Capitolul V

265 48 3
                                    

Taehyung

"Eram așezat la o masă spațioasă din lemn dintr-un restaurant select din Seul împreună cu restul membrilor, în timp ce ne delectam cu bunătăți nesănătoase. Namjoon mi-a pus mâna pe coapsă, gest la care am chicotit fapt că se sprijini de mine pentru a-și relua respirația. Băgase prea mulți cartofi prăjiți cu sos picant în gură. Tu ai observat gestul lui și ai început să-i arunci priviri tăioase. Te-am călcat pe picior ca să te oprești din holbat, nu era frumos venind din partea ta. Am auzit un mic scrâncet venind de la tine, dar l-ai astupat repede cu o gură mare de hamburger. Nu am vrut să te doară, nu asta a fost intenția mea. Câteva secunde mai târziu te-am văzut tușind, m-am speriat, am venit lângă tine și te-am bătut pe spate până ți-a trecut tusea. După ce m-am asigurat că ești bine m-am dus înapoi la locul meu, lângă Namjoon. De ce cred că sunt singurul normal care știe cum se mănâncă și cum se mestecă. Ți-ai ridicat capul și aveai un zâmbet interesant pe față, bărbia mult ridicată și frecată de cele două degete ale tale mă făceau să mă intimidez.  Mi-ai luat mâna în a ta și mi-ai spus cred că am luat mult în gură. Nu mi-ai dat drumul la mână până nu ne-am terminat amândoi mâncarea. Ce înseamnă asta, Jimin?"

 Dɪᴀʀʏ ✎ Vᴍɪɴ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum