Ruh Eşi

66 3 0
                                    

Allah ruh eşinizi sizinle yaratıp dünyanın bir ucuna fırlatarak sizi ayırır..

Siz hep acı çekersiniz onu hissederseniz varlığını bildiğiniz ama belkide hiç görmediğiniz birisidir..

Sizin gibi yaşar ailesi düşüncesi yaşadıkları konuşması bir çok şeyiyle yansımanız gibidir..

Birden bire içiniz sıkılsa mesela belki onun can yanışını hissedersiniz.. Birden mutlu olsanız, belki o gülümsediği içindir.. Ya da bi yerini vurduysa belki sizde o saniyelerde vurmuş olabilirsiniz..

Varlığını bilmek ama göremediğiniz için asla emin olamamak..Birgün bişekilde işaretler alırsınız mesela içinizde nedenini bilmediğiniz bi mutluluk olur O gün onu göreceğiniz içindir.. Ansızın çıkar karşınıza.. Sonra daha önce hiç yaşamadığınız hisler yaşamaya başlarsınız.. Belkide sadece birkaç saniye süren bakışma sizde tarifsiz hisler yaratır..Sanki uzun yıllardır tanıdığınız birini görmüş gibi bi hisse bürünürsünüz.. Yaşanan bu birkaç saniye tüm gününüzü altüst edebilir.. Sebepsizce onu düşünürken bulursunuz kendinizi.. "Ve bir daha görür müyüm?" gibi soruların etkisi altında kalırsınız..

Böyle durumlarda yapılacak en akıllıca davranış akışa müdahele etmemek olur..

Unutmayın eğer gerçekten ruh eşiyseniz Allah bütün yolları kalplerinizle kesiştirir.. Çünkü siz artık birbirinizi bulmuş olursunuz..

Bunu bir kaç örnekle açıklayalım..

Mesela bu kişiyle aranızda bir bağ vardır ve bu bağ normal insanlara oranla daha parlak daha sıkı daha güçlü ve özeldir.. Bunu gökyüzündeki kutup yıldızına benzetebiliriz.. Ve bu bağ siz belki ayrı ülkelerin belki ayrı şehrin ya da aynı şehrin içindeyken bile vardır..Sadece yönünü bilmiyordur yolunu bilmiyordur karmaşıktır.. Taa ki siz onunla denk gelinceye dek.. O zaman bu bağ yolunu bulur.. Ve eğer bağ bi kere doru yolu bulduysa bir daha asla unutmaz ve bir şekilde hep denk gelinmeler başlar.. Sürekli farklı şeyler yaşamaya başlarsınız..
Astrolojide quentible denilen açılar gibi karşılıklıdır bu hisler merak ve arayış.. Birbirinize istemsizce alışmaya başlarsınız ve gitmeye dair en ufak bi söz harket his bile içinizde tarif edemeyeceğiniz bir acıya sebep olur..

Belki de çok sert gamsız kimseye güvenmeyen birisinizdir ama ruh eşiniz tüm bu tabuları yıkmak için gelmiştir.. Onu sebepsiz sorgusuz kendinizi ve duygularınızı kontrol edemeden çok içten ve çok başka seversiniz..Onun sözleri onun size tepkisi her şeyin önüne geçmeye başlar.. Kendi kendinize anlam veremediğiniz bu hisleri düşünmeye başlarsınız.. "Neden böyleyim?" sorusunaysa tek cevabınız "Bilmiyorum sadece böyle olmak istiyorum" olur..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruh EşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin