Bölüm 1

538 46 9
                                    

Helloo! Ben geldim. Evet yeni bölümümüze hoş geldiniz canlar bir şey farkettim yorum yapmıyorsunuz lütfen yorum yapın bölümler hakkında ben okuyup değerlendireceğim sizleri seviyorum hadi bölüme geçelim..!
Bua arada herkes başaldığı tarihi buraya bırakırsa cok mutlu olurum ☺️😍😘
<————————————————>
Ben Bahar KUTLU!
    Çok güzel bir hayatım var ama bazen ben de her insan gibi kırılıp üzülebiliyorum ağlayabiliyorum ya da çok duygusal olabiliyorum.benim hayatım çok güzel dediğime bakmayın annemi kaybettim sizler belki bunun nasıl bir duygu olduğunu anlaymazsınız ben daha 5,5 yaşındayken annemi kaybettim evet daha bebekken çok zor annesiz yaşamak ama benim pırlanta gibi bir babam var bir dediğimi iki etmeyen beni asla kıramayan bana zarar gelse çıldıran bir babam bar evet ama o anne kokusunu almak onu yaşamak isterdim işte bu duyguları yaşayamayan bir sürü çocuk var ben de onlardan biriyim.
   Bugün yeniden annem olmadan bir güne uyandım annemsiz anne öpücüğü olmadan kaktım.Ama sorun değil artık alıştım hani diyoruz ya annem olmadan yaşayamam işte öyle olmuyor yaşıyorsun bir türlü her şeye rağmen hayat devam ediyor.babamın bana seslenişiyle kalktım.
"Kızım bahar hadi kalk meleğim ben işe gideceğim sen de Nazlıyla randevun vardı kuaför de unuttunmu?"babamın son desiğini duymamla elektrik yemişe döndüm âdeta.
Hwmen yataktan kalkarak"a-a baba ben onu unuttum saat kaç uff ya mazlı aradı mı acaba beni"telefonumu alıp baktım ve saat 8:48 di derin bir nefes aldım çünkü nazlıyı bekletmek çok kötü bir şey sonra kırk yıl kurtulamam onun dilinden.
"Kızım sakin ol saat erken ama yine de hazırlan sen ben bırakayım aeni buluşacağınız yere"dedi babam.
"Yok baba ben kendi arabamla giderim hem benim hazırlanmam biraz uzun sürer sen git babacım."babam bana şaşırarak baktı.
"Bir şey mi oldu kızım?"
"Hayır babacım bir şey olma dı sadece senin geç kalmanı istemiyorum" dedim.
Babamda tamam diyip benim anlımdan öpüp çıktı.
Ben de hemen yataktan kalktım ve nazlıaşkımı aradım bir saat sonra gel dedi.süper bende camaları açtım ve içeri temiz hava girmesini sağladım.sonra banyoya gidip dişkeeimi fırçalayıp aşağıya indim hatice teyze her şeyi hazırlamıştı bile bu arada hatice teyze bizim evin hizmetlisi ama o bizim aileden biri gibi davranırız sonra mis gibi kahvaltıya oturup kahvaltımı yaptım. Sonra telefona baktım ve yarım saat olduğunu anladım. Hemen kalkıp giyinme odasına çıktım evet evimiz villa olduğu için benim odam üst katta ve yanında giyinme odam var dolabı karıştırdım ve süper bir kombin yaptım hava çok sıcak değil amaç bu kombini ayrı bir seviyorum.

 Hemen kalkıp giyinme odasına çıktım evet evimiz villa olduğu için benim odam üst katta ve yanında giyinme odam var dolabı karıştırdım ve süper bir kombin yaptım hava çok sıcak değil amaç bu kombini ayrı bir seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj yapmadım sadece kırmızı ruj ve aydınlatıcı sürüp çıktım.Sonragiyindim ve anahtarımı da alıp dışarı çıktım.arabaya binip çalıştırdım ve benim şarkımı açtım "gökyüzünde"bu şarkıyı ayrı bir seviyorum evet bu şarkıyı her dinlediğimde ağlarım annemi hatırlarım malesef..
^15 dk sonra^
Kuaföre geldim ve etrafa bakındım nazlının gelmediğini fark ettim ve derin bir ohh çektim sonra arkamdan bir ses duymamla hemen o tarafa baktım.
Evet nazlıaşkım bana doğru geliyordu.
"Nasılsın baharım."
"İyiyim ömrümün sultanı,yolsa kalbimin mi demeliydim."
"Ya bahar dalga geçme hem aeni çok özledim baharaşkım"
"Ya nazlı sana bişey sorucam daha 10 saat falan önce beraberdik ne ara beni özledin yani ben kendimi özlemezdim nazlıkuşum."
"Ama bahar niye dalga geçiyorsun ben seni hep özlerim yoksa sen beni özlemedinmi?"
"Ya kuzum tabiki özlemedim"
"Ne bahar sen beni özlemedin mi ?"
"Ya nazlı hayır aşkım ben seni özlemem mi kuzum en takın kankam kankaların kankası."
"İyi bahar neyse bunu sonra konuşuruz şu an geç kalıyoruz randevuya hadi bahar kuzum."dedi saçlarını geriye atarak
"Ayy yesinler senin havanı kız küçük şey seni"
"Ya bahar hadi ok oyalanıyorsun hadi bebeyim yürü"dedi kuaförden içeri girerken ben de takip ettim nazlı kuzumu
^1saat sonra^
Ben saçıma balıksırtı örgü yapmalarını istedim nazlı da düzleştirmelerini istedi benim şuan örgüm bitmiş elime oje sürüp manikür yapıyorlardı.

V YAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin