Descriere: Corpul uman e capabil de tot felul de lucruri pentru a supravietuii in fata unor situatii dificile. Cha Do Hyun (Ji Sung) e a treia generatie de mostenitori, care sufera de tulburare disociativa de identitate din cauza unor evenimente traumatice care i-au pus viata in pericol. El incearca sa-si recapte controlul asupra vietii sale cu ajutorul lui Oh Ri Jin (Hwang Jung Eum), un psihiatru rezident in primul an, care il ajuta in secret. Dar fratele geaman al lui Ri Jin, Oh Ri On (Park Seo-Joon), e un scriitor care e hotarat sa descopere viata fara scrupule a celor bogati si incepe sa-l urmareasca pe Cha Do Hyun. Va putea Cha Do Hyun sa preia controlul asupra vietii sale inainte ca una dintre cele 7 personalitati sa preia controlul?
Părere personală: Una dintre cele mai bune kdrame văzute pana acum. Fiecare caracter jucat de Ji Sung te facea sa razi si încet încet sa te îndrăgostești de ele, vrând ca acele caractere sa nu dispară niciodată. Nici acum după 2 luni nu m am putut uita la sfârșitul serialului pentru ca nu ma mai puteam oprii din plâns. M am simțit mult prea apropiata de personaje ca sa le pot da drumul.
Unde-l găsiți : Blogul lui Atanase/DramaCool9 cine vrea in engleza.
Rolurile principale: Ji Sung, Hwang Jung Eum, Park Seo-Joon
Genul: Drama, Comedie, Romance
Episoade: 20 de episoade
An: 2015
Media: trailer
Imagini/gif-uri:
Capitol realizat de: G. / thegoddamndoor--
Noi suntem grupul OficialCoreea, vă mulțumim !