kusursuz plan

67 6 1
                                    

Seolbiden:

Işte gerçek sondu aşık olduğum birinden ayrıldığım zaman bu kalbimi parçalıyor. Ahhh çok kötü. Bu tamamen benim sonumdu. Ama ben bebeğim için yaşıycaktım. Bunları düşünürken bir mesaj geldi bu mesaj miaodan gelmişti.

Whatsapp:

Miao:
Nerdesin sen? Jimin heryerde seni arıyor.

Ben:
sanane

Miao:
Ben senin unninim lan doğru cevap ver.

Ben:
Napayım unnimsen havamda değilim birdaha arama.

Miao:
Ses kaydı
__________________

Miao: tamam bulmak için onu oyalıycam

Jimin: yanlış bişey yapma

Miao: hii lanet olsun ses kaydı.

Ben:
Vay be sende ha bidaha benle konuşma

Miao:
Hayır seolbi hayır!!!
_________________________________
Whatsapp finish

Hemen hattı çıkarıp kırdım ve parka gidip onun çöpüne attım. Sonra ise evime gittim. Kimliğimi aldım ve nüfus dairesine gittim. Oradan kendime başka bir kimlik çıkardım. Adımı EUN MI koydum. (ama biz ona hayla seolbi diycez)  artık seolbi yok.

Jiminden:

Lanet olsun miao 1 saniye daha konuştursaydı suan onu bulacaktık. Şimdi muhtemelen hattı kırdı çünkü hat tanımlanmıyor. Offf offff ahh neden o gün başka biri ile daha yattım ki off aklıma küfür ediyorum. Off jennie off...

Seolbiden:

Eve gelince hemen telefoncuya gittim ve ordan yeni bir hat aldım ve eski hattımı sordumu ve kapatırdım. Harika artık iz yok şarkıcı kariyerimi kapattım mı hayır bazı mekanlarda şarkı söyliycem.

Yu jinden:

Seolbi kaçmış mı? Aman tanrım onla konuşmaya çalıştık ama hattını kapatmış miao onla konuştu biraz ama ses kaydı alındı yanlışlıkla ve kız hattını kapattı. 1 saniye olsaydı buluncaktı. Offf nerdesin seolbi...

Miaodan:

Nasıl dikkat etmem off... Jimin sinir krizi geçirdi. Suan hastanede. Biz lucas ve çocuklarla evdeyiz ve birşeyler bulmaya çalışıyoruz ama arkasından hiç iz bırakmamış uçağa binmiş ama uçak firması ile anlaşmış ve eğer söylerlerse onlara dava açıcağını söylemiş kısacası kaldık. Yok yok yok polis arama yapıyor ama fotoraf yok. Bebek haberi gelince o gün seolbilere gittik sonra ona fotolar gösterip tuvalete gittim oda bütün ben ve onun yada kendi fotolarını kendine alıp silmiş sonra bana verdi yu jinde ona oyun göstermişti sonra su almaya gitti ve o sırada ondakileride silmiş jimin ve seolbi hiç foto çekinmemiş. Jiminde foto yok aile fotolarını almış. Ztn başka kimsede foto yok. Ablası ablası zaten onlar kazada öldü. Ve onların telefonları seolbide. Kısacası harika bir plan. Arkasında iz yok. Parmak veya ayak izi derseniz o gün bütün evi eldiven terlik ve bas koruyucusu ile temizlemiş ve onları çıkana kadar çıkarmamış. Kokusu için ise çıkarken heryere parfüm sıkmış ve bütün kıyafetlerini yıkamış jimininkileride yıkamış. Kısacası bu kız akıllı.

Bölüm sonu. Arkadaşlar bts ile hayaller adlı kitaba başladım onada destek olabilirsiniz. Bu arada 421 kelime ve oy ve yorumlarınızı esirgemeyin. Bai bai~~~yazar kaçar...

son bir başlangıçtır/jimin ile hayal et ^tamamlandı^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin