Esti la picnic intr o padure cu familia si rudele,afara se simțea mirosul de mici si grătar,te jucați cu Rex câinele unchiului tau George.La un momentdat verișoara ta Daria care e si ea o fana cp la fel ca tine.Te a strigat iar tu l ai dat jos pe Rex care te lingea pe fata de pe tine,ai alergat spre ea întrebându o ce e,ea ti a raspuns"Am găsit o chestie pe net cum sa devii un proxy"spuse ea.Ti a arătat două incântații care trebuiau spuse în mijlocul pădurii,v ati contrazis minute bune care e cea corecta până la urmă fiecare si a ales una,ati mers la părinții voștri sa le spunem ca va plimbati putin mai încolo si sa nu se îngrijoreze,ei v au spus sa nu va aventurati prea adânc în pădure, voi le ati spus sa nu isi faca griji si ati pornit.Dupa 2 ore si ceva tu si Daria ati ajuns in inima pădurii.De unde stiai ca e inima pădurii?Ei bine bunicul tau ti a spus că acolo se află un brad mare care are un cerc cu un x in el.Ati repetat fiecare incântați sa si ati așteptat,si ati așteptat.Observand ca nu se intampla nimic ati plecat dezamăgite.La jumătatea drumului ati inceput sa aveti frisoane si tu ai in nceput sa ai sangerari nazale,Daria a vrut să își sune părinții dar nu avea semnal,privirea mea începea să devină bruiata si nici Daria nu părea prea bine,ati căzut inconștiente la pământ.Cand te ai trezit era seara,Daria nu era langa tine,asta te a panicat putin,ai inceput sa scanez împrejurimile și ai zărit o lână un copac stătea cu spatele nemișcată uitându se parca in gol ,te ai apropiat încet spre ea,frunzele si crengile trosneau sub picioarele tale,ai atins o ușor umăr apoi ai observat...ochii ei...ii lipseau cu toate astea ținea pleoapele deschise lăsând la vedere două găuri însîngerate.Ai țipat speriată si ai luat o la fugă fara sa te uiti inapoi ,te ai împiedicat de o creanga căzând la pământ dar te ai ridicat repede.Dupa ore de mers agale prin pădurea întunecată si bezna afara fiind si extrem de obosită deoarece ai alergat atâta te ai așezat la baza unui copac, aproape ai adormit cand urechile tale începuse să tiuie incontrolabil alături de o durere de cap groaznică,puteai vedea ceva printre copaci,ceva lung si subțire nu puteai distinge ce e pentru ca era intuneric .Te ai ridicat sa vezi dar dispăruse. Dintr o data ai simtit ceva cum te apuca de picior si te trage ,ai țipat de frica,apoi l ai vazut ,era Slander Man,te uitai mirată. Te ă ridicat sus apoi te a izbit puternic de pământ spargandu ti capul si dizlocandu ti coloana plus câteva fracturi toate dintr o bubuitura,a început să te zdruncine brutal și sa te urnească de pământ astfel sângele tau impresia peste tot,ai țipat,dar degeaba.Te ă ridicat deasupra unui brad si te a izbit de vârful acestuia,ai simtit cum ti a intrat în burtă și a ieșit pe partea cealaltă apoi totul a dispărut.
Lăsați în comentarii cu cine sa fac următoarea carte