-♡-
"Hyung...kita nak pergi mana ni?"
Jimin menekapkan mukanya di cermin tingkap kereta yoongi.
Yoongi menahan senyum. Baginya kelakuan Jimin amat comel.
"Thailand.."
Jimin memandang Yoongi terkejut.
"Alahhhh, bawak lah chim balik rumah chim dulu! Chim nak bawak plushie chimmmmm"
Jimin menggoyangkan tangan yoongi sambil memuncungkan bibirnya.
Tanpa dia sedari,dia telah masuk ke little space.
Yoongi memandang tidak percaya pada Jimin.Ingatkan dia takut tapi sebaliknya pulak.
Aigooo.
"Taknak."
Yoongi masih mengusik Jimin.Comel juga tengok Jimin junior.
Perangai Jimin seolah olah kanak kanak yang berumur 5 tahun.Hati Yoongi benar-benar terusik melihat kelakuan Jimin.
"Alah.... Daddy...hiks..hiks..nak plushie..."
Jimin mula menangis sambil merehatkan kepalanya di bahu Yoongi.
"Aku tipu jelah.. Kita nak balik la ni. Bagi phone kau aku nak tengok location rumah kau"
"hehehe nah"
Jimin menghulurkan handphonenya.
"Ouh kau duduk aparment yang sama dengan akulah. Tingkat berapa kau duduk?"
Persoalan yoongi hanya dibiar tanpa jawapan. Jimin masih sibuk mengira gula-gula yang diberi oleh yoongi semasa dia menangis tadi. Jari kecilnya lincah turun naik. Kira apa pun tak tahulah lama sangat.
Yoongi hanya menggelengkan kepala.
"Weh kau dengar tak aku tanya apa ni budak?"
"Chim duduk kat tingkat 5,rumah tengah-tengah."
"Oh aku duduk kat tingkat 8,rumah hujung sekali.Aku duduk dengan kawan-kawan aku."
"Oh"
Yoongi memandang tidak puas hati ke arah Jimin. Oh jer dia balas.
"Dah turunlah.. Kita dah sampai"
"Yeay! Thank you hyungieee"
Jimin senyum sehingga menampakkan eye smilenya.
Tahan yoongi. Dia ni bukan comel sangat pun.
"Erm dah cepat."
Yoongi terus menapak ke depan meninggalkan Jimin di belakang.
"Hyung nilah rumah Chimmie. Masuklah! Heeeee"
Yoongi mengaguk. Dalam fikirannya masih berlegar tawarannya untuk Jimin agar tinggal bersamanya.
Mungkin terlalu awal kot. Biarlah dulu.
Baru Yoongi hendak melangkah masuk ke dalam rumah Jimin. Jimin dengan pantas menghalangnya.
"Hyung tunggu jap!!"
Pintu apartment ditutup kasar.
Yoongi hanya mampu tergamam.Jimin pantas mengambil semua sippy cup , buku mewarna disney princessnya dan pelbagai jenis kereta mainan kanak-kanak dan menyorokkanya di atas almari buku.
Dia melangkah ke arah pintu utama dan mengajak yoongi masuk ke dalam apartmentnya.
"Hyung duduklah dulu. Chim buatkan air kejap."
Belum sempat yoongi menghalang,Jimin lebih pantas bergerak ke dapur.
Yoongi hanya mengeluh dan matanya mula meliar melihat sekitar apartment Jimin.
Dinding dicat dengan warna biru pastel dan putih amat menenangkan mata yang memandang.
Yoongi perasan bahawa keadaan apartment Jimin seperti keadaan bilik kanak-kanak.
Secara tak sengaja dia ternampak longgokan barangan mainan serta beberapa botol sippy cup di atas almari buku. Yoongi tersengih.
Apabila ternampak sippy cup tersebut dia teringat kan Taehyung. Kawan baiknya itu juga mengalami masalah little space.
"Hyung nah air"
Jimin menghulurkan segelas jus epal yang baru dikisarnya.
Yoongi mengambilnya dan mengirup sedikit.
"wow! Sedapnya!"
"Hee..minum lah banyak lagi."
Yoongi menghabiskan minumannya.
Dia memandang Jimim yang seakan tidak selesa meminum jusnya menggunakan gelas.Jimin mendengus perlahan sambil memuncungkan mulutnya. Dia seakan-akan masuk kembali ke dalam little spacenya.
Menyedari hal itu, yoongi terus melangkah ke almari buku yang terletak di belakang Jimin dan mencapai sippy cup miliknya.
Dia menghulurkan sippy cup tersebut pada Jimin.
Jimin yang sudah tersedar dari little spacenya terkejut melihat sippy cup yang berada di tangan Yoongi. Setahunya dia sudah sorokkan tadi.
"Err hyu-hyung heee"
-♥-
That's so pretty when your heart beat fast everytime him comes.
그 때마다 당신의 심장이 빨리 뛰는 때가 너무 귀엽다.
geu ttaemada dangsin-ui simjang-i ppalli ttwineun ttaega neomu gwiyeobda.
-♡-
Hello yallie!
YOU ARE READING
daddy kink•little space•gay• {yoonmin}
Fanfictionyoonmin- Jimin ialah seorang lelaki yang menghidapi social anxienty dan mempunyai baby sindrom ataupun littlespace. this is the story how his daddy help him to overcome it. ♡♡♡ warning: gay story, 18+ vomment♡