Zbunjena sam. Ovaj san spada pod čudnijim snovima. I mislim da je jedan od najdužih. I zbog toga se ne sjećam nekih stvari.
-
Što se sjećam je da sam s još nekim išla intervjuirat youtubera Jeffree Star.
Stavila sam ovu stariju sliku njega jer je tako izgledao i nije imao svoju plavu kosu kao što ima sad.
Sjećam se da smo išli u pregled njegove OGROMNE kuće i da mi je dao da isprobavam i nosim neke njegove gucci i luise vetton stvari.
Sjećam se da je nešto bilo sa sobom u kojoj smo pričali i on je otišao prema kompjuteru i nešto smo pričali uvezi toga ali ne znam što.
I znam da je osoba koja je bila samnom bila žensko i nosila je ogromnu kameru s njom kao u filmovima i snimala nas je dok sam pričala s njim.
Mislim da smo dva dana dolazili kod njega ali sjećam se samo prvog.
-
Ovo je idalje isti san samo što kao da nema nikakve veze sa prvim.
Bili smo u mojoj kući i umjesto namještaja u mojoj dnevnoj sobi bio je ogromni drveni stol na kojem su puno ljudi sjedili za njim.
Znam da je bilo jako važno jer je bio za njim neki čovjek iz Rusije?¿
Znam da je na početku imena imao nešto na Taba ili Bata. Kao Taba Rusija. Ne šalim se. Nažalost.
I bio je jako velik sa velikom sijedom bradom i nekom flufastom vojničkom kapom.
Mislim da sam malo kasnila da tu neku večeru i da sam došla sa crnim motorom.
-
Nakon večere svi su ostali da valjda još popričaju. Mene su moji stari pitali za stolom jeli znam što je ovo i pokazali mi neki ljubicasti i zelenkasto žuti kristal.
E sada ako ste mislili da u ovom snu neće biti povezanja sa drugima gadno ste se prevarili jer sam ja u drugom snu našla, to jest napravila ljubičasti kristal.
Sjećam se u tom drugom snu sam bila na nekom kauču koji mi je bio poznat.
Jako poznat. Ali ne zna od gdje je.I iza kauča je bilo veliko drvo na kojem sam se popela i našla nešto iz čega sam napravila taj ljubičasti kristal koji su moji stari poslje našli.
Ovakva mu je bila boja samo što je kristal bio duguljastog oblika sa velikim šiljcima na kraju.
Izprva mi nisu vjerovali ali sam ih sa vremenom uvjerila i odjednom sam ja izumila ili ti napravila novo voće?¿
Bilo je ljubičasto, malo i uglavnom grožđe koje je bilo veličine prsta.
-
I to je sve čega se sjećam.
Znam da je bilo više ali sam zaboravila.I shvatila sam nešto.
Ovaj san je bio cijeli u doba dana kada je sunce polako zalazilo a moj prijašnji je sve bilo po noći.
A ovaj san koji je bio povezan sa ovim gdje sam našla kristal se događao kad je sunce tek izlazilo.
Ne znam što bi to trebalo značiti.
Ali aj dobro.