0.2

568 68 69
                                    

Real_Pcy: Günaydın Baekhyun.

Baek_Byun: Gün benim için hiç aydınlanmadı Chanyeol.

Delireceğim, kapıyı kilitlediğimi hatırlamıyorum!

Ama şuan evimin kapısı kilitli ve anahtarları hiçbir yerde yok! 

Real_Pcy: Sakinleş belkide birisi sana şaka yapıyordur...

Baek_Byun: Hiç komik değil Chanyeol!

O katil mesajları polise göstermemem için beni buraya kilitlemiş olmalı.. başka hiçbir mantıklı açıklaması yok bu olanların.

 AMA BUNU NASIL YAPABİLDİ?!!

Real_Pcy: Konuya Japon kaldım sanırım.

Katil mi? Sen neden bahsediyorsun? Korkutma beni hyung.

Baek_Byun: Korkma Dedektif Byun iş başında.

Kasabamıza bela olan o katili hapse attırmadan bu işin peşini bırakmayacağım!

O beni eve kilitlediyse bende pencereden çıkarım.

Real_Pcy: Pencereden atlarken bir yerlerini kırma ama endişeleniyorum.

...

{ Birkaç saat sonrası... }

Baek_Byun: Galerimdeki tüm fotoğraf ve videoları nasıl sildiğini açıklayacak mısın?

Pain: Meslek sırrı deyip geçelim.

Baek_Byun: Nesin sen? Hacker mı? 

Pain: Hayır...

Gece sen uyurken sessizce odana girdim. Galerindeki kanıtları ve mesajların hepsini sildim.

Ve birde seni uyurken uzun bir süre izledim... 

Çıkarkende dudaklarına kısa bir veda öpücüğü bıraktım.

Baek_Byun: Buna inanmamı bekleme. Her zaman uyumadan önce odamın kapısını kilitlerim.

Pain:  Kanıtlama çabasında bulunmayacaktım ama... 

Dün gece üzerinde hiçbir şey olmadan uyuduğunu biliyorum :) 

Baek_Byun: BEN HER ZAMAN ÖYLE UYUYORUM!

Ama odama girmiş olamazsın, bu imkanız!  

▲ Baek_Byun kullanıcısı sizi engelledi. ▲

...

Pain2: İstediğin kadar engelle Baekhyun, bende başka bir hesaptan yazarım sana.

Baek_Byun: Bende hesabımı dondururum. 

Baek_Byun kullanıcısına mesaj gönderilemiyor. ▲  

...

// +614****, size bir mesaj gönderdi. //

+614**** : Numaramı kaydet Baekhyun :) 

 Baek_Byun: Sen ne tür bir sapıksın? 

Numaranı kaydedeceğim ve sonrada polise götüreceğim..

Pain: Kendini boşa yoruyorsun Baekhyun.

▲ Pain, size bir video gönderdi.. ▲  

Bak, bu kızı tanıyorsun senden  hoşlanıyordu bir aralar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bak, bu kızı tanıyorsun senden  hoşlanıyordu bir aralar. Ona psikolojik şiddet uyguladım. İntihara teşebbüs etmesine sebep oldum. Ama sen onu kurtardın Baekhyun.

Baek_Byun:  Hatırlıyorum kızın adı Nana'ydı, eğer intihar etmezse biri tarafından öldürüleceğini söylemişti! Herkes onun bir şizofren olduğunu sanıyordu! Ne yapıyorum ben? Sen bir canavarsın Pain! 

▲ Pain, size bir video gönderdi..  


Kurtardığın o kız bir hafta sonra uyguladığım psikolojik şiddete daha fazla dayanamadı ve bir köprüden atlayarak intihar etti.

Baek_Byun,sizi engelledi.  

...

Baek_Byun: Chanyeol, çok kötü hissediyorum.. biliyorum şehir dışındasın ama buluşamaz mıyız? Sana anlatmak istediğim çok fazla şey var.

Real_Pcy: Üzgünüm. Daha öncede söylemiştim biz sadece sanal arkadaşlarız Baekhyun. Bir sorunun varsa ben buradan dinlerim seni.

Baek_Byun: Daha yüzünü bile göstermedin bana! İki yıldır sanaldan konuşuyoruz ve senin hakkında hiçbir şey bilmediğim yetmezmiş gibi benimle görüşmek istemiyorsun.

Senden başka hiçbir arkadaşım yok benim Chanyeol. O katil bana takıntılı bir manyağın teki insanları benden uzaklaştırıyordu her zaman.. 

Şimdi anladım lise yıllarımda neden hep tek başıma olduğumu.

Benimle yakınlık kuran tüm insanlar okulun ertesi günü benden kaçıyordu. 

Real_Pcy: Endişelenme sana zarar verecek bir katil olduğunu sanmam..

Baek_Byun: Nereden biliyorsun?

Real_Pcy: Bilmiyorum.. bana öyle geldi sadece.

Baek_Byun: Önemli olan ben değilim ama! O masum insanları öldürüyor anlamıyor musun Chanyeol?



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Monster II [ChanBaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin