bdk baru

5 0 0
                                    

Bts ialah kingka kat highschool free
Knpe name die free sbb sklh ni x de peraturan...tpi murid semua pndai2.

Riene pov
Smpi dpn pejabat riene msuk dlm ah ape agi.die duduk kat kerusi tepi pintu tu."awq blh ikut sye msk kls,mari."kate mrs.nayoon.sebaik shj kami brdua msuk ke dlm kls..."selamat pgi mrs.nayoon"kate ketua kls tu."okay duduk hri ni kte ade bdk bru...okay sila perknlkan diri awq"kate mrs.nayoon kpdku."sye riene imida dri france sile beri tunjuk ajr."kteku smbil buat comel."ok awq blh duduk kat mne je awq nk plih lh."kate mrs.nayoon ye lh mane blh die bgi tmpat duduk aq sah sah kne kejar.."mrs.blh die duduk kat sblh sye?"kte namja brname minyoongi.
"Hmmm..okay x riene?"..." okay je"lalu aq pon prgi duduk sblh mamat tu tpi smbil jalan nk ke tmpat duduk aq....aq smpat sep lisa,jisso,rose n jennie dierong kembar aq n queeka sklh ni tpi aq mafia tau boek x....hehe.
"Hi!!" lmbai ku kpd suga.die pon mmbalas hiii gak."dieorg spe pde kau"kte suga "ouuh dieorg kmbar aq..asl?"..."okay x depape" ktenye."kau rehat ngan kteorg eh"ktenye lgi "ok" kteku......

Skip
Rehat..
Semua murid keluar kcuali bts n aq nk kluar tpi suga tarik tngan aq "eh nk gi ane" kte suga "gi rehatlh" kteku "kan kau rehat ngan kteorg" kte jin "ouuh lupe srry" "hmm x pe" kte rm.

Skip
Balik..
"Riene jom ikut kteorg blik dorm?" tnye suga".."hmmm"..."ala blh lh"kate suga sambil buat muke comel."ok ok lh"kteku

Lalu kiteorg berjalan menuju ke dorm bts.sampai di depan dorm tu..."meh lh msuk"ktesuga..."hmm ok"kteku..."atas tu bilik kau riene"ktesuga..."ok"kteku lalu terus msuk dlm bilik.

siapa dieorg?Where stories live. Discover now