Din perspectiva Mirandei
Mă îndrept spre școală am emoții fiind prima zi de liceu. Mergând pe Penny board dau din greșeală peste un băiat.
-S-Scuze, spun eu timidă. E frumos are niște ochii albaștri-verzui care ma hipnotizează, părul său castaniu și rebel îi stă perfect are un maxilar bine conturat. Acesta mă trezește din visare înainte să termin ce am vrut să spun.
-Nu e vina ta, eu te-am auzit că vi și nu am vrut să mă dau, imi pare rău, spune acesta politicos,schițând un zâmbet sincer. Wow frumos și politicos mă întreb cum îl cheamă sau cine e. Aș vrea să mai stau dar nu vreau să intarzi deci trebuie să îmi i-au rămas bun.
-Ămmm, ok eu trebuie să plec, nu vreau să întârzi la liceu. Spun eu relaxată.
-Și eu merg la liceu, la care mergi? Întreabă el cu o urmă de regret după ce a rostit aceste cuvinte.
-E un singur liceu în oraș, spun eu un pic ironică schițând un zâmbet. Apropo eu sunt Miranda, dar imi poți spune Mira, spun eu apoi intindandui mâna prietenos.
-Eu sunt Alex, zâmbeste și imi strânge mâna delicat.Și în ce clasă ești?
-A 9-a, tu?
-Și eu, spune acesta zâmbind. A 9-a C?
-Da, spun eu un pic timidă.
-Păi asta înseamnă că vom fi colegi de clasă, spune acesta un pic ironic, și câți ani ai?
-15 tu?
-Și eu, wow deja avem multe în comun, spune acesta cu un aer amuzant și ironic și începem să chicotim amândoi.
Restul drumului am vorbit despre pasiuni și altele, e chiar foarte frumos și de treabă. Mă bucur ca am reușit să imi fac un amic, deși nu știu ce sunte-m momentan.~~~~
La intrarea în liceu am vazut multe fețe necunoscute și multe grupuri lângă mine e Alex, e așa de frumos, dar știu că nu s-ar uita la o fată ca mine.
-Și ai un iubit? Mă întreabă Alex trezindu-ma din visare
-Nu, nu am dar tu? Nu pot să cred ca am întrebat asta...
-Nici eu. Spune acesta un pic stânjenit. Vezi avem și mai multe lucruri în comun, spune și amândoi incepem să râdem.
Mergand pe coridor și râzând din greșeală mă împiedic și simt cum mă lovesc de un corp fin mai mult ca sigur al unei fete.
-Măi, măi, măi ce avem noi aici? O boboaca corect? Pai îți spun ceva asta e scoala mea așa ca ai grija pe unde mergi incompetento, înțeles? Spune fata cu un aer de aroganță, e drăguță nu ai ce zice, are un păr lung blond și ochi albaștri ca cerul dar caracterul de mironosita ii iese în evidență. Aahh Alex ce plăcere să te revăd ce mai faci?
-Madga... Zi ce vrei odată. Spune acesta vizibil iritat de prezența blondei.
-Ai grija de fetiscana asta să nu cumva să facă ceva ce nu imi place.
-Cui îi spui tu fetiscana?! Și chiar crezi ca imi e frica de tine o mironosita? Mă faci să rad acum scuza ma dar eu și Alex trebuie să mergem in clasă.
Și aceasta pleacă oftand.
-Wow, nimeni nu i-a mai vorbit așa Magdei.
-Dar tu de unde o ști?
-Am fost impreuna in generală și am fost prieteni dar mi-am dat seama cine e ea defapt și atunci am încheiat orice legătură cu ea.
-Aha, înțeleg.
-Dar totuși imi place curajul și tupeul tău, spune acesta facandu-mi cu ochiul iar eu înrosesc toată.
CITEȘTI
Creața
RomanceMiranda este fata noua din liceu și cu noul liceu apar noi prieteni, noi provocări și noi dușmani pentru ea. Oare va reuși să treacă peste tot?