*Toplantı odasına bekleniyosunuz*
Anonsu duyan Orkun Danla ve Duygu Reynmen'in odasından çıkarak oymalı altın kaplamalı kapıya doğru yürümeye başladılar. O sırada Reynmen tualete gitmişti. Orkun Danla ve Duygu toplantı odasına girdiklerinde Şahide herzamanki yerinde, masanın başında, oturuyodu ve herzamanki gibi Berkcan da sağ tarafındaydı.Berkcan: Gelin oturun
Şahide: Salagh, oturun oturun yavrularım çocuhlarım.Üçüde oturdu ve Gaga Bulut ile Reynmenin gelmesini beklediler. Gaga Bulut herzamanki gibi yarım tişörtü ve takım leopar desenli donuyla uyuyodu.
Berkcan bir kere daha kırmızı düğmeye bastı ve anons tekrar duyuldu.
*Toplantı odasına bekleniyorsunuz*
Gaga bulut uyandı ve üstüne avizede asılı duran bornozunu geçirdi. Odadan çıkarak toplantı odasına doğru koşmaya başladı.
O sırada Reynmen de elini yıkamıştı ve kapıya doğru yürümeye başladı.Gaga bulut koşarak köşeyi dönerken birden önüne Reynmen çıktı ve Gaga bulut anlamsızca kendini Reynmenin kollarına attı.
Reynmenin gözlerine baktı;Gaga bulut: Ah Reynmeğn biz birbirimiz için yaratılmışız aşkhım behniğm!
Reymen: Yavaş lan yavşak bu kaçıncı?Der ve Gaga Bulutu üstünden atarak sinirli bi şekilde toplantı odasına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı.
Gaga Bulut arkasından koştu...O sırada toplantı odasında;
Berkcan: Bi gelemedi bunlarda ya ben konuya giriyim bari.
Demesiyle Reynmen'in odaya girmesi bir oldu.
Reynmen: Bana bakın bu orospu çocu yılana ben artık daha dayanamıyorum bunu burda halletmemiz gerekiyo.Gaga Bulut arkasındam koşarak gelir ve elini Reynmen'in omzuna koyar;
Gaga bulut: Canım bunu halledebiliz ama aramızda.Reynmen: ... Bana bak çek elini kolunu sikerim sağını solunu.
Orkun: Bence bunu ona söylemeliydin yani bi umutlandı şuan o.
Danla ile Duygu gülmeye başladılar.Duygu: Arkadaşlar tamam içeri geçin hadi.
Reynmen sinirle Gaga Bulutu itti ve gidip en köşeye oturdu. Gaga Bulut yanına yaklaşırken;
Reynmen: Nereye geliyon amk gerizekalısı yer mi var burda git öbür köşeye.
Gaga Bulut: A-
Reynmen: Siktir gitDuygu: Reynmen de yerine geçtiğine göre Berkcancım konuyu diyodun...
Berkcan: Aslında konuyu gördünüz bile ... Yani bu Gaga Bulut'un gevşek davranışları...
Reynmen: Yavşak.Berkcan: Evet kardeşim, devam edim. İşte bu biraz arada yükselişleri falan.
Danla: Anırıyo.Berkcan: Aynen Danla'cım, devam edim. Bizi zorlamaları...
Orkun: Kirlendim resmen amk.Berkcan: Haklısın abicim, devam edim. Bi dakka önce başka bişey varmı Duygu senin bişeyin varmı?
Duygu: Yani bilmem...yok. ...Var ya saçımı çekiyo hep sonra güçsüzleşiyo ya mahvetti of!Berkcan: Evet duydunuz yani. Eee şimdi Gaga Bulut, biz se-
Reynmen: Ay yeter çok uzadı bu dayanamıcam Gaga Bulut artık bizim gangimizde yer almıyosun senle iş yapmıcaz yani kovuyoruz seni.Berkcan: Yani evet öyle. Şahidecim sen ne diyosun buna?
Şahide: Hiç bişi demiyom olum hiç bişi demiyom Bobo Kalut git git artık. Benim oğlum bilir, en iyisini bi- olum Habibe ne zaman gitti ya?Berkcan: Evet anneanemide duydunuz zaten söz onda biter o liderimiz biliyosunuz yani ve ee evet Gaga Bulut oy birliği ile.. abi siktir git işte istemioz la seni.
Gaga Bulut olamayan gururuna bunu yediremedi "Bende gidicektim zaten" dedi ve çıktı.
Berkcan: Yanlız abi yarın akşam çok büyük bi parti yapıyoruz ve acaip kişiler gelicek şu maldanda kurtulduk iyi oldu lan partiyi bok ederdi yoksa.
Herkes gülmeye başadı. Bu sırada telefon çaldı. Şahide telefonu açtı;
Şahide: alo alov
?: vovovovo
(Telefon dışardan duyulmuyo)
Şahide: AYE WASSUP BITCH?
herkes bian şok oldu
?: vovovovo
Şahide: AYY PUMP, MA NIGGA U COMİN TO PARTY HUH?
Orkun: Yok artık abi Pump mı?
Danla: Oha lan Lil Pump olan mı?
?:vovovovo
Şahide: YEAH BRO TOMORROW. IM TELLİN YALL, GONNA BE FYE!
Lil Pump: YES MA OFC, THIS OUR SHIT N ITS GONNA BE LIT AYE.
*berkcan'ın içtiği su burnundan çıkar*Şahide: IKR, ESSKEETITTT!
Lil Pump: ŞAHİDE CYA!
Şahide: K, BYE. CYA2 PUMPP.
Şahide telefonu kapatır;
Şahide: Berkcan oğlum Pump geliyo bahçeye sane alanı yaptırın bide organizasyon şirketine söyle kızları unutmasın getirtsinler.
Berkcan: T-tamam şahidecim ben ozaman hallediyim bi onları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Boncuk
ActionBurası Şahide'nin Gang'i burdan çıkış yok Not: Kapak tasarımı ve hikaye tamamen DMSwritings®'e aittir.