Eve geldiğimizde Şhen he karşıladı.
"Hoşgeldiniz size bir sürprizim var." jimin hemen sordu.
"Ne?"
"Mutfakta."Jimin ve Tae mutfağa doğru koştu.Birden Jimin bağırdı.
" Sen harikasın Şhen!"Hepsi mutfağa bakmaya gitti.Ben uykulu olduğum için geç algılıyordum.Hope kolumdan çekiştirdi.
"Hadi Suga!"
"Tamam,tamam geliyorum." Mutfağa geldiğimde masada kocaman bir pasta vardı.Birden gözüm açıldı.
"Şhen he ciddi misin?"Şhen he güldü.
" Hadi ne duruyorsunuz pastayı kesin.
"Bir dakika kimin doğum günü yakın?"(tae)
"28 şubat hmm. Suga'nın!!"(rapmon)
"Evet Suga'nın!" (hope)
Hemen beni öne ittiler.Şhen he'ye baktım ve pastayı kestim.Gerisini Şhen he kesti.
"Hmm... Tadı gerçekten güzel olmuş Şhen."
J-hope neredeyse tabağı yiyecekti.
"Bir dilim daha vermemi ister misin Hope?"hope evet anlamında kafasını salladı.Şhen he de verdi. Hope gidince Şhen he'nin yanına gittim.
" Eline sağlık Şhen he... Benim çok uykum var,eyer yatmazsam şuraya yığılacağım."
"Tamam sen yat,beğendin mi?"
"Hemde çokk.Sonra görüşürüz."diyer tarafa döndüm." gençler ben yatıyorum."Şhen he'ye göz kırpıp yatak odasına gittim.
# # #
Uyanıp telefonuma uzandım.Ekranı açtığımda gece yarısı 2 olduğunu gördüm. Birden karnım guruldadı.Yine acıkmıştım.Mutfağa doğru pijamalarımla sendeleye sendeleye mutfağa ulaştım.Işık açıktı.Gözümü biraz kaldırdığımda Şhen he'yi gördüm.
"Şhen he sen yatmadın mı?" aslında yatmadığını görüyordum.
"Uyku tutmadı. Ilk günüm ya hep olur bana ,bende sıkılıp tatlı pasta yaparım."
"Bu ne?" masanın üzerinde küçük bir tencerede krema vardı.Bana kaşık uzattı.
"Tadına bakmak ister misin?" kaşığı alıp tadına baktım. Tadı çok güzeldi.Birkaç kaşık daha aldım.Birkaç kaşık daha alayım derken kremayı bitirdim.Şhen he arkasanı döndüğünde bana şaşkın şaşkın baktı.Sonra güldü.
"Birdaha yapmamı ister misin?"
"Yapar mısın?"
"Elbette." önümden tencereyi aldı
"Yediğim şey neydi?"
"Bu mu... Bebek maması."
"Ne?Ciddi misin?"
"Evet" onun yanına gittim.
"Peki sen gece yarısı niye bebek maması yaptın?"
"Sır tutabilir misin?" (boru mu lan o Suga)
Başını salladı.
"...Ben 12 yaşımdan beri bebek maması yiyorum. Yani bilmiyorum bırakamadım."
Tezgaha yaslandım ve gülmeye başladım.
"Ne oldu?"
"Hiç sadece 25 yaşımdayım ve bebek mamasına bayıldım."O da gülmeye başladı.ikinci bebek maması da oldu.Şhen he tqbaklara koydu ve birlikte yemeye başladım.Uerken ikimizde hala gülüyorduk.
" Bu günü asla unutmayacağım."Şhen he'ye baktım.
"Neden?"
"Bebek mamasını Bts'ten Suga'ya tattırdım.
" Bende unutmayacağım.
"Sen neden?"
"Ilk aşçımız ilk günden beni şaşırttı.Hayatımda ilk defa beyle güzel bir şeyi bugün 28 Şubat günü yedimve doğum günüm de kutlandı."
Birden Tae'nin bağırma sesi geldi
"Sen burada dur.Ben bakıp geliyorum."
"Tae'nin yanına geldiğimde yorganı yere fırlatmıştı." Tae ne oldu?"
"Aaa...Suga ,Sugam beni lavoboya götürsene ... Lütfeeen."
"Ben yatınca korku filmi mi izlediniz?"
"Yoo.Ner...."
"Tamam sus, izlemişsiniz.Gel yanıma." Uzanıp kolunu çektim.Ayağa kalktı.Onu sırtıma almak zorundaydım.Çünkü uykulu Tae her yere çarpardı.
Onu sırtıma alıp lavaboya doğru ilerledim. Şhen he salondan bize bakıyordu. Afallamış gibiydi.Bana"ne yapıyorsun?"diye sordu.
"Bekle geleceğim." deyip Tae'yi lavaboya bıraktım.Şhen he'nin yanına geldim."Ben yattıktan sonra korku filmi mi izlediniz?"
"Jungkook'un fikriydi"
"Anlaşıldı. Her korku filmi izlendikten sonra Tae, Hope ve Jimin korkar ve onlarda bağırır , tuvalete gitmek için...Tek hızlı uyanan ben olduğum için onları lavaboya sırtımda taşımak zorunda kalırım."
"Gerçekten mi?" birden gülmeye başladı. Fısıldayarak hiç kimseye söyleme" dedim.
O da ağızını fermuar gibi kapattı."Tamam,sırrın bende güvende."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tatlı Min Yoongi Gi'm
RandomBabası sayesinde 2 aylığına aşçı olarak Bts ile aynı evde kalan Park Şhen He hayalindeki erkeği (Min Yoongi) kendisine aşık eder.Ve hayelleri gerçek olur.