Artykuł sporządzony przez redaktora BRAVOkorea Qian Kuna.
Drodzy czytelnicy! Z największą przyjemnością chcę wam udostępnić wywiad, który przeprowadziłem z naszymi bohaterami. W dzisiejszym wydaniu znajdziecie pierwszą z dwóch części. Przeprowadzając wywiad z Youtuberami czułem się niesamowite podekscytowanie, ale nie o tym dzisiaj!
R - Redaktor
N - Nananation
L - LeejenosR: Jestem niezmiernie wdzięczny wam, że zgodziliście się na ten wywiad! Ale do rzeczy, proszę przedstawcie swój kanał naszym czytelnikom.
N: Witajcie kochani! Jestem Jaemin z kanału Nananation! Jako że jestem osobą rozwijającą się na wszelakie tematy i tym podobne, konkretnego kontekstu mój kanał nie ma. Staram się jak najbardziej, aby wpaść w gust każdego, lecz największą popularnością cieszą się moje filmiki z prankowaniem Donghyucka z kanału FullsunTV. Nie polecam go.
R: Oh to bardzo interesujące! Proszę twoja kolej Jeno.
L: Hejka pysiaki z tej strony wasz ukochamy tancerz, Leejenos! Głównym celem mojego kanału jest pokazywanie ludziom piękna poprzez taniec. I Taemina. Poza tematyką tańca, zacząłem nagrywać daily vlogi, aby fani wiedzieli, jak wygląda moje życie na codzień.
R: Zadam wam parę pytań i każdy z was przedstawi swoją wersję, dobrze? A więc od czego się zaczęło. Niech Jeno zacznie.
L: Wszystko było niewinne. Napisałem do Jaemina, aby zacząć współpracę, oczywiście przystał na moją propozycje i nawet nie wiem, kiedy zaszliśmy do obecnej relacji. Jaemin często robił pranki, te niewinne i żartował. Nie robiłem nic z tym, taka była jego natura. Ale miarka się przebrała, kiedy zakpił sobie ze mnie.
R: Dobrze rozumiem. Jaemin twoja kolej.
N: Kiedy zapytał się mnie o współpracę, myślałam, że był świadom w co się pakuje. Przyznam, że może w jakimś stopniu przegiąłem, ale nie róbcie z Jeno niewiniątka. Gdyby nie on to najprawdopodobniej nasza relacja wyglądałaby inaczej.
R: Co konkretnego zrobił Jeno?
N: Kłóciliśmy się i wszystko było w porządku do czasu. Powiedział mi prosto w twarz, że bardziej podobają mu się pranki Hyucka. Wtedy już wiedziałem, że to koniec. Słuchaj dzbanie, jak jeszcze raz tak powiesz to znikniesz z tego świata jak Polska w 1795 roku.
R: Łał nie tak ostro Jaemin!
L: Jak dalej będziesz robił takie pranki to twój kanał upadnie jak Cesarstwo Rzymskie.
R: Oto koniec pierwszej części wywiadu! Do zobaczenia!
CZYTASZ
youtubers // nct [✔]
FanfictionGdzie Jeno lubi wrzucać dance covery na Youtube, a Jaemin jest samozwańczym Królem Pranków. [social media au]