♡how it all begin♡

1.2K 55 10
                                    

-♡-

Jimin melangkah lemah ke dewan universiti youngsan.

Digenggam erat hujung lengan bajunya sambil mata meliar melihat kelibat orang ramai yang lalu lalang disekitarnya.

Anxiety yang dihadapinya makin menghurung diri apabila dia mula melangkah masuk ke dalam dewan pendaftaran.

Matanya liar mencari meja pendaftaran yang sepatutnya.

Genggaman nya pada lengan bajunya makin dieratkan.

Beberapa orang gadis disekitarnya mula mencuri pandang ke arahnya.

Dia mula berasa tidak selesa.Matanya mula memberat dengan air mata. Dengan langkah yang paling laju dia terus keluar dari dewan tersebut dan menuju ke arah tandas lelaki.

Tangisan yang ditahan sedari tadi dilepaskan. Dia berasa betul-betul takut. Dia perlukan seseorang untuk dipeluk tika ini.

Melanjutkan pelajaran merupakan kesalahan paling besar yang dilakukan dalam hidupnya.

Kepalanya mula berasa berat apabila dia menangis terlalu banyak.

"Kau kalau nak menangis balik rumah bukan dekat toilet, semak ah kau ni!"

Seorang lelaki mengomel geram. Jimin mula ketakutan. Dia tidak sedar yang ada orang lain di toilet itu.

Beg yang digalas pantas ditarik dan dipeluknya erat. Kakinya perlahan lahan menapak ke belakang dan disandarkan ke dinding toilet.

"Kau gila ke sial??"

Lelaki tersebut menapak ke arah Jimin.

"Ja-jangan ka-kacau ch-chim.."

Jimin tergagap untuk bersuara.

"kau asal?!"

Terhinjut bahu kecilnya mendengar tengkingan gerangan si lelaki.

"Ch-chim ta-takut hiks..hiks.. Ch-chim ta-takut hiks.."

Jimin mula menangis. Kepalanya ditunduk ke lantai.

Lelaki tersebut melangkah ke arah Jimin dan cuba memeluknya.

Tapi tidak semena-mena Jimin telah pengsan dan jatuh ke dalam pelukannya.

Yoongi pov

"Aduh dia pengsan pulak.."

Yoongi cuba mengalihkan kepala Jimin yang betul-betul jatuh ke atas dadanya.

Tetapi pergerakannya terhenti apabila matanya tertancap pada mata Jimin yang membengkak akibat banyak menangis.

Tangannya sepontan mengusap rambut Jimin. Kepalanya pula diletakkan selesa di atas dada bidangnya.

Matanya tidak terlepas dari memandang seluruh wajah Jimin.

Tangannya yang satu lagi leka mengusap-usap pipi Jimin.

Dia terlalu leka sehingga dia tiba-tiba dikejutkan dengn deringan telefon miliknya.

Tangannya spontan berhenti dari mengusap kepala dan pipi Jimin.

Dia mendengus marah.

"YOONGI HYUNG KAT MANA!!! PENAT KOOKIE CARI!"

Yoongi menjarakkan sedikit handphonenya dari telinga.

Kuat betul si budak arnab ni menjerit.

"Aku kat toilet."

"TOILET???! MIN YOONGI REALLY?! pendaftaran budak-budak junior dah nak start lah bodo! PALLI"

"kau asal nak kurang ajar dengan aku. Aku nak kau datang sini pastu ajak 4 ekor melaun tu sekali. Aku ada problem"

"HYU- tut..tut..tut"

Dengan pantas Yoongi menamatkan panggilan.

Yoongi membetulkan kedudukan kepala Jimin yang sedikit senget di atas dadanya.

Jimin mengerang perlahan dalam pengsannya. Mungkin terganggu.

Yoongi mengusap perlahan kepala Jimin. Baginya Jimin amat menarik perhatiannya.

End yoongi pov

"YAH MIN YOONGI WA-"

Jin tak menghabiskan ayatnya apabila melihat yoongi sedang mesra memeluk seorang lelaki yang seakan-akan ketakutan.

"Yah hyung, ni siapa?!"

Seorang lelaki yang sentiasa memakai kasut balenciaga menegur Yoongi.

"Dia Jimin. Dia pengsan tadi so aku tolonglah dia. Help meh"

Yoongi berbicara malas.

Mendengar arahan Yoongi semua 5 orang lelaki pantas menghapirinya.

Secara tiba-tiba Jimin yang masih berada dalam pelukan Jimin mula menangis perlahan. Jimin memandang takut ke arah 5 orang lelaki tersebut. Tangan kecilnya menggemgam erat baju t-shirt yoongi.

"Hyung kenapa dia menangis ni?"

Namjoon menanya takut-takut. Cuak juga dia tengok lelaki menangis.

"I'll explain later"

"Ch-chim takut...hiks daddy..."

"syuhhh.. Daddy ada.. Takda siapa berani kacau Chim ok. Come bangun."

Yoongi mengarah lembut sambil membahasakan dirinya daddy.

Namjoon, Hoseok, Jin memandang pelik ke arah Yoongi. Kelakuan Jimin seolah-olah budak kecil yang tidak matang bukanlah sesuatu yang baru bagi mereka.

Jungkook dan Taehyung sudah awal-awal lagi meloloskan diri. Katanya ada urusan penting yang mahu diselesaikan di dewan pendaftaran.

Jimin memeluk erat badan Yoongi. Dia takut. Takut dengan semua orang kecuali Yoongi. Dia berasa selesa dengan Yoongi.

Yoongi hanya membiarkan tindakan Jimin dan terus berjalan ke parkir kereta.

Sejak dia tahu Jimin tinggal berseorangan, dia bertekad untuk menjaga Jimin.

-♥-

love is not about gender , love is about how sincere we're.

사랑은성에 관한 것이 아니고, 사랑은 우리가 얼마나 진지한가에 관한 것입니다.

salang-eunseong-e gwanhan geos-i anigo, salang-eun uliga eolmana jinjihanga-e gwanhan geos-ibnida.

-♡-

Okie tak?

daddy kink•little space•gay• {yoonmin}Where stories live. Discover now