~2. bölüm~

13 1 1
                                    

Pijamalarımı giyip Eylül'ün odasında çıktım. Zaten anneleri de yazlıktaydı evde tektik. Cips kola çikolata ne varsa getirdi Eylül. Bana dönerek;

-Melisa sana bir şey anlatacağım. Geçen gün bilgisayarda geziniyorum Bir de ne göreyim 7 tane yakışıklı mı yakışıklı çocuk işte o zaman dedim ki bir tanesi benim. ya çocuğu ilk görüşte aşık oldum ya  aklımdan çıktığı Yok resmen.

-Sevindim analt bakalım dinliyorum.

-Bu 7 melek Kore'de şarkıcıymış. bir o kadar da çok çok çok güzel dans ediyorlar şarkıları da Acayip güzel. Benim aşık olduğum çocuğun Adı JEON JUNGKOOK.

-HİÇ GÖRMEDİĞİM BİRİNE NASIL AŞIK OLUYORSUN Kİ ANLAMADIM SONUÇTA ONU TANIMIYORSUN.

-kızım öyle deme ya böyle her yerde onun fotoğrafını görüyorum o  kadar tatlılar ki Tabii jungkook daha tatlı. Evet tanımıyorum ama tanımaya başladım internette yazıyorsun her şeyi çıkıyor. Bunlar Güney Kore'de onlara ulaşmak benim için birazcık zor. Çünkü Güney Kore'ye istesemde Gidemem.

-Anlıyorum kavuşamayacağını bildiğin kişiyi sevmek birazcık Can acıtır ya.

-Evet acıtır ama onu tek ben sevmiyorum ki milyonlarca seveni var.

-yani anlamıyorum onca sevenlerin arasından sana mı bakacaklar ki bunu da düşün.

-her şeyi düşünüyorum Melisa her şeyi onsuz yapamıyorum. kavuşamayacağımı  bile bile hayal kuruyorum. Ah şu kalp Varya nasıl da çırpınıyor içerde.

-Ya kızım İçimi kararttın ya .bunun için mi çağırdın beni tanımadığın bilmediğin kavuşamayacağını bildiğin  7   kişi için mi çağırdın.

-Tabii ki de Hayır anlatıyorum. Kızım ben onsuz yapamıyorum yaşayamıyorum!!!!

-bir dakika Eylül bekle...

Diyerek mutfağa indim, buzdolabındaki Pepsi kutu kolayı alıp odaya geri çıktım ve Eylül'e dönerek

-Al knk!

-Bunun konumuzla ne ilgisi var ben yaşayamıyorum diyorum sen bana kutu kola getiriyosun.!!!!!!

-Tamam işte kanka yaşayamıyorum dedin "Pepsi yaşatır seni al" iç.

-Alemsin sen var ya.

7 kişinin konusu kapanınca geldik Bizim okulun salaklarla biraz dedikodu, yaptık biraz video izledik, biraz oyun oynadık, şarkı söyledik, dans ettik, resim yaptık ,çok eğlendik sabaha kadar tepindik durduk Açıkçası ,bir yerde uyuyup kalmışız. Sabah gözümü açtığımda saat 15:00 dı. Ve babamdan 8 cevapsız arama. Hemen Eylül'ü kaldırdım ve;

-Eylül kalk Saat 3.

-Ohaaaa!!

-Benim eve gitmem lazım Hadi ben kaçıyorum bay bay.

-Dur kız nereye kahvaltı etseydik ya?!.

-Eylül başka zaman babam 8 kere aramış beni ya kesecek beni kesecek.

-İyi tamam haber ver bana tamam mı?

Tamam dedim ve Eylülü öptükten sonra evden çıktım.  Bizim eve doğru yürümeye devam ettim. Eve yaklaştığımda anahtarımin olmadığını fark ettim. İçimden baya sövdüm..

~my dad aranıyor~

- Alo baba beni aramışsın hem de 8 kere bişey mi oldu!???

- evet kızım aradım neden açmadın peki.

-Eee şey!??

-Neyse Melisa Bir daha olmasın.

-baba ben anahtarımı evde unutmuşum.

-Aferin kızım Neyse bekle söförü yolluyorum. Şirkete getirsin seni hem dün bahsettiğim konuyu konuşalım.

-Tamam baba.

Şoför gelene kadar kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Bir andan da babam  acaba benle  Ne konuşacak onu düşünüyordum. Şoför geldi Ben de dalmışım, şoförün kornasıyla irkildim. Arabaya Bindim ve şirketin yolunu tuttuk. Şirkete geldik ve arabadan inip babamın odasına çıktım.

-Ha Geldin mi kızım.

-Evet baba geldim. Baba benle ne konuşçaktın??

-Hee kızım dinle beni.?

-Dinliyorum baba.

-Kızım bak yanlizlik çok zor Biriyle tanıştım  . İşte biz onunla
"Baba derin bir nefes alır"

-Baba bı dk yoksa se-

-Evet kızım evlenmeyi düşünüyorum.

Sinirle kalkıp masanın üstünden babamın anahtarını aldım ve evein yolunu tuttum. Gerçekten babam evlenmeyimi düşünüyo anlam veremiyorum. Size anlatiyim ben benim annem anne ne ya o kadın beni 1 yaşında babama kakalayıp gitti beni ve babami terk eden kadına anne diyeceğimi sanmıyosunuz herhalde dimi; korkuyorum yine babam evlenip kardeşim olursa ve annesi yine terk ederse yazık ya anne ile babaya bişey olmuyor tabi olan çocuklara oluyor eve geldim elimi yüzümü yıkadım.

Üstümü değiştirdim, mutfağa indim ve bi iki lokma bişey yedim sonra da odama çıkıp telefonumu şarja taktım. Akşama kadar düşünmeye başladım....
Uyua kalmışım kafamı toparladım ve aslında babamda mutlu olmayı hakkettigini düşündüm,Bide olumlu yönden baksak belki beni sevgi ve şefkat içinde olan bı aile oluruz he. Babam eve geldi ve yüzü asıktı.  Babamın yanına gittim ve;

-Kızı-

-Baba ben düşündümde belki iyi Bir aile oluruz he?.

-Me,me,me Melisa kızım sen ciddiy mısın ???

- olduğundan da fazla baba.

Babam galiba bu ablamizi çok seviyor. Bana sarıldı ve o zaman yarın hazırlanalim ne dersin?

-neden hazırlanacağız ki baba?

-kızım maalesef burada yaşamıyor!??

-nasıl burada yaşamıyor?

-kendisi Kore'de yaşıyor burada tanıştık sonra Kore ye memleketine gitti.

-baba şimdi biz Kore'ye mi gidicegiz??

-Evet kızım yarın hazirlan .

-Baba erken değil mi Birazcık daha kalsak sonuçta buraya dönemiyecegiz.!?😭😭

-Yok kızım Kore'yi beğenmessen Türkiye ye geri dönücegiz.

-Baba beğenmiyeceğim gitmiyelim.

-Kizim dur bismillah daha goremdin bile Kore'yi.

-Neyse baba odama çıkıyorum ben.

-Tamam kızım yarın kesin bı karar ver bana.

-Tamam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❤️kalbin avuçlarımda❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin