Bu Nasıl AŞK?

122 6 0
                                    

Sudan
Okula yürüyerek geldiğimizin için hemen sınıfa çıkıp kendimi sıraya attım.Abim ve eylem vardı. Çünkü esmer çocuk kaydını yeni aldırmıştı.Ve muhtemelen rektörün odasındaydı.
Eylem :Allahım bu nasıl bir yoldur ya yürü yürü bitmedi!
Fethi:Su? İyi misin?
Su:mükemmel olmak zorunda değilim.
Fethi :Ha?
Su:..
Eylem :Su?
Tam bişey dicekken sınıf kapısının açılmasıyla başımdan savurdum. Kapıda esmer çocuk vardı. Bütün sınıf esmere ağzı açık şekilde bakıyordu.
Eylem :Aha geldi! Egosu tavan!
Hoca :Yeni öğrenci?
Feyzullah:Ta kendisi..
Hoca :Geç otur.
Feyzullah :Nereye?
Hoca:Git Mügenin yanına.
Hemen yerimden kalkıp Feyzullahın yanına gidip kolunu tuttum.
Su:Hocam hiç gerek yok Mügeye! Ne de olsa feyzullahın önceden tanıdığı bir arkadaşı bu sınıftaysa! Dime?
Müge :Tanıştırdık?
Su:Gerek yok!       Abime bakarak ; kimse mükemmel olmak zorunda değil!
Müge :Sen de doğru söylüyorsun benle tanışınca benim gibi mükemmel olucak ya!
Su:Yok canım ondan demedim! İnsanın fazla gereksiz insanlar tanıdıklarında beyinlerini fazla çalıştırıyorlar ya!
Hoca :Tamam. Geç su'nun yanına. Bi sesinizi duyarsam öldürürüm sizi!

Feyzullahtan
Su masaya kafasını bir uyuyordu. Yada öyle düşünüyordu. Çünkü uyumadığını görebiliyordum. Az önce ne güzel kıskanmıştı beni. Birden hocanın bağırmasıyla irkildim.
Hoca:Çıkın sınıftan! Dışarda bak kıza! Sende dışarıda uyu!
Feyzullah :Biz mi?
Hoca :Sen ve yanındaki kız!         Su bunu duyunca hemen sıradan kalkıp kapıyı hızla çarptı . Arkasından ben çıkarken Fethi ve Eylem dahil herkes bize bakıyordu. Eminim..
..
Feyzullahtan
Su hızla tuvalete ilerledi. Ders saati olduğundan kimse yok, ve gelemez diye içeri girdim. Su yere oturmuştu. Telefonla uğraşıyordu. Hemen yanına gittim. Ve yere oturdum.
Feyzullah :Eeee?
Su:Ne eeee?
Feyzullah :Ne güzel kıskandın beni sen az önce...
Su:Sadece senin yem  ve mügenin seks oyuncağı olmanı istemedim. Yoksa gidip hergün onla yiyişebilirsin...
Feyzullah:Ya ben sevdiğim kızla sevişmek istiyorsam?
Su:O zaman git. Ve ona söyle.
Feyzullah :Tamam.              Ayağa kalkıp ellerimi pantolonuma sürdüm.
Su anlamsız gözlerle bana bakarken aniden;
Feyzullah :Kalk sevişelim.
Su:Ne?
Feyzullah :Sen demedin mi söyle diye? Bende söyledim. Hadi kalk.
Su bana bakarak histerik bir kahkaha attı. Ve telefonuyla uğraşmaya devam etti. Elinden telefonu aldım. Ve açık olan herhangi bir klozete attım. Sifonu çektikten sonra Su bana;
Su:Salak! Nasıl telefon alıcam ben! Gerzek! Hem ne hakla benim telefonumu atabi-!
Konuşurken dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Resmen taramalıya bağlamıştı ya! O nasıl konuşmak! Birden beni itti. Pardon! Çalıştı. Yine öpüyordum. Hem öpüp hem ısırıyordum. İnliyordu. Zevkten inlediğine adım gibi eminim. Çünkü sonradan o da karşılık veriyordu. Birden benden ayrıldı. Ve kapıyı kitledi. Hemen yanıma gelip okul gömleğimin kravatını çıkardı. Daha sonra gömleğimin düğmelerini de açtı. Gömleği bir çırpıda çıkardım. Ve yere attım. Kendi bluzünü de çıkardı. Okul eteğini de aşağı çektiğimde sadece iç çamaşırlarıyla kaldı. Bir gözlerine bir de iç çamaşırlarına bakıyordum.
Feyzullah :İstiyor musun?
Su:Evet.        Dedi. Sütyenin kopçasını da açtıktan sonra göğüsleri birden göz hizama geldi. Hemen elime alıp yoğurmaya başladım. O da benim göğsüme tırnaklarıyla daireler çiziyordu. Acemice yaptığı belliydi. Elini pantolonuma getirdi. Düğmeleri yavaşça açtı. Pantolonumu da çıkarttıktan sonra birden gözlerime baktı.
Su:Yapacak mıyız?
Feyzullah :İstiyorsan evet?
Su:Tamam.
Hemen onun iç çamaşırını ve kendiminkini çıkardım.
Eliyle erkekliğimi bi ileri bir geri yapıyordu. Daha sonra onu kucağıma alıp kızların makyaj yaptığı masaya oturttum.
Erkekliğimi içine soktuğum an inledi. Hem ileri geri yapıp hem de göğüs uçlarını emiyordum. Daha ilk günden tanıdığım kızlardan olmadığını anlamıştım. Vücudu çok küçük ama mükemmeldi. Birden durdum. Zar zor nefes alıyordu. Hassiktir! İlki miydim ben? Gözünü sadece bir yere sabitlemiş duruyordu. Hemen içinden çıktım.
Feyzullah :B-ben özür dilerim.. İlk olduğunu bilmiyordum...
Gözlerini bana yöneltti. Ve ağzından şu kelimeler döküldü;
Su:S-senden nefret edi-ediyorum..           
Yerinde kımıldamadan duruyordu. Hemen onu yere geri oturtturdum.
Feyzullah :İyi misin?
Sadece bana iğrenmiş bir ifadeyle bakıyordu. Kendime içimden küfürler yağdırıp onu okulun duşuna getirdim. Yukarıdaki fıskiyeyi açtım.Sadece yere oturmuş bekliyordu. Bacaklarını kendine çekmişti. Kollarını da bacaklarına sarmıştı. İlk defa bir kız için bu kadar üzüldüğümü farkettim. Duş jelini elime döküp omzuna sürdüm. Daha sonra elimi bacaklarına sürdüm. Bittikten sonra havluya sarıp kuruladım. O bi köşede otururken temizlenip yanına geldim. Ben üstümü giymiştim ama o hala öyle duruyordu. Yan taraftaki çantasını açıp yedek kıyafet aldım. Üstüne kıyafetini giydirirken bile sadece öylece duruyordu. Kıyafetleri giydirdikten sonra karşısına geçtim.
Feyzullah :Bak ben ilk olduğunu bilmiyordum. Özür dilerim.
Su mavilerini benim gözlerime dikti. Sonra ;
Su:Senin gözünde tam bir orospuyum değil mi?      Dedi.
Feyzullah :Hayır. Sadece ben ilk yani - Özür dilerim...
O anda zil çaldı. Herkes tuvalete toplanacaktı. Su hemen ayağa kalkıp çantasını omuzuna alıp dışarı çıktı. Peşinden gitmek istedim. Ama yanlız kalması daha iyiydi.
.. Sudan
Hemen dışarı çıktım. Okuşın bahçesine baktığımda Eylem yoktu. Kafeteryaya indiğimde abimle beraber kürelere oturmuş konuşup ellerindeki tostu yiyorlardı. (Bilmeyenler için 4n1k' da Merve Ve Gökhan 'ın oturdukları daire yer)
Hemen yanlarına gittim. Ben geldiğimde abim dudağında kalan sucukla bana baktı. Aldırmadan ;
Su:Eylem bi konuşabilir miyiz?
Eylem :Gel otur konuşalım kuzum. Fethi sende kaysana!
Su:Yalnız..
Fethi abim kafasını sallayıp ayağa kalktı. Ve dudağındaki sucuğa aldırmadan eğilip yanağıma ıslak imzalı öpücük kondurdu ve uzaklaştı. Tek sorun sucuğun yanağımda kalmasıydı. Suvuğu alıp ağzıma attım. Eylem yaptığım şeyle kıkırdayınca zor da olsa gülmüştüm. Abimin kalktığı yere ben oturdum.
Eylem :Hadi anlat.
Su:Feyzullah..
Eylem :Ne olmuş ona?
Su:Biz... Birlikte olduk.
Eylem :Ne!?
Su:Derstten atıldıktan sonra.. Tuvalette..
Eylem :Evet?
Su:Benim ilkim oydu. Ama o ondan daha başkaları olduğunu düşündü...
Eylem :Sen bana anltsana tümünü.
Su :İlk önce (.....................). İşte böyle.
Eylem :Aşıkmış lan bu sana!
Tam birşey dicekken Rektörün sesi hoparlörde duyuldu.
..
Şu anda herkes sıra olmuş bir şekilde rektörü dinliyoruz.
Tam rektöre odaklanmıştım Kİ yanıma feyzullahın gelmesi ile odaklanamadım. Hemen Eylemi dürttüm. Abimle önümde duruyorlardı. Eylem anlamış olucak ki beni abimşn yanına hafifçe itti,o feyzullahın yanına geçti.
