizibila,dar am concerte mereu.Si mereu o am pe amica mea cea mai buna,Amy,ne cunoastem de la gradinita.cand frati-su,mi-a rupt papusa preferata.

Frati-su cu care am fost  impreuna in liceu si a pus un pariu pe mine ca o sa fiu iubita lui pana la sfarsitul semestrului,si asa a fost.

Flashback

-Bravo bro,uite aici bani pe pariu cu Layla.

-Mersi bro-

-ASTA AM FOST EU ,UN PARIU?!

-Layla...Da asta ai fost...

Flashback end

Sa revenim....Eu am parul castaniu deschis spre blond,ochii schimbatori(verzi-albastri-gri)Am 1.70.

Amy-Puteti sa spuneti ca este geamana mea...doar ca ea are parul castaniu inchis, si ochii caprui inafara de asta semanam ca doua picaturi de apa.

Edward-Are parul castaniu inchis,ochii verzi-albastri-caprui.E ditamai matahala are 1.90 cred.Presupun ca el seamana mai mult cu tata.

Mama-Are parul castaniu deschis spre blond,la fel ca mine,ochii verzi albastri-gri.Are 1.68

Cum spuneam "Am concerte mereu" pt ca fac parte dintr-o trupa The Vamps,se numeste

(Da,stiu cliseic dar mna am scris capitolu asta pe hartie mai intai si cum am o melodie preferata de la The Vamps am zis sa pun trupa asta ca oricun n-aveam  idei)

Trupa este formata din:

Ylai-Solist si chitarist,are parul negru,ochii grii,in general el nu canta la chitara si este doar solist.Are 19 ani,e si el o matahala,are 1.87,e super de treaba ne intelegem wow

Kyle-solist-chitarist,in general chitarist,are 19 ani,si daca va vine sa credeti Ylai si Kyle sunt gemeni chiar daca Kyle e blond si are ochii albastri,macar are 1.88 la fel ca siamezu lui.

Derek-tobarist parca asa se scrie..18 ani,are parul castaniu-roscat,ochii verzi,1.86.

Si bine inteles..frati miu:}} el e pianist

Asta e trupa,ne intelegem wow.


Hey asta i a doua mea carte si sper sa mi iasa mai bine decat prima ,daca va place vot si com,poate fac next azi

Layla si viata eiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum