čast.7 začlenění

95 6 0
                                    

,,Já to chápu" řekla jane

,,jen nevím co tu s vámi budu dělat nikdy sem nikoho nezabil a asi bych to ani nedokázal nechci být na obtíž ale nemám kam jít a vlastně nevím co tu celé dny děláte"

,,no není to tak těžké každý tu dělá něco" řekla jane jako by mě chtěla povzbudit"

,,a co tu například dělá jeff ?" zeptal jsem se 

,,sice na to nevypadá ale jeff tobby a eyless jack chodí pro dřevo a nasledně ho sekají ať je co do krbu"

,,aha" odfrkl jsem

najednou do místnosti vběhla nina aa podívala se dovnitř jen tak očkem poté rozrazila dveře a skočila na mě jako torpédo

,,áááá" vyjekl sem leknutím a nečekaným skokem ninny''

,,prý tu snáma zustaneš budeš tu snáma žít budeš s nýámá travit volný čas budeš s námá jíst budeš tady žít budeš tady spát á..á..á.áá"

udýchaná nina ze mě slezla a spadla na postle

,,nino snad sme ti tam dole něco řekli" řekla jane važným toném"

,,né to je v pohodě jen mě to zaskočilo t-takže mě neplanujete zabít ?" řekl jsem 

,,proč by sme to dělali ani jsi tolik nepanikařil když ses zjevil na jiném místě a nesoudíš nás za to co sme udělali"

jak to mohla vědět ? pomyslel sem si v hlavě

"p-počkej jak to víte ?? " zeptal sem se páč mi v hlavě vrtalo jak mužou vědět že je nesoudím

v tu chvíly do dveří vrazil jeff v bíle mikině černých kalhotech ale byl bosej "JANE KDE JE TEN SKŘET ?!!!" 

"nevím bena sem naposledy viděl u kuchině co ti zas provedl ?" řekla jane

tohle je divný moment ale rači budu mlčet

"JÁ HO ZABIJU" řekl a vyletěl z pokoje ani dveře nezavřel

Jane se zvedla aby dveře zavřela přece jen musí my nejspíš vyjasnit několik věcí jak to teď bude 

"tohle je tu jako dení chleba ben rád provokuje ale nemyslí to zle jen je rád když je sranda " řekla jen a lehce se uchcetla pod její maskou "a jeff no dejme tomu že dělá protivu a maggora ale je to dobrák jen měl špatnou minulost a trošku mu cvaklo ale jak časem zjistíš ben a jeff k sobě mají blízko "

podíval sem se do děr v její masce a řekl "já no ehm dobrá chápu to mohu se jen zeptat jaká sou pravidla jestli tady mám žít ? " 

jane jen začala mluvit chvilku sem nedaval pozor "no a hlavně si navzajem pomahat přece jen sme taková velká rodina" 

kývnul sme na souhlas "a mužu se jít s ostatníma seznamit ? :-) 

Creppypasty jak je citím já (YAOI) 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat