Waktu darjah 6 aku tak ada kawan so aku memang tak pernah kisah pasal hidup aku kat sekolah. So tiap kali sekolah sediakan aktiviti untuk murid-murid aku jarang ambik perhatian ys aku memang tak pernah ambik kisah.Nama aku Sharifah Nureen Hanis tapi orang selalu panggil aku "een" , pelik kan nama sedap-sedap tapi panggil berbeza sungguh.
Harini hari khamis time for pendidikan jasmani "PJ". Aku tak de minat langsung nak bersukan hampir tiap kali pj aku tak pergi dengan pakai baju sekolah
"Hanis kamu pakai baju sekolah lagi kenapa tak pakai baju pj" hmmm tapi kadang-kadang aku terpaksalah dengar cikgu aku berleter panjang lebar.
"maaf cikgu tapi saya tak suka pj and saya lupa harini khamis ada pj " aku jawab soalan cikgu sama ada endah tak endah je.
sambil aku kuis-kuis kaki aku kat tanah ada seseoang berdiri dekat dpn aku. aku pandang dia and guess what depan aku ialah Syed mohd mukhairis atau aku panggil dia "Khai". Dia tanya aku x pergi sukan ke aku jawab tak.
"awak tak pergi sukan ke?"
"tak"
"kenapa?"
"entah buat apa aku main tapi tak de kawan so function"
"seriouslah awak ak de kawan??"
"serius aku memang tak de kawan and aku tak kisah"
"ohhh kalau macam tu saya nak jadi kawan awak boleh??"
"sukahati kau lah"
"ok, now kau dah ada kawan so lepas nie join dengan diaorang ehhhh"
"hmmmm"
so sejak dari tu aku start lah join dengan bebudak yang aktif nie tapi tak semua nak kawan dengan aku sebab aku selalu corot bila periksa and aku nie budak nakal..
_____________________________________________________________________________________________________________
sorry chapter 1 memang ssikit baru start menulis so sorry
tak pe nanti chapter-chapter lepas nie saya akan cuba buat lagi panjang lagi dari chapter ni sorry sangat-sangat takut citer nie tak best ini just try je thank you kepada yang baca .....
i'm so sorry
YOU ARE READING
my love ??
Teen Fictionnantikan cerita ini........... tentang budak darjah 6 yang tak ada kawan then tiba-tiba datang seorang laki yang ingin menjadi kawan dia...... adakah mereka kekal menjadi kawan biasa atau luar biasa nantikan cerita ini......... silalah baca