I kam nervat kacurrel, po jo nga ato kacurrelat qe krihen, nga ato qe kane vite pa u krehur. Ca s'po na shohin syte me ca prototipa qe hapin wattpad sa per te bere interesantin, fillojne e flirtojne me gocat a thua se kane hyre ne wattpad per te gjetur burre ndonje spurdhiak hormonet e te cilit shquhen qe 100 km larg?
Hiqini putrat se po na i shpifni wattpadin si aplikacion. Ketu jemi per tia kaluar mire, per te lexuar dhe per te shkruar, jo per te lexuar ato mesazhet acaruese se po te ishte ne doren time do u mblidhja te terve e do u beja mish te pjekur me ereza.
Hihihi! Nje wattpadist nuk lind i tille, por ama i tille vdes xp!
Ky eshte ai momenti kur ikin dritat dhe me ne fund shkeputesh nga bota e internetit, kryesisht nga wattpadi dhe fillon e krahason cdo gje reale me boten e wattpadit.
Nje keshille te vockel, vertet eshte bukur te humbasesh ne boten e librave te wattpadit po mos e ngaterroni shume kete bote virtuale me realen, sepse disa gjera nuk funksionojne ne te njejten menyre ne te dyja botet.
Ne realitet nese rremben cupen e botes e je mafie, ti ta perdhunosh e ta torturosh, ajo nuk do te te doje, po do i ngelesh si makthi me i keq i jetes se saj, apo nese ben si debile nuk do te te duan cunat, po do mendojne se je me te meta mendore e do mbetesh ne dere xp. Jini vetvetja me mire dhe mos u mundoni te imitoni asnje personazh !
...S'kam koment...
Nese keni kritika per dike bejuani se normalisht jane kritikat ato qe permiresojne nje autoret dhe e cojne nje hap me prane shkrimit te mire, por jo te hapni adresa fallco dhe te filloni te beni interesantin, te filloni ofendoni autoret e wattpadit duke thene kritika pa baze, por thjesht se ashtu keni inate personale me autorin. Boll se na cmendet jo 'idontgiveashit3 jo 4, jo budalleqe me brire, se na cate astarin. Jini pak me reale, dhe mos u beni burracake duke u fshehur pas maskave fallco virtuale, sepse keshtu nuk tregoni gje tjeter vecse frikacakeri dhe neveri!
Jam kaq pro kritikave bazuar ne ate qe nje autor ka mangesi, por thojini ne sy, se keshtu do ua dine per nder.
Nuk e kuptoj dmth. Ne wattpad mund te qendroj deri ne 4 ose 5 te mengjesit duke lexuar, por sa vjen puna per librat e shkolles me ze gjumi kur jam nga faqja e njezet dhe sa me shijon dreqi!
Ose ndonje skene tjeter...Merreni vete me mend xp, si psh Tomi & Jerry!
YOU ARE READING
Meme Nicotine
HumorMeme Meme Meme Meme... liber i dedikuar vetem meme-ve. Behu njeri, ose behu meme. P.S- Ca t'keqet ka me u ba meme. Sot ne epoken e instagramit memelleku po t'ban t'famshem 😂