Griffin právě dorazila do Bradavic. Položí kufry a otře pot z čela. Urovná svou kravatu v barvě koleje. Upraví si své bílé vlasy. Ale jakmile se kouknete do jejích očí... Jedno zelené a druhé hnědé. Podivná kombinace. Zvedne kufry a nastupuje do kočáru, který vedou testrálové.. Stvoření podobná pegasům, ovšem vypadající jako kostry. A vidí je jen ti, co viděli někoho umírat. A mezi ty Griffin patřila. Viděla umírat otce i matku. Tudíž bydlí sama. Sedne si a vytáhne knížku. Náhle si k ní někdo přisedne. Dívka zvedne oči od knížky. Málem jí ta knížka spadne, kdyby jí nechytil jeden z mladíků, který si sedl naproti ní. Byl to totiž Harry Potter. Druhý mladík byl překvapivě Ronald Wesley. A dívka, co si sedla vedle ní byla Hermiona Grangerová. A přívětivě se na ní usmála z čehož dívka odůvodněla, že naprosto netuší kdo je.
,, Něco ti upadlo," promluvil první Potter a usmál se.
,, Ehm, ano děkuji moc," zamumlala rozpačitě Griff a knížku mu vytrhla a střelhbitě si jí uklidila. Potter se zasmál.
,,Jsem Harry Potter, což určitě víš, " ušklíbl se brýlatý mladík.
,, Já jsem Ron Wesley," zabručel otráveně rudovlasý mladík.
,, A já Hermiona Grangerová. Jsme zlaté trio Bradavic. Rádi tě poznáváme. Jakpak se jmenuješ?," představila se s milým úsměvem hnědoplavá dívka.
,, Jsem Griffin Grindelwaldová ....," zašeptala tiše. Nejistě zvedla hlavu. Všichni zalapali po dechu. Ale Hermiona jí sáhla na rameno.
,, Já věřím, že nejsi jako tvůj bratr. Vidím to na tobě, Griffin", řekla moudře. Ona jen nejistě přikývla. Moc dobře věděla, co jí bratr nařídil. Nějak se dostat ke zlatému triu a zneškodnit ho. Ale dívka věděla, že to nedokáže. Je moc mladá... Táhlo jí na patnáct a jejímu bratru bylo dvaadvacet. Náhle uviděla, jak se Harry zaraženě kouká na testrály. Jakoby si jich před tím nevšiml.
,, Co to je?," ukáže vyděšeně před vůz. Hermiona se na něj starostlivě podívá.
,, Ten vůz jede sám, Harry," položila mu ruku na rameno.
,, Také je vidím. Nezešílel jsi a ani nemáš vidiny. Jsou to kouzelná stvoření," usmála se poprvé Griffin a natáhla se před vůz, aby jednoho pohladila. Ale Ron jí zastavil.
,, Chceš nás zabít, Grindelwaldová!? " vyjekl zděšeně. Dívka zaraženě zamrkala. Ale stejně se znovu natáhla a testrála pohladila. Pak vzala Harryho a dala ji na stvoření.
,, Tak vidíš. Nejsou nebezpečná," uculila se. Harry byl nejdřív pořád zařazený, ale pak si testrála nejistě pohladil. Pak se kouzelně usmál. Pak se všichni čtyři vydali do Bradavic....
ČTEŠ
Sestra Gellerta Grindelwalda
FanfictionGriffin Grindelwaldová. Je sestra známého kriminálníka Gellerta Grindelwalda. Ten je ovšem pod zámkem již pět let a Griffin si ho moc nepamatuje. Chodí samozřejmě do Zmijozelu. Nastupuje do pátého ročníku a naskytne se jí příležitost, aby očistila s...