Kafamı çevirip feyzullaha baktığımda bana pişman gözlerle bakıyordu. Hemen kafamı çevirip rektöre odaklandım.
Rektör:"Evet sayın öğrenciler bu hafta sonu, yani yarın adana'ya tatil kampı için gidiyoruz. "          dediği an herkes birbirine sarılıp 32 diş sırıtıp konuşuyorlardı. Abimse yine ağzında sucukla ;
Fethi:Yaw arkadaş burda hava bu kadar sıcakken neden biz elin çölüne gidiyoruz ki! +99 derecedir orası!
Bu sefer dudağında kalan duvuğu yine alıp ağzıma attım. Eylem yaptığım şeyle yine kıkırdadı. Feyzullah ise hala "özür dilerim" dermişcesine bana bakıyordu...
SUDAN
Odamda bi bu tarafa bu o tarafa volta atıp duruyordum. Neden? Eylem'i bekliyordum.Kapı birden açıldı korktum he!
Eylem kapıdan kafasını uzatarak ;
Eylem:Gelebilir miyim?
Su:Çabuk!            Dedim elimle içeri gel işareti yaparak.
Eylem gelip yatağıma oturdu. Hemen yanına oturup saatlerce konuşmak için hazırlandım.
Su:Ben napıcam?
Eylem :Ha?
Su:Feyzullahla!
Eylem :Yaw arkadaş sen şimdi Feyzoyu seviyon mu?
Su:HA - YIR!
Eylem :E o zaman neden birlikte olduun!
Su:Bilmiyorum.
Eylem :Eğer yaptığınızı Fethi duyarsa Feyzullah yaşamaz he..
Fethi abim birden içeri girdi.
Fethi :Sen Feyzullahla birlikte mi oldun!
Su :Abim..
Fethi :Cevap versene bana!
Eylem :Hayır! İkisi de sarhoştu!
Fethi :Ne! Su sen içtin mi?
Su:Hayır. İkimizin de kafası yerindeydi.. İkimiz de istedik..
Fethi abim kafasını havaya kaldırıp güldü. Ve şakaklarını sıktı. Sonra birden elimden tutup duvara yasladı.
Fethi :Anlamıyorum! Sen nasıl böyle birşey yaptın anlamıyorum!
Su:Özür dilerim..
Eylem fethiyi karşımdan çekip yatağa oturtturdu.
Eylem :Su'nun hiç suçu yok. Feyzullah ona aşıkmış. Ama Su ona karşı birşey hissetmiyor.
Fethi :Lan o zaman neden birlikte oldun!!
Su:Kaf-
Eylem :Feyzullah zorlamış.
Fethi :Nasıl!
Eylem :Tecavüz etmiş bi bakımda.
Su:Eylem! Hayır abi. İkimizde istedik..
Birkaç dakikalık sessizliğin ardından abim yanıma gelip çenemden tutup kendisine bakmamı sağladı.
Fethi :Abicim sen kıyafetlerini hazırla. Hani gidicez ya adana'ya. Canın yanıyorsa söyle. Hı? Canın yanıyor mu?
Su:Hayır.. Yanii sadece kasıklarım..
Fethi :Onun o -
Su:Küfür etme..
Fethi abim yüzümü avuçlarının arasına alıp ilk yanaklarımı öptü. Sonra alnımı da öpüp ;
Fethi :Hadi Eylem. Yardım et Su'ya. Senin kıyafetlerin yoksa su'dan al. Ben de hazırlayım çıkıyoruz.
Su:Tamam.
Eylem :...
Abim gittikten sonra yaklaşık bir dakika sessizlik hakimdi odama. Hemen yatağımın arkasındaki bavulumu alıp dolapta ne varsa içine doldurdum. Dolabım o kadar  doluydu ki kıyafetleri alırken bir kaç parça yere düştü. Hemen kilere gidip bi bavul daha alıp yine 872626371 parça kıyafet ona da tıkıştırdım. Onu eyleme uzatıp yatağımın üstünde olan siyah kot şortu ve beyaz büstü giyip ayakkabımı da Nike air giyip yan odaya geçtim. Kıyafetimi giyerken kasıklarımdaki morluklar dikkatimi çekti. Saçımı da açık bırakıp hafif düzleştirdim. Aşağı indim. Abim koltukta oturmuş telefonla uğraşıyordu. Telefon demişken bana telefon lazım he. Abime söylemekten başka şansım yok. Hemen koltuğun arkasından abimin boynuna asıldım. Yanağına ıslak imzalı öpücük kondurdum. Ki abim ben yanına arkadan çekti beni. Kafam abimin göğsüne düştü. Ben kalkmak isterken abim iyice kendine soktu beni. Tek sorun abimin ellerimle karnımı ve kasıklarımı sıkmasıydı.
Su:Abi..Şey kasıklarım.. Ağrıyor..
Hemen elini karnımdan çekti.
Su:He bi de bana telefon lazım he.
Fethi abim kafasını bana çevirip tek kaşını kaldırdı.
Fethi :Geçen sene almıştık ya?
Su:O kırıldı. Ya da muhtemelen lahım sularının arasında farelerin oyuncağı olmuştur...
Fethi :Ha?
Su:Yaw Feyzullah beni s*kmeden önce telefonumu klozete attı anla işte sende!
Fethi :Sen küfür eder miydin ya?
Su:Artık herşey değişti abiş. Ben ben bile değilim.     Dedim bilmişçe.
Fethi abim cebine attığı iPhone☓ 'i bana uzattı.
Hemen havada kaptım telefonu.
Fethi :Şanslısın. Son model.       Dedi. Ve ayağa kalktı. Ellerini pantolonuna silkti. Ve son derece sesiyle ;
Fethi :HADİ! YOLCULUK BAŞLASIN!
..

Sudan
Yaklaşık olarak 10 saattir tur otobüsünün içindeyim. Fethi abim yanımda. Eylem de arka koltukta. Her 3 saniyede kasıklarıma ağrılar giriyor. Aha! Şimdide girdi. Elimi karnıma attığım an abim elini karnıma uzattı. Ve diğerini de
Arkamdan belime yasladı. 47 kilo olduğumdan abim hemen beni kucağına alıp kendine yasladı. Şu anda dışarıdan bakılınca tuhaf bir durumda olduğumuzdan eminim. Yanii koskoca adamın kucağında 47 kilo bir kız var. Ama kız üniversite 2'ye, adam da 4'e gidiyor. Neyse. Kafamı abimin göğsüne koyup uyumaya ÇALIŞTIM. Ama uyuyamadım. Tam o sırada şoför ;
Ş:Geldik.
..
Binlerce insan mavi bulvar denen yerden elinde  yelpazesi ile  gidiyordu. Ama maalesef benim ve bizim yelpazemiz yoktu. Ve ben  bayılmak üzereyim. Abim de önden önden gidiyordu. Eylem de benim arkamdaydı. Birden arkamdan bir ses ;
-Su!
Arkamı döndüğümde feyzullahı gördüm.
Su:Feyzullah?
Fethi abim hemen onun üstüne saldırdı.. Onu kolundan çekip uzaklaştırıp eylemi yanına gönderdim.
Feyzullah bana yaklaştı. Bana gülerek baktığında tepkisizce arkamı dönüp abimgilin yanına hızlı adımlarla ilerledim.
..
Akşam saatlerinde normalde odamda kitap okuduğum gibi otel odamda kitap okuyordum. He! Odamı anlatayım bareğğ!
Şindik, kapıdan girdiğinde karşında bi koridor var. Kolidorda yerde upuzuun bir  kırmızı halı var. İlerledikten sonra odama kavuşuyorum. Odam da çift kişilik yatak var. Ama neden "çift kişilik " onu bilmeyrım. 😕Sonra yatağın karşında makyaj masası var. Yanlız oda 3+1 ev boyutunda.
Diğer tarafta da lavabo ve jakuzi var. Aslında jakuziye girsem fena olmaz he?! Girem mi? Çık. Girmeyem. Telefonuma mesaj geldiğinden elime aldım. Bilinmeyen kişiydi..
                                           ~WHATSAPP ~
BK:Kitabın bitmedi mi?
Su:Sen kimsin?
BK:Anlamadın mı?
Su:😕
BK:Feyzullah. Ben.
Su:Bak. Fazla uzatmadan direk konuya giriyorum. Ben o anlık şokla sana karşılık verdim. Yanii istemeyerek. Özür dilerim, beni sevmiş olabilirsin ama ben seni sevmiyorum.
Klişe olacak ama sorun sende değil bende. Yani benim kalbim salağın önde gideni, öküzüm diye pankart asmış önüne. Ben aşık olsam bile bu salak et parçası asla izin vermeyecek mutlu olmama, olmamıza. O yüzden sonradan üzülmektense baştan olsun. Arkadaş olalım dicem de ders saatinde tuvalette yaptığımız şeyden dolayı arkadaş da olamayız.
Merak etme, hamile değilim. Görüşmek üzre :)

Telefonu yatağa attığım an rahatlamıştım.<Ruhen >Hemen kapıyı kitleyip duşa girdim. İyi geceler :)
..
Sabah yatağımın başında tarlası yanmış köylü gibi bağıran abimin sesiyle uyandım yine.. Twk sorun yatağımın başında değil, bulut ol


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Abi-Kardeş |DEVAM EDİYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin