2. bolum -Fransa yolcusu kalmasinnnn-

103 4 0
                                    

Sira bana geldiğinde esyalarimi kasaya koyup cantamdan kredi kartimi cikardim bayan kasiyer esyalari geçirdi ve kredi kartini birden elimden kapti. O an "Napiyorsun aptal" diyesim geldi.

K: Buyurun şifreyi girin.

B: ****.

K: Hanımefendi kredi kartinizin limiti bitmiş lütfen yaninizda başka kart varsa verir misiniz?

B: bir dakika babama telefon edeceğim bunlar bursa kalsin. dedim esyalari göstererek sonra kosarak disariya ciktim cebimden telefonumu cikardim ve kayıtlara girdim, babam, babam heh buldum. hemen arama tuşuna bastim. Diit, diit, diit, uzun sure diitladi durdu sonra telefonda ki bayan sesi: aradiginiz numaraya su anda ulasilamamaktadir lütfen sinyal sesinden sonra mesajinizi birakiniz, biiip. Kahretsin bir bu eksikti. Hemen içeriye girdim kasiyere

-Bunlar kaliyor. dedim kasiyerde kartimi geri verdi. Sinir olmuştum kartimin limiti bitmiş, babama ulasamiyorum. Bu ne ya bugün ters gitmek zorunda mi?

-Evde-

-Merhaba anne babam nerede?

-İse gitti kizim. hayrola hicbir şey almamissin.

-Aslinda aldim ama kredi kartimin limiti bitmiş, babama ulasamadim diye bagirdim.

-Niye bagiriyorsun sagir değilim herhalde. kizdi annem. offlayarak odama ciktim, ipadime bakiyodum ki uyuya kalmisim.

-Saat : 16:48-

Hmm biraz kestirmisim herhalde. Lavaboya gidip ekimi yüzümü yikadim assagi indim birşeyler tikindim ve televizyonu actim son ses Number One actim. O sirada kapi acildi annem geldi elinde market poşetleri ile.

-Sesini kis su televizyonun. diye bagirdi annem.

-off. dedim ve sesini kistim.

-1hafta sonra, havaalaninda-

*telefon konusmasi*

-Tamam annecim sizde kendinize iyi bakin optum sizi ver babami son kez onun sesini de duyayim.

-Birtanem kendine çok iyi bak tamam mi ara bizi müsait olduğun zaman.

-Tamam babisim. dedim aglamakli ses tonumla çünkü agliyordum.

-Sakin ağlama. Ağlamak yok.

-Tamam yok ben bilmiyorum inince haber veririm. opuyorum sizi. Uçağa bindim ve hosteslee benim bildiğim saçma sapan şeyleri anlatti ve gidiyoruz bekle beni Fransa.

**6 saat sonra**

Fransa'ya inmistim babama mesaj attim ben indim diye. Bir dakika ben  uçağa bindigimde saat 12'ydi burada saat 9 iyimis. Telefon saatini Fransa'nin saatine ayarliyayim. Bir yerde İnna İn your eyes caliyor waww havaalanında şarki. Heyy bir dakika bu cantamdan geliyor telefonum caliyor. Telefonunu cikarip kimin aradigina baktim. "Sena Teyzem" arıyor.

**Telefon konusmasi**

-Alo teyze. Teyzem agliyordu. Ne oldu teyze niye agliyorsun?

-Ada, a-ab-ablam....

-Anneme ne oldu teyze?

- Ab-ablamla e-e-enistem trafik kazasi gecirmis. Ölmüşler Ada. diye bagirdi ve daha çok ağlamaya basladi. bi dakika etraf karariyor basim donuyor bana bisey oluyor.

-2 gün sonra-

İzmir'e geri donmustum. Annem ve babam ölmüştü evet onlar ölmüştü. birçok kez bayildim. Dun hastanedeydim uçaktan inince bayilmisim teyzem hastaneye getirmiş beni ve sinir hastasiymisim boyle durumlarda sinir krizi geçirip bayiliyormusum.Yarin okulum başlayacak onun için aksam Fransa'ya dönüyorum.

+Ada'nin ablasi Basak'in agzindan+

Merhaba ben Başak. 22 yasindayim üniversiteyi gecen sene bitirdim, mimarlık bölümünden mezun oldum. İki kardeşim var. Onlar ikizler. Ada ve Ece onlari hiç görmedim çünkü annem ve babam onlar doğduğu zaman evlatlik vermislerdi. Amerika'da en iyi arkadasim Deniz ile yasiyorum. Onu çok seviyorum o benim bitanem. Bir de erkek arkadaşı var Ekin. Bizden sadece 2yas buyuk. Biz Deniz'le ayni yastayiz.

Merhaba yeni bolum ile karsinizdayim. Sınır 10 vote. Zaten çok uzun yazdim çünkü bugün gece yazliga gideceğiz orada internet yok sınır geçse de yeni bolum paylasamam. 1 hafta sonra geleceğiz geldiğimde yeni bolum paylasirim. Sizleri seviyorum :) .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İkizim & AblamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin