terbongkar

1 1 0
                                    

Esoknya
Kat sklh

Aku masuk ke perkarangan sklh dengan memakai bju ini.

Yup aku dpt thu yg appa aku nk dtg sklh ni sbb nk tngok ank2 n sklh ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yup aku dpt thu yg appa aku nk dtg sklh ni sbb nk tngok ank2 n sklh ni. Biase lh ketua mafiakan ofc org takut tpi x bgi aku...aku nk takut wat pe die appa aku...so die dh smpi kat kls kteorg die msuk kls tu semua murid n guru berdiri n tunduk pandang lantai tpi aku x berdiri sbb aku mafia jge korea tu buat ape aku tunduk n berdiri smbil aku duduk bts suruh aku bangun n suga sebelah aku cuit2 aku suruh aku bangun sbb appa aku dh dengan tempat duduk aku.

Sampai je appa aku kat tempat aku die terus usap rambut aku semua murid tenganga"appa, ni sklh lh be profesional lh cikit"-riene "ok ok appa be profesional ok."-mr long. " ok krg blh duduk cikgu pon"-riene "cikgu blh sye jumpe ngan park jimin kejap?"-mrlong " appa ape ni jngn bawak hal peribadi kat sklh pls.."-pujukku "appa jnji appa x pukul die appa nk tnye je"-mrlong " jnji kay"-riene "kay jimin jom ikut sye"-ajak appa ku jimin hanye ikut je.

Di luar kls
" jdi awk jimin?"-mrlong "ye sye"-jimin " awk suke ank sye?"..."huh?".."suke x!?!?!".."suke3".. "Ok sabtu ni kamu kawin ngan die".. " ok"-kte jimin lalu berjabat tangan dengan appa aku lalu die prgi n jimin msuk kls dengan senyuman yg paling manis."weyh kau ok x ni"tnyeku.."aku ok"jwb jimin.."kau setuju??"..."setujulh"..."tpi kauorg kene tau satu bende..".."ape die??".."aku mafia yg jge 5 negara tu dan aku gak yg suruh appa aku tubuh kan sklh ni"..."whattt!!!!!"..."yup so kau still suke aku ke jimin?".."aku still..". "Hmmm".

siapa dieorg?Where stories live. Discover now