🌷1.Uyuz!🌷

2 0 0
                                    

Multimedya'da.(Nefes)

Nefes'den:

Uyuyorum... Uyumak istiyorum... Vee en son da  annemin bağırışmalarına dayanamayıp yataktan zıplıyorum.Daha doğrusu bu kafamı çatladan şey annemin bağırması deyilde annemin süper terlikleri. Bakın annem diye demiyorum, terliyi öyle bir atıyorki  terliyin izleri poponuzda annenizin çocukken sizi dövdükte yanaklarınızda kalan parmak izleri gibi kalıyor.

-" Kızzz.Nefess!.Kalksana okula geç kalıcaksın!.Kız ben kime diyorum!"

-" Geliyomm annişş."

Yataktan Usain Bolt edasıyla kalktım. Ayaklarıma pofuduklu terliklerimi geçirip lavaboya gittim. Güzel bir duş aldım. Sonra dolabımın önüne geçip açtım. Dilenci gibi baktım dolabıma. Bir sürü kıyafet içinde ben hiç birşey seçemiyorum yani. Aklıma gelen sinsi bir fikirle gülümsedim. Evet sizdemi benim düşündüyümü düşünüyorsunuz. Tabiikide bu günleri okula pijama giyerek gidicektim.Biliyorum bazılarınız bunun kafası uçmuş diye bilirsiniz ama ben böyleyim işte. Her zaman mutlu, ara sıra kız gibi. Ara sıra da erkek gibiyimdir. Zaten 5 yaşıma kadar erkek gibi olmuşum.Ondan sonra kız gibi davranmaya başlamışım.Ben size kendimi tanıtmadım. İsmim  Nefes Deniz. 18 yaşındayım. Lise son sınıf öğrencisiyim. Arkadaş dedikte kalbim küt-küt atıyor. Bir tane ve biricik kankam, ablam, arkadaşım, dostum var. İsmi Sura. 18 yaşı var. Aynı sınıfta okuyoruz.
Acaba hangi pijamamı giysem?. Dolabıma bir göz atdım.En sonda bir karar verdim. Pembe renkte olan sade pijamamı seçtim. Yatağımın üstüne atdım. Ayakkabı olarakta pembe tüylü ayakkabılarımı seçtim. Dolabımı kapatıp yatağımın önüne geçtim ve üstümü deyiştirmeye başladım. Pijamalarımı giydim. Tüylü ayakkabılarımı da giydim. Makyaj masasının önüne geçip oturdum. Saçlarımı gelişi güzel ev topuzu yaptım. Makyaj yapmadım. Zaten güzeldim. Diyerleri gibi makyaj yaparak kendimi güzelleştirmiyordum.Doğal güzeldim.
Telefonumu da komidinin üzerinden götürüp odanın kapısın bağlayıp aşağı indim.Annem mutfakta olduğu için beni görmüyordu. Evin tek çocuğu deyildim. Bir tanede abim var. İsmi Alex. 22 yaşında Amerika da okuyor. Bu sene geleceyini söyledi. Kafamın etin yiyordu zaten. Bu günden sonra da yiyicekti zaten. Gidip annemin arkadan boynunu sardım.

-" Annişim benimm. N'apıyosun sen bakıyımm"

Annemin boynun bırakıp ne yaptığına baktım. Şu anda çok güzel lezzetli bir menemen yapıyordu kadın. Hemen gidip küçük bir ekmek parçası aldım. Tam menemene batırmak istiycekken annem elimin üstüne terlikle vurdu.

-" Kızzzzz. Ayak üstü yemek yemek günah. Hadi geç sofraya oturda sonra kahvaltı et. "

-" Yaa anne. Her tarafında terlik saklıyorsun be kadın!"

-" Annem tam terliyi fırlatıcakken çabucak kaçıp sofraya oturdum. Annem benim bu halima gülerken ben ona şirin kız bakışları atıyordum.Annem menemeni de getirip sofraya koyduktan sonra çayları süzmeye başladı. Bende hemencik menemene sokuldum.Ama bir gariplik vardı. Aaaa. Evet!. Babam evde yoktu!.

-" Kızz annne babam nerede?"

-" Baban uçak için pilet almaya gitti..."

Biletmi?.Hiii yoksa bunlar benden habersiz kaçıyorlarmı?. Sizi benden hiçkimse alamaz.Sizi gidi sizilerr!

-" Ne o?.Yoksa benden kaçıyormusunuz?"

-" Kız ne kaçması. Biz sadece .."

-" Siz sadece ..?"

-" Ayy, tamam. Biz babanla Amerikaya taşınıyoruz. Zaten abin de bu gün geliyor. Siz ikiniz bu evde kalıcaksınız."

Annem herşeyi öyle tak diye söylediki yediyim menemen boğazımda kaldı. Yediklerimi pöt diye dışarı öksürü verdim. Abimin gelmesi ve annemlerin gitmesi sürpriz oldu aslında.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PAMUK ŞEKERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin