milky monday #1

95 4 1
                                    

"Tomorrow we going to la" zegt Kelvin met zijn super goede Engelse accent waar we allemaal jaloers op zijn. Ik kijk samen met mijn vriendinnen Michelle, Mel en Romy de nieuwe MilkyMonday.

"Omg daar wil ik ook heen" zeg ik. "ik verstop me wel in de koffer van Kelvin Hahaha". "nee, laten we met zijn allen in de koffer van Peter gaan hij heeft lekkere snoepjes" zegt Mel met een grijns. "we kunnen ook in de koffers van de andere gaan, want Thomas en Darsy zijn ook mee" zegt Romy en zegt er zacht achter aan "alleen stinkt de koffer van Thomas dus laten we daar maar niet in gaan".

We kijken alle drie Romy heel raar aan tot Michelle vroeg hoe ze dat kon weten. "Eeuh..." zegt Romy "Ik eeuh... tja heb soort van al een keer in zijn koffer gezeten maar dat doe ik nooit meer ik stikte bijna' zegt ze nog snel.

"Huh. wat? hoe? wanneer? waarom weten wij daar niks van" zeggen Michelle en ik tegelijk. Mel kijkt Romy alleen met open mond aan. Romy werd helemaal rood en zegt dat het een tijd geleden was en nooit aan gedacht had het te vertellen.

"oké, dat snap ik opzich wel maar hoe ben je in zijn koffer gekomen want we zijn toch te groot om in een koffer te kunnen al helemaal met ons vieren" vraag ik. "Oohw dat is heel makkelijk jullie kennen toch dat verhaal Alice in wonderland daar word Alice klein door een drankje en dat drankje bestaat echt". "ik vond het in een geheim vakje bij me moeder achterin haar nachtkastje je hebt ook dat koekje wat je weer groot maakt die moeten we niet vergeten".

iedereen was even stil en ineens gingen we allemaal door elkaar praten. "Wow Wow Wow Wow!!" roep Romy boven ons uit. "doe chill als jullie echt in hun koffers willen kunnen we nu beter gaan anders komen we te laat en zijn ze al weg".

Snel springen we allemaal op en pakken wat geld voor de bus en gaan naar Amsterdam. Romy neemt het drankje en koekje mee zodat we in de koffers kunnen. ondertussen zijn we aan het discussiëren in welke koffer we gaan. we twijfelen heel erg tussen Kelvin en peter. na een tijdje

komen we tot de conclusie dat we in die van peter gaan en op de terug reis gaan we in die van Kelvin.

zonder dat we het door hadden waren we al in Amsterdam snel zochten we het huis van Kelvin en peter en toen moesten we wachten. tijdens het wachten waren we aan het bedenken wat we allemaal gaan doen in LA. Kelvin, peter, Darsy en thomas gaan naar vidcon daar kunnen wij natuurlijk niet heen. Oohw en wat gaan we zeggen als peter zijn koffer open doet en ons ziet.

ik hou me een beetje afzijdig. ik was een beetje aan het dromen dat heeft Mel door en vraagt wat er is. "Oohw niks ik vraag me alleen af wat de reactie zal zijn van hun straks worden ze heel boos en sturen ons naar huis en zullen ouders me missen ik heb niet eens doei gezegd" zeg ik een beetje verdrietig. "ze kunnen ons niet naar huis sturen we hebben geen geld dus dat heeft geen zin en je kan straks je ouders toch opbellen als we in LA zijn" zegt Mel met een glimlach. "ja oké dat is waar maar wat kunnen wij dan doen in LA zonder geld?". ''eeuh ja daar heb ik nog niet over nagedacht dat zien we dan wel ik denk dat er genoeg dingen te doen zijn in LA zonder geld hoop ik"

Mel en ik begonnen een beetje te twijfelen maar dat was snel voorbij want Kelvin en peter kwamen de deur uit. snel namen we allemaal een klein slokje van het drankje en rende ze achterna.

het was lastiger dan we hadden gedacht maar uiteindelijk lukt het toch. we hingen allemaal aan de koffer van peter. Michelle kreeg met veel moeite de rits open en ging naar binnen iedereen klom achter haar aan. nou ja dat dachten we...

heeyey ik hoop dat het een leuk begin is. is hij kort of is hij goed zo??? ik vind hem een beetje kort maar dit is mijn eerste verhaal die ik zelf begin. volgend hoofdstuk word langer dat beloof ik. :) als jullie tips hebben hoor ik het graag.

dankje voor het lezen. leuke ideeën voor me verhaal? stuur mij een prive bericht ik zal het zeker gebruiken.

pleas vote, share en comment :D love you all crazy people. jullie zijn geweldig

xxx

flying to LA with CinematesWhere stories live. Discover now