♣ Voleybol Meleği ♣

957 26 8
                                    

''Yarın ki maç çok önemli !"  dedi hocamız. Neden bu kadar bağırıyor anlamıyorum.

"Yarın ki maç için çalışmanızı istiyorum. Eğer bu maçı kazanırsak ülke birinciliği için savaşacağız!" her zaman ki gibi herkes baş sallayıp toplara yöneldi. Topların arasından Gülsüm yanıma geldi.

''Patlak olmayan top?'' dedi tek kaşını kaldırıp bana bakarak. Elime gereğinden fazla şişmiş bir top alıp 

''Patlak olmayan top.'' dedim. Aynı Yıldızın Altında'yı ikimizde okumuştuk ve sürekli böyle konuşuyorduk.

''Maç için heyecanlı mısın ?'' diye sorduğumda sadece ''Hey'' cevabını aldım. Ama Gülsüm söylememişti.

Lanet olsun Ege! Erkek voleybol takımı da çalışmak için gelmişti kesin. Ben bu çocuğa neden bu kadar gıcık oluyordum. Doğru!

Oyuncak bebeğimin kafasını parçalayıp camdan aşağı atmıştı.  Bende bir kutu sütü kafasından aşağı boşaltmıştım ^^ Hayır pişman değilim.

Hocanın sesiyle irkildim. ''Eşleşme zamanı !" 

"Gülsüm Meriç'le, Melis Umut'la, Zeynep Ege,yle.......''

WHAT DEDİN GLW ? Bu normaldi. Ama ben hala alışamadım. İkimizde kaptanız. O erkeklerin ben kızların kaptanıyız -,- 

Herkes yerlerini alınca Gülsüm'le içimden bir konuşma yaptım. Gülsüm ne diyebilirdi. Gülsüm'e göz ucuyla baktım. 

Meriç'e öyle bir bakıyordu ki. Bekle sen sikcem seni bakışıydı bu benim üstümde çok kullanıyorda asdfghj Meriç'te Gülsüm'e o şekilde bakıyordu ama yoldan geçen birine Gülsüm'ün bakışlarını uygulasanız adam ayaklarını götüne vura vura kaçardı.

Ege çoktan aldığı topu tam kafama geçirecekken tuttum. Beklesene bi dinazor sidiği. Daha Gülsüm'le içimden konuşacaktım.

Ege'ye topu atıp ''Düzgün başla'' dedim. Ama olur mu hiç öyle. Tribünlere kadar giden top birkaç kez daha zıplasaymış dışarı çıkacakmış.

Lan çüksüz beyinsiz aptal amele sümüğü gibi yapıştırcam seni şimdi yere. '' Ops elimin ayarı kaçtı.'' diyip gülmeye başladı.

Dikkat etde o elini bir yerlerine kaçırmayayım. Topu almaya giderken Gülsüm'le olan konuşmamı başlatmaya karar verdim.

-Napıyon ameke 

-Ses kes Kezopatra

-O bakışları nasıl yapıyorsun la ?

-Gerçekten sikeceksen oluyor

- :o

-Şu Meriç'i bir yeneyim görürsün.

-Ya ben şuan kendim kendime konuşuyorum ve sen yine de yardımcı olmuyorsun. 

-Ben normalde de yardımcı olmuyorum.

-Haklısın.

İçimdeki konuşmayı bitirdim. Nihayet Ege'nin yanına geldiğimde Ege Meriç'le konuşuyordu. Meriç'se sadece Gülsüm'e bakıyordu.

Meriç ve Gülsüm kardeşler. Birbirlerine o kadar çok benziyorlar ki. Dış görünüş olarak değil. Aynı şeyleri seviyorlar. Aynı şeyleri yiyorlar. Couple gibiler asdfghjkl.

Meriç ve Ege'nin yanına gittim. ''Bir şey mi oldu?" dedim.

''Gülsüm...'' dedi. Gözleri dolmuştu.Vaz geçtim couple değil Teen Wolf'ta ki alfa ikizler gibiler. Birine bir şey oldu mu diğerinin de canı acır. Ama couple de olur nys asdsafdf

Hemen Gülsüm'ün yanına gittim. Bacağı aşırı derece de morarmıştı. "İyi misin?'' diye sordum. "Sorun yok. Bu arada Meriç'e söyler misin onun bir suçu yok" 

''Sen neden söylemiyorsun?"

''Küçüklüğünden beri böyle bana bir şey olduğunda kendini suçluyor ve benim onunla konuşmak istemediğimi düşünüp benle konuşmuyor."

"Tamam söylerim.'' diyerek göz kırptım. Meriç ve Ege'nin yanına gittim. ''Gülsüm olanların senin suçun olmadığını söylüyor Meriç.''

''Ama benim suçumdu" dedi gözünden akan tek damla yaşı silerek. Hani şu seksili erkeklerin seksili ağlamaları var ya ona benziyordu. Bir saniye kendime geliyorum.

Düşündümde benimde böyle kardeşim olsaydı lan. Meriç ve Ege giderken önlerinde durdum. Bir sorumuz vardı. "Gülsüm yarın oynayabilecek mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Voleybol MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin