yüzde yüz emin olabilecegimiz 20 sey!

13 2 0
                                    

Son yüzyilin en etkili kadinlarindan  Oprah Winfrey'e sormuslar dogrulugundan emin oldugun seyler neler?
O da oturup, emin oldugu 20 seyi yazmis liste öyle güzeldi ki, oturup kendi dilimle birdaha yazmak, unutmamak istedim.
Îstedim.
iste"eminim top 20":
1: Ektigin kadarini biçersin.Emegin sana mutlaka ayni oranda geri döner
2: Kendi hikâyeni kendin yaz. Kimse senin senaryonun yazmamisi.
3: Geçmiste birinin sana yaptigi bir kötülügün, bügün hiçbir gücü yoktur. Ancak sen o gücü verirsen olur.
4: Însanlar sana kendilerini nasil tanitiyolarsa, önce öyle kabul et.
5: Endiselenmek vakit kaybidir. Öyle yapacagina endiselendigin seyle ilgili bir sey yapmaya harca o zamanini.
6: Neye inandigin,hayallerinden, isteklerinden ve beklentilerinden çok daha güçlüdür. Sonunda her zaman, inandigin sey oluyorsun.
7: Sadece tek bir dua edeceksen,o,"Çok sükür" Olsun.
8: Mutluluguun verdigin sevgi kadardir.
9: Hata, seni baska yöne yönlendiren bir yol isaretidir.
10: Herkesin dediginin aksine davranirsa, dünya yikilmaz.
11: Íçgüdülerine güven, onlar yalan söylemez.
12: Önce kendini sev. Sonra da, o sevgini her firsatta etrafina yaymayi ögren.
13: Ísini tutku yönetisin.
14: Sevdigin seyi yaparak para kazanmanin bir yolunu bul. Ozaman  her maas sana bonus olur.
15: Ask acitmaz. Çok da iyi hissettirir.
16: Herr gün, yeniden baslamak için bir firsattir.
17: Dünyadaki en zor is anneliktir. Ve bütün kadinlar bunu ilan etmelidir.
18: Süphe"-ma" ekidir. Kipirda-ma,cevapla-ma acele et-me
19: Ne yapacagini bilemediginde, sakinles. Cevap gelir.
20; hiçbir  dert sonsuza kadar sürmez.
Dilerim bu 20 fener simdi yanar. Ve bundan böyle yol boyu hep bizimle olur. Olursa iyi olur, eminim

kelebegin hayat sözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin