4-p ХЭСЭГ
[ ] ТҮҮНИЙ ДУУ ХООЛОЙ МИНИЙ СЭТГЭЛИЙН ГҮНД НУУГДМАЛ БАЙСАН НЭГЭН ЗҮЙЛИЙГ СЭРЭЭЧИХЛЭЭ ... ЮУ ЮМ БОЛ ? ТЭР ЗҮЙЛ ХҮНИЙ ЦЭЭЖИН ДОТОР СЭТГЭЛД НУУГДЧИХСАН ДОГДЛОЛ ДАГУУЛСАН ХАЙР ГЭЭЧ НЬ ЮМ БОЛОВ УУ?? ХЭМЭЭН ӨӨРИЙГӨӨ ГАЙХШИРАХ ЗУУР ТЭР ДУУ ХООЛОЙ ГЭНЭТ ЗОГСОЖ БОДОЛ ТӨСӨӨЛЛӨӨС МААНЬ НАМАЙГ САЛГАЖ ОРХИЛОО . ТЭР ХААЧЧИХАВ??? ИХ Л САНДАРЧ ИЙШ ТИЙШЭЭ ӨНДИЙН ХАРЖ ТҮҮНИЙГ Л ХАЙСАН Ч ОЛДСОНГҮЙ .
[ ] ТЭР ХААЧЧИХВАА ??? САЯХАН Л ТАЙЗАН ДЭЭР ЗОГСООД ДУУЛЖ БАЙСАНДАА ГЭХДЭЭ ЯГААД ИНГЭТЛЭЭ САНДАРЧ ЗҮРХ МИНЬ ДОГДЛООД АЙДАС Ч МЭДРЭГДЭЭД БАЙГАА ЮМ БОЛОО ЭНЭ АМЬДРАЛААС НАДАД ӨГЧ БАЙГАА БОЛОМЖ ЮМ БОЛОВ УУ ??? БАС ЗҮҮДЭНД ОРООД БАЙГАА НЬ ЯМАР УЧИРТАЙ ЮМ БОЛ??? ТЭР НАДТАЙ ХОЛБООТОЙ АЛЬ ЭСВЭЛ УРЬД ӨМНӨ ТААРЧ БАЙСАН ДУРСАМЖААС МИНЬ АРЧИГДСАН ТАНЬДАГ ХЭН НЭГЭН АХХХ ЗАЗА МЭДЭХ ЮМ ЮУ Ч АЛГА. ТЭР ЯВЧИХСАН БОЛОЛТОЙ ЯАГ ҮХЭХНЭЭ АРГА ХЭМЖЭЭ ДУУСЧИХЛАА ЭРТХЭН ХААГААД ГЭРТЭЭ ХАРЬЖ АМРАНА ИХ ЯДАРЧ БАЙНА БАС ЭНЭ БОДЛУУД ХЭД ХОНОГ НАМАЙГ ҮНЭХЭЭР ГАЛЗУУРУУЛЖ БАЙНА.....УДАЛГҮЙ ГЭРТЭЭ ИРЭЭД Ч ДЭРЭЭ ТЭВРЭЭД ГҮН НОЙРОНДООО АВТЛААА...
[ ] 4ЦАГ30 МИНИУТ ~ДРРРРР ДРРРРР ДРРРРР СЭРҮҮЛЭГИЙН ДУУНААР СЭРЛЭЭ АХИАД Л ӨЧИГДӨРИЙН ЗҮҮДИЙГ ЗҮҮДЭЛСЭЭР СЭРЛЭЭ ЭНЭ БАЙДЛААРАА УДАХ ЮМ БОЛ ҮНЭХЭЭР СОЛИОРОХ БАЙХ ЭНЭ ОХИН МИНИЙ АМЬДРАЛД БАС ЗҮҮДЭНД ОРСОНООС ХОЙШ СЭРҮҮН БАЙХАД НАДАД НЭГ Л ЗҮЙЛ ДУТАГДАЖ ХООСОН ОРГИХ МЭДРЭМЖ ӨДӨР ИРЭХ ТУСАМ ИХСЭЖ МАШ ИХ ӨВТГӨЖ БАЙНА БАС НАМАЙГ БҮХЭЛД МИНЬ ТАРЧЛААЖ БАЙНА ҮХЭХНЭЭЭЭ!!!!! ӨГЛӨӨНИЙ ЦАЙГАА УУХДАА ӨНӨӨДРИЙН ХИЙХ АЖИЛАА ТӨЛӨВЛӨСӨӨР ГАРЛААА....ГАДАА ГАРААД АЛХААД АЖИЛ РУУГАА ЯВАХАД ЯГААРАН ХӨХ ТУЯА ТАТСАН ТЭНГЭР, ЗӨӨЛӨН ҮЛЭЭХ СЭВШЭЭ САЛХИ, ЖИРГЭЛДЭН ХӨӨЦӨЛДӨХ ШУВУУДЫН ЖИРГЭЭ НЬ ДУУЛАЛДАХ МЭТ ОЙРДОО ӨГЛӨӨ БҮХЭН САЙХАН САНАГДДАГ БОЛЖ УРЬД ӨМНӨН АНЗААРААГҮЙ ЭНЭ ҮЗЭСГЭЛЭНТ БҮХНИЙГ ОДОО АЖИГЛАЖ АНХААРЧ ЭХЭЛСЭН НЬ ГАЙХАЛТАЙ
[ ] АЖИЛ ДЭЭРЭЭ НОРМОГЛОН НӨГӨӨ Л НЭГ УЧИР НЬ ҮЛ ОЛДОХ ЗҮҮДЭЭ ЭРГЭЦҮҮЛЭН БОДООД СУУЖ БАЙТАЛ ХААЛГАНЫ ХОНХ ДУУГАРЧ ХАРТАЛ НАМХАНДУУ НУРУУТАЙ *158ОРЧИМ * ХАР ХУВЦАСТАЙ НЭГ Л СҮНС ШИГ ЦАГААН ЦАРАЙТАЙ ХҮЙТЭН ХӨНДИЙ ХАРЦТАЙ НАДААС ДҮҮ БОЛОЛТОЙ НЭГЭН ОХИН НАД РУУ ДӨХӨЖ ИРЛЭЭ. ТЭР НАД РУУ ИХ Л НУХАЦТАЙ САНАА АЛДАЖ ХАРЖ БАЙСНАА УУЧЛААРАЙ БИ ТАНИАС НЭГ ЮМ ГУЙХ ГЭСЭН ЮМАА БИ ДЭГҮГЭЭС ИРЭЭД УДААГҮЙ ААВ ЭЭЖ МААНЬ ӨНДӨР НАСТАЙ БОЛХООР БИ ГАНЦААРАА Л ХОТОД БАЙХ ШААРДЛАГАТАЙ БОЛСОН БАС ӨӨРИЙНХӨӨ АМЬДРАХ БАЙР , ХЭРЭГЦЭЭНИЙ МӨНГӨӨ ОЛОХ ГЭЭД МӨНГӨ ХЭРЭГТЭЙ БАЙГАА ЦАГИЙН АЖИЛ ХАЙСАНЧ ОЛДОХГҮЙ ТАНАЙД АЖИЛЫН ОРОН ТОО БАЙВАЛ ТУСЛАХ АЖИЛЧНААР ОРЖ БОЛОХ БОЛОВ УУ? ГУЙЖ БАЙНА ГЭХ ҮЕД БИ ЮУ ГЭЖ ХЭЛЭХЭЭ МЭДЭХГҮЙ ТУЛГАМДАЖ ТҮГЖИРЧ ЯДАН ХҮНД ҮГҮЙ ГЭЖ ХЭЛЖ ЧАДДАГҮЙ ЗАНГААРАА НЭГ Л МЭДХЭД ЗА ГЭЭД ЗӨВШӨӨРЧИХДӨГ МӨН ДОТРОО ТҮҮНИЙГ ЖААХАН ӨРӨВДСӨН ЮМ . ТЭР ОХИН ЗА ТЭГВЭЛ БИ МАРГААШ ӨДИЙД БИЧИГ БАРИМТТАЙГАА ИРНЭЭ ГЭЭД ГАРААД ЯВЧИХАВ.
[ ] АХХХХ АНХ УДАА ИЙМ ХҮН ОРЖ ИРЖ БАЙГАА БОЛОХООР ЮУ ГЭЖ Ч ХЭЛЭХЭЭ МЭДЭХГҮЙ ЗА ГЭЧИХЛЭЭДЭЭ ЗАЗЗА НЭГ АЖИЛЧИН БАЙСАН Ч БАЙГААГҮЙ Ч ИЛҮҮДЭХГҮЙГЭЭС ХОЙШ АЖИЛУУЛААД Л ҮЗХЭЭС ЯМАР АЛДАГДАЛД ОРОХ БИШ ХӨӨРХИЙ ОЮУТАН ЮМ ШИГ БАЙНА ГЭЖ БОДОЖ ОРОЙ Ч БОЛЖ ХААХ ЦАГ Ч БОЛЖ ХУВЦАСЛАН БҮХ ЗҮЙЛЭЭ ШАЛГААД ГАРЛААА САРЛУУ ХАРАХАД ИХ ТОД УРЬД ӨМНӨХӨӨСӨӨ ИЛҮҮ ГЭРЭЛТЭЖ БАЙНА ГҮНЗГИЙ АМЬСГАА АВААД САНАА АЛДАН ГАРЦНЫ УРД АЛХСААР ИРЛЭЭ ГЭРЛЭН ДОХИО НОГООН АСАХЫГ ХҮЛЭЭН УРАГШ ХАРТАЛ НӨГӨӨ МИНИЙ ЗҮҮДЭНД ОРООД БАЙДАГ ОПЭН МИК ДЭЭР ДУУЛЖ БАЙСАН ХАР АРЗГАРДУУ ГЭМЭЭР ҮСТЭЙ ЦАГААН ЦЭВЭРХЭН АРЬСТАЙ ТЭР ОХИН ЯАГ ГАРЦНЫ ЦААНА АЛХАЖ ЯВАА ХАРАГДАНА ТҮҮН РҮҮ ШУУД Л ГҮЙГЭЭД ОЧМООР БАЙСАН Ч ГЭРЛЭЭ ДОХИО СОЛИГДОХГҮЙ ХҮЛЭЭСЭЭР АШШШШ НОВШ2 ЯМАР УДААН ЮМ БЭЭЭЭЭЭ ХУРДАН АСАЛДААА ЯДАЖ БАЙХАД ЭНЭ ИХ МАШИНУУД УРДУУР ЯВАХ НЬ ХАРАХАД ИХ БЭРХ БОЛГОСООР УДАЛГҮЙ НОГООН ГЭРЭЛ СОЛИГДОН АСАХ ТӨДИЙД ТҮҮНИЙ АРДААС ХАМАГ БАЙГАА ХҮЧ ХУРДАА ШАВХААД ГҮЙЛЭЭ...
YOU ARE READING
Үхэх нь
ActionТэкван гэх залуу нэг хэвийн уйтгартай амьдралтай гэтэл нэгэн өдөр түүний тэр унтаа амьдралыг сэрээж үл таних 2охин гарч ирсэнээр бүх зүйл эхлэнэ үхэх нь ....