Onsuz sinir bozucu 3 ay

179 5 4
                                    

Yazın ortasıydı . genellikle sinirli, uyuz ve aptalca davranıyordum . Balkonda elimde telefon , kulağımda kulaklık şarkı dinliyordum .

Konuşurken genellikle küfür ediyordum . Etrafımdaki insanlardan nefret ediyordum. Nefretimi hemen açığa çıkarıyordum. Bir şey istediğimde olması gerekirdi. Olmadığında hırçınlaşıyordum. Asabi olduğum için bazen kendimdende nefret ettigim oluyordu tabi. Niye böyle olduğumuda anlayamıyordum bi türlü . İsmimi bozanları öldürmek  hatta onlara işgence çektirmek istiyordum . Adım Amy di. İsmimi bozup küfür ediyorlardı.

Hep korku filmi izliyordum . Aşk filmleri boğucu,sıkıcı ve aptalca geliyordu . Aşktanta filmlerindende nefret ediyordum . Niye yalan söylüyorum ki . Aşkı seviyorum  . Ama onu , onu aşktanda çok seviyordum . Ölesiye seviyordum.O kimmiydi ? O görünce kalbimi yerimden çıkaran, aynı okula, aynı sınıfa gittiğim kuzenim : Justin di . Onu cok seviyordum. Bu ben ve kalbim arasında çok büyük bir sırdı . Yazın ortasıydı sinirliydim çünkü okul yoktu . Sinirliyim çünkü o tatilde ve ben onu göremiyorum .

--~-- 1ay sonra --~--

O tatilden dönmüştü . Ben hiç olmadığım kadar mutluydum . Sinirli ben ortalıktan kaybolmuştu . Tatilden yeni döndükleri için bize akşam yemeğine gelecektiler. Akşam yemeğine geleceklerdi ama bizde adet erken gelmekti. Onların erken geleceğini bildiğim için herkesten daha erken uyandım. Kalkıp giyindim en sevdiğim şortumu ve ABD bayraklı ince üstümü giydim. Saçlarımı tepede topuz yaptım. Çok hafif birde makyaj yaptım. Daha sonra da Justin ile ilgili bütün belgeleri bütün fotoğrafları kısacası onunla ilgili ne varsa topladım ve çekmeceme koydum. Gerçi Justin benim odama pek girmezdi ama ben ne olur ne olmaz diye topladım. Onu çok seviyordum o ise benimle değil aynı sınıfta olmayı benimle kuzen olmayı bile istemezdi . Onun parayla gittiği okula ben burslu olarak gidiyordum . O popilerdi ama ben ise bir matematik dehasıydım. Kimyayla fizikle ilgileniyordum. Yani eziktim.Ödevlerini bana yaptırıyordu ve bundan memdumdu . Okulda benden nefret ediyordu ama evde olduğumuzda öyle değildi aksine beni okadar çok seviyorduki bir an olsun okulu unutuyordum . Ama bir kardeş gibi sevmiyordu.  Farklı bi gözle bakıyordu . Benim ona baktığım gibi. Aşıkmış gibi. Ama aslında haklıydı evde bu kadar güzel giyinen biri okulda neden gözlüklü,iki örüklü,pantolonlu,son derece kapalı giyinen biri oluveriyordu. Buna anlam veremiyordum .

   Kapı çaldı . Kapıyı açmaya ben koştum çünkü annemler mutfakta yemek hazırlıyordu . Annem :Ros ve ablam : Velma . Kardeşim: John uyuyordu . Kimse onu o tatlı uykusundan uyandıramazdı. Kapıyı açtım . Gelen teyzem : Marie ve Justin di . Ellerrimi yumruk yapmış tırnaklarımı etime geçiriyordum . Nedeni ise sevincimdi . Evet sevinçten böyleydim . Mutfağa geçtiler. Teyzem sıcak ekmek getirmişti. Kahvaltı yapmaya başladık. O tam karşımda oturuyordu. O bana bakıyordu ve ben ise önümdekilerini yerken herhangi bir sakarlık yapmamaya çalışıyordum .  Bazen göz ucuyla hatta arada sırada kafamı kaldırıp etrafımdakilerine bakmış numarası yaparken bile en son ve en uzun ona bakıyordum . Sonra öyle komik birşey olduki yanımda oturan annem elindeki çayı benim bacaklarıma döktü . Ve bende tabi her insanın yapacağı gibi çığlık attım . Justin geçen yıl 2 aylık bir süre için bir acil durum kampında kalmıştı . Bundan dolayı bacağımla o ilgilendi . Herkes kahvaltı yaparken Justin benim bacağımla ilgileniyordu . Tuhafima kaçıyordu nedense . Nede olsa Justin bacağıma dokunuyordu. Yanığın üstüne bir krem sürdü.

- Kalkabilecek misin ? Yoksa yardım edeyim mi ?

+ Sanırım ben kalkabilirim.

- Peki sen bilirsin ,dedi .

Ayağa kalktım . İşte tam o sırada ayağım uyuşmaya başladı . Tam ayağımı basacakken iğnelenmeden dolayı dengemi kaybettim ve Justin in üzerine tüştüm . Ben onun üstüne düştüm bu doğru ama beni kaldırmaya çalışmadı . Aksine onun üstünde kalmamı istiyordu . Bunu ikimizde istiyorduk . İkimizinde hoşuna gidiyordu.  En çokta benim tabi. Beni yavaşça kaldırdı kucağına aldı ve beni odama götürdü . Beni tam yatağıma yatırırken bir ara dudaklarımız çarptı birbirine. Aslında bu daha çok hoşuma gitmişti . Dudağı dudağıma çarptığı sırada ben öylece donmuşken o da öyle kalmayı tercih ediyordu. Yanağımdan bir öpücük aldı ve ayağa kalktı .

- Ne yapalım . Oyun falan oynayalımmı ?

+ Olabilir aslında şurada , şu çekmecede olması gerekiyordu.

- Hangi çekmece ?

+ Şu, şuradaki dolabın içindeki çekmecede . ( Ahhh aman tanrım orada Justin ile ilgili binlerce şey var ve onları görmemeli. ) Justin aslında beni kaldırırsan daha iyi olur o çekmecede bazı özel eşyalarım varda.

- Ahh tabi .

Beni ayağa kaldırdı oyun CD sini çımartıp yanımdaki komidinin üstüne koydum. Justin sol yanımda duruyordu. Bir anda bir daha dengemi kaybettim tam düşecekken Justin in boynundan tuttum o da beni belimden. Bir an için bedenlerimiz birbirine yapıştı. Ve dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. O ne yapıyorsa bende onu yaptım. Bu hiçte zor değildi. Ve bir anda düşüncesizce kendimi çektim. Daha önce hiç aptal olduğumu söylemişmiydim ? Bir anda suratı asıldı. Üzülmeye başladı. Kafasını kaşıyarak :

- İyi bir  gün değil. Uyumalısın.

Sesimi çıkartmadım. Beni yatağıma yatırdı ve uyumaya başladım . Odadan mutsuz bir şekilde çıktı ve gitti . Ne zaman uyuduğumu hatırlamıyorum.

Annemler akşam yemeğini hazırlamışlardı ve o da beni uyandırmaya geldi.

- Heyy uyan. Uyansana , hadi ama uyan . ( daha sonra beni çevirdi ve dudağımdan kocaman bir öpücük aldı . Îşte tam o sırada uyanmıştım ama uyku numarası yaptım . Daha sonrada bir ses cıkarttım oda geri çekildi . ) Sonunda uyandın . Akşam oldu hadi kalk.

+ Hım peki. ( kalkıp gözlerimi ovuşturdum . ) Beni kaldırırmısın lavaboya gidip elimi yüzümü  yıkamalıyım .

- Peki kalk bakalım.

Beni lavaboya kadar taşıdı ve sonrada yere bıraktı . Ellerimi yüzümü yıkadım ve beni mutfağa götürdü . Ama bu sefer taşımadı . Çünkü içerdekilerin yanlış anlamasını istemiyorduk . Mutfak kapısından girer girmez herkez bir ağızdan " Nasılsın , İyimisin , Bacağın acıyormu ? " demeye başladı. Herkes oturup yemek yemeye başladı . Bu defada bişeyler düşmesin diye herkes daha dikkatli davranıyordu. Yemekler bittikten sonra ben kardeşim  John ve Justin balkona çıktık. Daha sonra ablamda geldi. Ablam benim herşeyimdi. En iyi arkadaşımdı. 20 dakika sonra dışarı hava almaya çıktık . Dondurma ve çekirdek aldık . Herkes evine gitti . Justin i hergün görecektim , çünkü 2 hafta sonra okul başlıyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Değişen sen misin yoksa ben mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin