Az ébresztő hangjára csak úgy pattantam fel.
Szallatam a konyhába ahol finom illatok szálltak.
Simon csinált reggelit.
- Mi a kaja ?- kérdezte vidáman.
- Rántota- válaszolta.
Majd lerakot elém egy tányért és siettem megenni.
- Nyugi hugi ! - lassitot le Simon.
De én gyors betömtem a maradékot. Gyors fel öltöztem:Mire készen lettem a bátyám már a nappaliba várt.
- Mehetünk? -kérdezte .
- Igen - majd kiléptünk az ajtón.
Simon a garázs ajtot nyitota fel ,én pedig a friss tavaszi levegőbe szívatam. Ekkor pillantotam meg a szomszéd srácot. A házunk elött sétátált el. Olyan helyes volt. Rám nézet ,de a tekintete komoly volt továbbra is. Lassan ment tovább.
A gondolkodásomat a bátyám szakitota meg:
- Gyere már Mira!
- Jövök !- futotam .
Majd beugrotam a kocsiba.Megálltunk egy nagy épületnél.
- Kösz a fuvart szia- montam a bátymnak.
- Csá- és elhajtot.
Bementem a suliba és a portára mentem. Megkérdeztem merre van a 125. terem . Majd elindultam. Bent mindenki beszélt valikvel. Leültem egy üres padba ( két személyes padok) . Ekkor belépet egy lány. Eléggé szimpi volt.
- Szia leülhetek?- kérdezte a lány.
- Szia persze- montam.
Majd helyet foglat.
- A nevem Magan. Magan Price.- mutatkozot be- Te vagy az új lány?
- Igen. Az én nevem Miranda Brown. De hívj Miránk . - montam.
- Rendben Mira- mosolygot.
Majd be lépet az osztályfőnők.
- Áh, az újonc. Üdv a csapatba. Bemutatkoznál?- monta a férfi.
Eléggé laza .
- A nevem Miranda Brown . Most költöztünk ide Las Vagasba. Ez elött New Yorkban éltünk. Apámmal és a bátyámmal élek. Szeretek énekelni. Kábé ennyi- ültem le.
- Köszönjük Mis. Brown . Az én nevem Mr. Tallman. Az osztályal meg majd meg ismerkedsz- mosolygot- De most nyísuk ki a 315. oldalon a tankönyvet!
Az óra jól telt . Nem olyan unalmas az oszfő. Sokat poénkodik.
Mikor vége lett az órának Magannal kimentünk az udvarra.
- Ez a suli udvara!- mutata meg.
Ekkor megpillantotam a szomszéd srácot.
- Mag, ő ki?- mutatam az emlitet személyre.
- Ja , ő . Ő Zack Jones. A suli rosszfiúja. Nagyon csipik a lányok ezért nem csódálom ,hogy kiszurtad.- monta.
Szóval Zack. Ez az ügyet is megoldotam.
- Nem tetszik . Csak a szomszédba lakik- magyaráztam.
- Áh , így mindent értek - bologtot- Figyú lesz egy buli amit a legjobb barátja fog tartani . A neve Jack Loveland. Meghívta az egész sulit . Ezért ha van kedved eljöhetnèl- monta.
Nagyon meg örültem ,de apa nem engedné.
- Bocsi de apám nem engedné- hajtotam le a fejem.
- Majd kitalálunk valamit. Van egy nővérem ő fog a buli napján csak otthon lenni. Ezért megmondom neki ,hogy mondja az hogy nálam fogsz aludni. És ha apukád felhívja a nővérem ő mondja ,hogy nálunk vagy. Okés?- vidáman kérdezte.
Hazudni apuank. Csak nem vág sittre a saját apám . Úgye?
- Rendben- mosolyogtam- mikor lesz a buli?
- Holnap este nyolc- monta.A suli után a bátyám vitt haza.
Megcsináltam a házit utána elpakoltam a bulis ruhám egy táskába. Megmontam apunk hogy ne keresen holnap mert a barátnőm házába leszek.
Az után beugrotam a bátyámmal a medencébe és egy darabig fröcskötük egymást. Apa megkérte Simont hogy vágja le a füvet. Én addig napoztam.
Aztán meguntam a szobámba mentem amikor megszólalt a telom. Ismeretlen szám.
- Hálo- szóltam bele.
- Haditerv kész?- kérdezte egy ismerős hang. Rájöttem ,hogy Magan.
- Igen - montam .
Egy darabig dumáltunk aztán elalutam
YOU ARE READING
Változások
RomanceMiranda Brown egy átlagos lány. Akinek az élete már nem lesz a régi. A szűlei elválnak. Az anya egy alkoholista ezért az apjával marad. Mivel az édesany nem költözik. Mirandáék elutaznak Las Vagasba. Új életet kell kezdenie...