Hoppidik Hoppidik

5 0 0
                                    

Size biraz kendimden bahsedeyim en iyisi. Ben Furkan 12. sınıf öğrencisiyim boş zamanlarımda bilgisayar oynamayı ve genelde boş zaman yaratmayı seven bir insanımdır. Ders çalışmam gerektiğinin farkında olup yeterince çalışmadığımı farkeden bir ruha sahibim ve burayı bir nevi hergün olmasa da günlük niyetine kullanabilecek birisiyim. Çünkü kimsenin umrunda olmadığımı düşünüyorum. Sayko birisiyimdir. Yani saykoluk yapmayı severim. Telefonda yazı yazmayı sevmem (sırf bunun için bilgisayarımda telefondan mesaj atabileceğim program var). Aslına kalırsa pek yazı yazmayı da sevmem ama sanırım artık kendime gittikçe sevdireceğim.

Kendimi bu kadar tanıtmakla başlıyorum. Eğer yazmaya devam edersem (ki büyük ihtimalle 1 hafta içerisinde bırakırım) ara ara kendimden minik bilgiler vermeye başlarım.


Bu satırları yazarken saat 03.10. Benim dershanem bugün (teknik olarak dün) bitti önümde daha 1 haftalık yarıyıl tatili var ama pek de bir beklentim yok.  Bugün dershane aşırı saçma ve sakin geçti doğrusu. Yalnızca 4 dersimiz vardı. İlk 2 ders ayt fizik ve sonraki 2 ders ayt kimya ve açıkçası fizikte kolay bir konu olduğu için dinliyormuş gibi yaptım :D . Kimyada ise zaten sohbet dönüyordu. Uyudum çok da güzel valla. Neyse şuan uykum var benim ya. En iyisi uyanınca ben diğer bölüme eskilerden gireyim de az hüzünleneyim. Zaten bi ben okuyacağım şu satırları :D.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin