Bugün yeni okul zamanı çok mutluyum(!)
Her zamanki gibi beni uyandıran bir annem yok. Alarmın sesiyle uyandım. Paytak adımlarla banyoya yürüdüm. İnerim bitince aşağı indim güxül bir kahvaltı hazırladım. Her zamanki gibi inmek bilmeyen iki abim ve harika ikizimle başım dertteydi. Elime aldığım sürahiyle Eren in odasına daldım. Üç dakika sonra herkes benim çığlığıma uyanmıştı. Ama bizim umurumuzda değildi. Solonun ortasında koşuyordum Eren arkamda beni yakalayacağına dair bişeyler zırvalıyor ortanca yani Aras abim kahvaltı masasında bizi izliyor. Meriç abim siz hiç akıllanmayacaksınız bakışı atıyordu. Her zamanki gibi,"Yeter artık Eren burya gel demesiyle kahvaltı edelim" demesiyle kahvaltıya geçtik. Masada bana öldürecek bakışlar atıyordu. Ta ki Meriç abimin sesinş duyana kadar.
"Evet, Ceren bu yıl başka bi okulda devam etmen lazım biliyorsun, sıkıntı çekeceğini sanmam çünkü Erenle aynı okuldasız."
Aslında çok heyecanlıydım ama yine kimseyle arkadaşlık edemeyeceğimi biliyordum, zaten ilk günden Ernle takılmam çünkü beyfendi dışardan her ne kadar soğuk nevale gibi gözüksede bana her şeyini anlatır. Bana sürekli okulda çok popüler olduğunu, kızların ona hasta olduğunu falan söyleyip duruyor ama ben pek onun gibi düşünmüyorum. Çünkü o çok sıcak tatlı hiç kötü çocuk tipi yok ama bahsettiği kendisi tamamen öyle bizde idaya girdik okulun ilk zamanları birbirimizi tanıyor gibi yapacağız ve bakış dediği gibi kızlar ona aşık mı? "
Ardından ben yürüyerek okula gitmeye başladım. Abimler arabyala holdinge gittiler. Erenin bugün biraz işi varmış ilk ders olmayacağını söyledi. Okula ilk adım attığım andan itibaren harbi harbi herkes bana bakmaya başladı. Bu biraz beni utandırsda açık vermemeye çalışarak müdürün odasını aradım. Okul baya büyüktü ama gelmeden önce Eren müdürün odasını tarif etmişti. Bulduğum kapıyı iki kere çalarak odaya girdim. Benim varlığımla odaya bir başkan girmiş gibi ayaklandı müdür.
"Siz Sayın Meriç DEMİRSOY un kardeşi olmalısınız, hoş geldiniz "
Hayatım boyunca bana maddi durumum yüzünden iyi davranan yalakalık yapan insanlardan nefret etmişimdir. Kısaca başımı salladığımda müdür bana sınıfımı ve ders programımı verdi. Sınıfa girdiğimde tek mutlu olduğum nokta evdeyken bana sınıfını söyleyen Erenle aynı sınıfta olduğumdu. Sınıfa ilerledim en arka sırada boş bir yer kestirdim gözüme ve oturdum. On dakika sonra sınıfa kısa kısa etekli kızlar girmeye başlsdı. Böylece anladım ki bu okul baya rahattı. Yanımda bir hareketlilik hissedince yanıma çok tatlı kıvırcık bi çocuğun oturduğunu onun ön tarafındaki sıraya da esmer güzeli bir kızın oturduğunu gördüm. İkiside bana gülümseyerek bakınca kendimi tanıtma gereği duydum.
"Ben Ceren bazı sıkıntılardan dolayı nakil almak zorunda kaldım sanırım şimdilik bu kadar ya siz dedim ellerini sıkarken."Esmer olan "ben Duru hep bu okuldayım sanrım"
dedi gülümseyerek ardından kıvırcık olan söze atladı çok sempatik biri.
Ben Batuhan kızların gözdesi okulumuzun en tatlı çocuğu olan Batuhan "
dedi gülerek çok tatlı çocukmuş gerçekten. Onlara gülümsemekle yetindin ve önüme döndüm Batuhan konuşmaya başladı.
" şimdi sakın ama sakın Eren DEMİRSOY a bulaşmıyorsun. Çünkü pek güvenilir kaynak değil hatta hiç. "
Ani bir refleksle ona döndüm
" Bana hiç bir halt yapamaz o. "
Ama yinede neden böyle söylediğinizi merek ettim.
"Çok yakışıklı tehlikeli faln mı?"
dedim gülerek. Bi ana korkuyla gözleri parlayan Duru aniden ban döndü bi an ben bile korktum sonra konuşmak için ağzını arası ve
" Bak bebeğim her ne kadar yeni tanışıyor olsakta ilerde iyi bir arkadaşlığımızın olacağını düşünüyorum ve üzülmeni istemem o çocuk acımasız, merhamet yetisi olmayan biri ve kızların gözdesi her gece bir kız girer onun hayatına ve dönüp bir kere bile bakmaz onlara. "
Dedi hadi ama aynı kişiden bahsediyor olmayız demeyi çok isterdim ama sanırım aynı kişi ama beklemezdim yani ne bileyim o hep benim en sevdiğim herşeyim bu konu üzerinde fazla durmayıp kendimi iki saattir boşa konuşan edebiyat hocasını dinlemeye verdim.
Üçüncü ders bittiğinde hava almak için dışarı çıktım. Hep tanıdığım araba okul bahçesine girince ilk kez görmüş gibi yaparak onu izlemeye koyuldum. Okula o kadar havalı bir giriş yaptı ki bi an ben bile onun kardeşim olduğunu unuttum. Ardından arabadan indi ince bir hareketle saçlarını düzeltti sanki tüm kızlar onu yiyecek gibi bakıyordu herkes erkekler dahil ona etkilenmiş bir çoğu özenir gibi bakıyordu. Gözleri gözlerime değildi bi anlık gülümseme istediği gelsede aniden soğuk havaya büründüm bu hareketimi görünce o önüne dönerken gülümsedi. Ve yavaş adımlarla onu bekleyen arkadaş grubu yada çetesi mi demeliyim yada yakışıklılar çetesine girdi.
Dur yla aynı anda göz göze geldik ve içeri girdik. Sırama kurtulduğum gibi uyuyacakken birden zilin çalmasına lanet ettim ama uykumu bölemezdi tabiki tam yeniden uyuyacakken Eren sınıfa girdi. Peşinde onun gelmesiyle ilk kez gördüğüm çetesiyle beraber. En arka sıraya oturdu. Ben meraklı gözlerle ona baktığım sırada hoca derse girdi. Aradan geçen dakikalar sonra zil çaldı. Tam çıkacakken bir iki kız sınıfta önümü kesti tabi arkada Eren merakla bizi izliyordu. Bana baktı ve
"Seni küçük sürtük şimdiden söylüyorum Eren den uzak duracaksın yanında dahi yürüme yeni olduğun için bilmezsin diye diyorum ikincisi diğer ikazım bu kadar güzel olmayabilir."
Arkadan Erenin beni bile kıskandıran kahkahasını duyunca ona dönüp gülümsedi ona gitmek için hazırlanırken elimi saçına daldırdım ve hızla çekince bi kaç adım geriledi ve hızla bir küfür savurdu ardından attığım tekmeyle iyce yere yapılan kıza döndüm
"Değil yanında aynı yolda bile yürüdüğünü öğrenirsem kafanı parçalarım seni onun çevresinde görürsem bitersin, bitersin"
Arkamı dönünce ban bir hamle yapacağını düşünmemiştim tabi Erenin kalın ve erkeksi sesini duyana kadar "Sakın bu hataya düşme. "
Ne dediğini kavrayamadan eli hava da tüm sınıf gibi bana şaşkınlıkla bakan bir kız görmeyi beklemiyordum sanırım şaşırdıları şey Erenin beni korumasıydı bozuntuya vermeden hızla kıvırcık ile Duruya baş hareketi yaparak dışarıyı işaret ettim. İkiletmeden benimle dışarı çıktıklarında birden döndüm ve boş olan bahçede,"Eren benim ikizim size söyleyemedim çünkü onun yüzünden benimle aranıza mesafe koymanızdan korktum ".
Merhabalar ilk kez tam istediğim bir kurguya burdayım sık sık bölüm atacağıma emin olun vote yoksa bölüm de yok unutmayın yazarınız
MARSHMELLO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Say Yıldızları
ChickLitÜç abisi var. Birbirinden karanlık üç mafya. Annesiz ve babanız geçen bir çocukluk. Kendi yanlızlığın da kavrulan bir kız..