Bugün sensiz geçen 8. Yıl Ahu . Baksana zaman ne çabuk geçiyor demi . Ben geldim 25 yaşına , şu an yaşıyor olsaydın kesin evlenmiştik hatta belki çocuklarımız bile olmuştu baksana ya hayali bile çok güzel sen öldükten sonra belli bir süre kendimi toplayamadım . Okulada gitmedim Zaten ama sanırsam artık kendimi toplama zamanım gelmişti zaten artık duman grubuda şarkı çıkarmıyordu hayat bir şekilde devam ediyordu ama benim bir yanım hep eksikti . Abim bile evlendi biliyor musun. Asla evlenmem diyen abim . Görsen bir çocukları var dünya tatlısı . Artık annem bile bana evlenmem için Mesajlar veriyor ama korktuğu için gelip yüzüme söyleyemiyordu . Çünkü oda biliyordu hala seni unutamadığımı . Geçen gün evde otururken üst komşumuz Nurten teyze geldi bize oturmaya anneme senin oğlan evlenmeyi düşünmüyor mu , bu gidişle evde kalacak diyerek güldü . Annem bende evlenmesini istiyorum ama Ahu'nun ölümünden sonra kendini zor topladı ölümünün üstünden 8 yıl geçti ama hala rüyasında Ahu diye sayıklıyor komşu dedi . Nurten teyze bizim bir akrabanın. Kızı var hanım hanımcık istersen bir tanıştıralım. Belki bu sefer olur dedi . Annem olur ama Kaan'ın buna pek olumlu olacağını sanmıyorum dedi. Sonra klasik komşu dedikodusu yaptıktan sonra nurten teyze müsade isteyip kalktı. Ahudan sonra elektro gitarıda bırakmıştım Kömürlüğü temizlerken buldum gitarımı bir iki teli kopmuş eve çıkıp gitarı onlardıktan sonra başladım çalmaya nerden baksanız rahat dört yıldır çalmamıştım unutmuşum haliyle tekrardan gidip kursa yazıldım artık yavaş yavaş hayata tekrardan atılmaya başlıyordum bir gün kurs çıkışı annem aradı beni oğlum neredesin dedi kurs yeni bitti ben de arkadaşların yanına gideceğim dedim tamam gitme kuzum evde misafir var seni bekliyorlar dedi . Ve telefonu kapattı şarkı mırıldanarak koyuldum evin yoluna . Eve girdiğimde nurten teyze ve yanında tanımadığım bir bayan oturuyordu nurten teyzeye hoşgeldin dedikten sonra bayana da nezaketen hoşgeldiniz dedim sonra geçip oturdum koltuğa evladım bu hanım kızımın adı nesrin kendisi biraz utangaçtır seni görmüş beğenmiş geldi bana söyledi ben de seninle bir tanıştırayım dedim isterseniz siz yan adaya geçip sohbet edin dedi o an beynimden vurulmuşa döndüm ben .anneme dönüp baktım Sinirli sinirli sanırsam anlamış olacak ki gözlerimin içine bakamadı .nurten teyze dedim o an sesini soluğum gitmişti . Tamam ahu öleli sekiz yıl oldu ve ben daha yeni yeni kendimi toparlıyorum az daha akıl hastanesine yatıracaklarını beni ben şu an ne kimseyle tanışmak nede sohbet etmek istiyorum dedim . Anneme dönerek sanada diyecek bir şey bulamıyorum anne diyerek çıktım evden nasıl olur dert ortağım annem bunu bana nasıl yaptı .beraber Ağladığımız geceleri ne çabuk unuttun anne ?
Sana diyecek birşey bulamıyorum ...
Bu akşam gitmedim eve . Belki yüz sefer annem on seferde babam aradı açmadım . En son abim Aradı açtım telefonu , nerdesin paşam dedi bana dışardayım abi dedim iyi çıkta bize gel hadi dedi . Gittim abimgile yengem çocuğu uyutuyor abimde balkonda içiyordu . Gel otur bakalım dedi . Meğersem annem olayı abime anlatmış . Gitti mutfağa bir rakı iki tanede bardak getirdi . Anlat bakalım oğlum , belli annem sıkmış senin canını dedi . Başladım anlatmaya . Biliyorsun abi Ahu öleli 8 yıl oldu ama hala unutamadım derken başladım ağlamaya abimde benimle beraber ağlıyordu . Dayanamadım başladım bağırıp çağırmaya . Ahu nerdesin dön diye . Rakıyı sanırsam fazla kaçırmışım sonra uyuya kaldım . Sabah başımda birisi saçlarım ile oynuyordu . Gözümü açtım oynayan annemdi . Küçükken de uyutmak için saçımla oynardı annem hep . Uyandığımı görünce uyu oğlum hadi dedi . Sonrasında geri uyumuşum . Ondan sonra yengem kaldırdı beni hadi Kaan senin bugün kursun yok muydu diyerek . Eyvah diye kalktım yataktan hazırlanıp çıktım evden . Vardım kursa Az birşey geç kalmıştım . O gün kurs hocamız rahatsız olduğu için başka bir hoca girdi dersimize. Bir nota çaldı , kendi kendime lan bu nota bir yerden tanıdık geliyor dur bakalım demeye kalmadan girdi müziğe . Dondum kaldım. Sınıfta gitarı en iyi ben çalıyordum ama o an çalamadım . Direk çıktım dersten çünkü bu bizim şarkımızın notalarıydı Ahu . Ben unutmaya çalışırken herşey seni bana tekrardan hatırlatıyordu . Direk eve geçtim girdim içeri kimseye selam vermeden girdim odama . Açtım bizim şarkımızı saatlerce ağladım . Saatlerce o şarkıyı dinledim . Sonra annem kapıyı açmamı istedi açtım . Oturdu yanıma o gün için benden özür diledi . Sonra sarıldım anneme belki beş dakika belki beş saat tam hatırlamıyorum . Sonra anneme o gün ben o kıza ayıp ettim tekrardan çağırır mısın dedim . Tamam olur oğlum dedi . Ertesi gün Nesrin gelmişti ama yüzüme bakmıyordu . Nesrini odaya davet ettim girdi kapıdan içeri başladım konuşmaya . O gün için çok özür dilerim . Bundan 8 yıl önce sevdiğimi kaybettim dedim . Önemli değil Nurten teyze anlattı bana haklısın dedi . İşte o an kendi kendime bir söz verdim. Seni kalbimin en derinlerine saklayıp unutacaktım . Sonra o zaman birbirimizi tanıyalım dedim nesrine . Nesrin ama hala aklında o kız var senin dedi .Hayır artık unutacağım dedim . Peki tamam o zaman olur dedi. Nesrini eve bıraktıktan sonra anneme bu kız hoşuma gitti gidip ailesinden isteyelim dedim annem ilk başta inanmadı bana oğlum senin ateşin mi var dedi elini koydu alnıma Anne dedim şaka yapmıyorum ben. zar zor annemi ikna ettikten sonra sıra babamdaydı açıkladım durumu sağ olsun babam pekte sorun çıkarmadı koyulduk nesrin gilin evine doğru tabi gitmeden önce çiçekle çikolatayı almıştım normalde herkes kız isteme merasimi heyecanlı olur diyor ama ben normaldim sanki kız istemeye değilde misafirliğe gidiyor gibiydim kapıyı babam çaldı açan nesrinin babasıydı hoşgeldiniz buyrun dedi geçtik içeriye sohbet muhabbet falan derken Selim amca sordu bana kaan yavrum yaranı Dağlamak gibi olmasın Ama sanırsam geçmişte sevdiğini kaybetmişsin Nesrin bana bahsetti biraz dedi evet diyebildim yutkunmam biraz zaman aldı ne kadar ben seni unutmaya çalışsam illa birileri seni hatırlatıyordu bana .
Ben de İlk hanımımı kaybettim dedi Selim amca senin halini o anki piskolojini Çok iyi anlıyorum dedi ve konuyu kapattı kahveleri içtikten sonra babam konuşmaya başladı efendim bizim oğlan sizin kızı görmüş beğenmiş Allahın emri peygamberin kabli ile kızınızı oğlumuza istiyoruz dedi Selim amca biraz düşündükten sonra verdim gitti dedi biraz daha oturduktan sonra söz yüzüklerimizi babamla beraber Selim amca kesti artık ressmen sözlü idim . Aklım ne kadar Ahu'da olsa da hayatıma bir şekilde devam etmem gerekiyordu . Bir ay içinde nişanımız olduktan sonra düğün günü için tekrardan bir araya geldik . Herkes 2 Eylül'ü seçmişti Bir tek ben karşı çıktım olmaz diyerek herkes o an şaşırdı babam yanıma gelerek niye oğlum o günün ne anlamı var dedi. Babama olmaz o gün ahunun ölüm yıldönümü deyince babam konuyu kıvırarak rahmetli kardeşimin ölüm yıldönümü diyerek 10 Eylül'ü seçtiler .
10 Eylül ...
Herşeyi sıfırlayıp hayata tekrar atılacağım gün . Düğün günü geldi çattı . Nesrini kuaföre bıraktıktan sonra damat traşı olmak için bende berbere gittim . Traşı olduktan sonra nesrini alıp düğün salonuna geçtik . Ortam güzeldi herkes oynuyor eğleniyor felan klasik şeyler işte . Artık düğünün sonlarına geliyorduk eş dost takıları taktıktan sonra biz nesrinle eve doğru yola çıktık . O an kendimi suçlu hissediyordum sanki Ahu'yu aldatıyormuşum gibi . Aradan belli bir zaman geçtikten sonra nesrinin hamile olduğunu öğrendim . O an nasıl mutlu oldum anlatamam . Birkaç ay sonda bebeğin cinsiyetini öğrenmeye gittik . Doktor hayırlı oldun kızınız olacak dedi . O an sevinçten nasıl ağladım bilemiyorum . Nesrinde çok sevinmişti eve geldiğimizde en güzel kız isimlerine bakıyordu . Bana sordu cevap vermedim . Sonra bakmaya devam etti . Tekrar sordu bana hayatım kızımızın adı ne olsun ?
O an ağzımdan Ahu çıktı . Ahu olsun dedim . Nesrin bir an duraksadı canı sıkılmıştı belliydi . Sonra gülümseyerek tamam Ahu olsun dedi . Karım diye demiyorum ama çok anlayışlı kadındı . Seviyorum ama Ahu kadar değildi . Evet Doğum anı gelmişti hastaneye nasıl yetiştirdiğimi hatırlamıyorum . Nesrin doğurmuştu kızımızı aldım kucağıma kokusunu çektim içime aynı Ahu gibi güzel kokuyordu kızım . Tabi yıllar geçti büyümüştü kızımız . 7 yaşına geldi okula başladı . Okumayı yazmayı hemen öğrendi . Bana her gece yatmadan önce hep kitap okur sonra öper uyurdu .
Diyeceğim o ki Ahu ;
Ben seni unutmadım . Kalbimin en derinlerine gömdüm . Sen benim yanımda olamadın ama kızıma senin adını vererek seviyorum .
Ruhun Şad Olsun ...