1.Bölüm

26 3 1
                                    

"Hadi kalkın artık çekim başlıyor!" Koçumuz yine her sabah olduğu gibi bu sabahta bizi uyandırmaya çalışıyordu.Aralarında en hızlı kalkan ve kalktığında da küfür savuran kişi bendim.
"Of yine mi(...)?Ben bu işin(...)." falan filan.Koç hepsini kolundan tutup koltuğa yığıyordu. Tae ve Jin kafa kafaya uzanmış Kookie ikisinin üzerine yığılmıştı.Jimin ayakta duvara yaslanmış öyle bakıyordu.Hope bana yaslanmıştı.Cebimden telefonumu çıkardım ve hepsinin fotoğrafını çektim.Giyinme odasına ilerledim. Hope'ta kolumdan tutmuş uykulu bir şekilde yürüyordu.Onu kolumun altına aldım. Odaya geldiğimizde Hope'u koltuğun üzerine bıraktım ve giyinmeye başladım. Kookie, Tae ve Jimin peş peşe içeri girdiler.Hope'u uyandırmaya çalışıyorlardı.Jimin çoktan giyinmişti ve video çekmeye başlamıştı.
"Evet kore fanları bu gün sizinle Hope'u uyandırmaya çalışacağız.Sizce ne yapalım? Bence gıdıkyalım."
Jiminne Hope gıdıklanmıyor.Bence üstüne atlayalım."(tae)
"Uf bırakın Hope'u. Ben çok acıktım..."
Kookie yine yemek istiyordu. Cebimdeki snickersi (muhtemelen yanlış yazdım) ona fırlattım.
Saol huyung.... Hmm harika."ona gülümseyip ceketimi giydim.RapMon odaya girdi üzeride hala pijama vardı.
                                #  #  #
Mutfağa gittiğimde aşçıyla Jin yemek yapıyordu. Jimin ise sabırsızlıkla yemeğin olmasını bekliyordu."Canım çok tatlı çekiyo."Rapmon buzdolabını kurcalamaya başladı.Arkasından seslendim.
"Tatlı bulursan bana da getir."
"Tamam çingu."
"klip çekimi ne zaman koç?"  V koçun peşinden yürüyordu.
"Saat ikide. Makyaj için hazırlanmaya başlayın bence."
Ben ayıcıklı köşeme gittim ve fotoğraf çekinmeye başladım.Tae de yanım oturdu ve komik fotoğraflar çekinmeye başladık.-hayranlar kesin kuduracak-.Kookie bize yemeğe çağırdı.Yemekte ramen ,salata ve omlet tarzı yumurta vardı.Her zamanki olduğu gibi.
"Yemek selfie'si " klasik ben her zaman selfie çekerim.Şimdi yaptım gibi.
"Şey çocuklar..." herkez aşçıya döndü.
"Evet şef seni dinliyoruz."(jin)
" Size iki iyi bir kötü haberim var."
"Önce iyi haber şef."(rapmon)
Herkez merak içindeydi bende öyle.
" Binim bir torunum olacak,adı Lisa"
Hepimiz gülmeye jin de anırmaya başladı.
"Kötü haber, onu görmeye gideceğim üç aylığına."dayanamayıp sordum.
" Peki ya iyi haber?"
"Benim yerime kızım Park Şhen He gelecek.
Be size yemek yapacak.Inanın bana o benden daha başarılı.Şhen'in aynı zamanda pasta atölyesi var.Yani artık buz dolabında pasta aramanıza gerek kalmayacak."
Lider ve Jimin'in suratı biraz olsun gülmüştü.Ama jin çok üzülmüştü.Sonuçta bielikte yemek yapıyorlardı.
"Ama işin bitince geri geliceksin değilmi?"
"Elbette.Yine eski günlerdeki gibi beraber yemek yaparız Jin.Ama şhen benim yerimi aratmaz,siz merak etmeyin."
"Peki yeni aşçı ne zaman gelecek?"(kookie)
" Birazdan gelir."
"O kadar erkenmi?"(ben)
"Malesefki evet."birisi uzaktan bizi çağırdı.
" Hadi gençler Run klibi için hazırlıklara başlayalım."
"Tamam koç."Lider ayağa kalktı.Salona doğru ilerledi.Bizde şefe hoşçakal diyip salona doğru ilerledik.
                                 #  #  #
Jungkook makyaj yapılırken uyuya kalmıştı.Jimin ve Tae de onun videosu çekiyorlardı.
Hope piyano oyunu oynuyordu.Bende onu seyrediyordum ki birden koç bizi bir araya topladı.
" Baylar bu yeni şefiniz Şhen hee."
Hepimiz şhen hee ye bakıyorduk.
Gerçekten güzeldi. Açık kahve,uzun ve düz saçları vardı.Ve kahkülü... Ela gözleri kısılmıştı. Yanakları da kızarmıştı. Muhtemelen utanmıştı."Daha 25 dakikanız var.Şhen'le konuşabilirsiniz.Evi salonları-mutfağı-gezdirin."
Rapmon öne atıldı."Merhaba Şhen. Muhtemelen bizi tanıyorsundur."
"Evet hepinizi tanıyorum."
"O zaman tanıştık.Kusura bakma benim biraz işim var.Ama sonra yanınıza gelicem."(tae)
"Sorun yok, sizi meşgul etmek istemem."
"Yeni aşçımız biraz rahatla." Şhen bana bakıp gülümsedi.Ve o arada Tae yanımızdan uzaklaştı.Tam birkaç odayı gezmiştikki koçHope ve Rapmon'u çağırdı.
Bizde tura devam ettik.
Mutfaĝa geldiğimizde Şhen bir an durdu.
"Vay canına burası kocaman ve çok... çok güzel.Ben burada mı çalışacağım.?"
Jin kafasını salladı.
"Çok teşekkür ederim buraya layık olmaya çalışacağım."
"Sana güveniyorum Şhen." Jin Jimin'e döndü.
"Jimin senden kıyafet için yardım almam gerekiyor.Suga sen Şhen'e eşyaların yerlerini gösterirmisin?"
Onayladım.Onlar mutfaktan gidince Şhen he'e döndüm."Hmm. Bir bakalım.Bardaklar ve tabakların o çekmecede olması lazım.ilerledim ve çekmeceyi açtım ama tencereler vardı.Kafamı kaşıyıp Şhen'e döndüm.Gülümseyip konuştu.
"Sanırım sende bilmiyorsun Suga?"
"Evet ama öğreniriz,hepsine bakalım."
Şhen he cebinden kağıt kalem çıkardı."Ve yazalım."
Postitin üzerine (tencereler) yazdı ve yapıştırdı.Ona şaşkın şaşkın bakıyordum.
"Her zaman tedbirliyimdir."Anlamışcasına kafa salladım.
                               #  #  # 
Işimiz bittiğinde çok yorulmuştuk.Ben başımı masaya gömdüm. Şhen he yanıma geldi.
" Su ister misin Suga?"Bardağı aldım ve teşekkür ettim.
Jimin içeri girdi ve şaşkın şaşkın etrafa baktı.
"Hiç bana bakma yazma onun fikriydi."
"Bravo Şhen. Ben bile karıştırıyordum."
"Birşey değil hem sadece ben yapmadım, Suga da bana yardım etti." Gülümsedim.
"Sen ne diyecektin?" (ben)
"Hmmm.... Ha Suga çekime gidiyoruz hazırlıklarını yap. Sonra görüşürüz Şhen."
Şhen el salladı. Jimin odadan çıkınca Şhen'e dönüp güldüm.
"Sonra görüşürüz Şhen he."
Tam gidiyordum ki beni durdurdu.
"Teşekkür ederim.yani bana yard..."
"Önemli değil.Fikir senindi hem pek yardım sayılmaz."Güldümsedim ve oradan uzaklaştım.

Klip çekmeye başladık.Saatin nasıl geçtiğini anlamamıştım.Çünkü saate baktığımda başlayalı tam altı saat geçtiğini gördüm.Mola verdiğimizde acıktığımı anladım.Şhen'in hazırladığı sandwiçleri yemeye başladık.
Şhen he'ye gerçekten çok içim ısınmıştı.Nedenini bilmiyorum ama ona yakın olmak istiyorum.Ve olacağım da.
Son çalışmaları da yaptıktan sonra klibi izlemek için toplandık.(Suga nın saçı su yeşili) herkez klibi çok beyenmişti.
Otobüse bimdik ve evin yolunu tuttuk.Çok yorulmuştum bir an önce dinlenmek istiyordum.

Arkadaşlar bu ilk kitabım umarım beyenirsiniz.

Benim Tatlı Min Yoongi Gi'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin