56:Suga

268 38 11
                                    

Suga:

Kami BANGTAN akan semakin tua. Makin lama umur kami akan meningkat. Kami akan menikah dan mempunyai anak. Sama juga dengan army yang akan mengalami fasa yang sama menjadi lebih dewasa dan juga akan menikah.

Suga:

Masa tu akan tiba yaitu persembahan terakhir di atas pentas. Bangtan bomb yang terakhir, konsert yang terakhir. Teasing fans yang terakhir. Dan juga pelukan berkumpulan yang terakhir bagi BTS.

Suga:

Bighit pasti akan mengeluarkan group idol yang baru dan mungkin populariti kami sebagai BTS akan menurun. Atau juga suatu hari nanti tiada lagi group  idol yang bernama BANGTAN SONYEONDAN.

Suga:

Bayangkan seorang wanita yang sedang sibuk dengan urusan rumah tangganya. Suara anak-anaknya yang masih kecil sedang bermain . Wanita itu menguruskan rumah, mengemas, memasak, menjaga anak dan sebagainya. Suaminya akan pulang dalam beberapa jam lagi.

Suga:

Sedang wanita itu sibuk dengan hal rumah tangga, tiba-tiba telefonnya berbunyi. Notifikasi menunjukkan yang memori telefonnya penuh. Satu persatu wanita itu membuang gambar yang baginya tidak diperlukan lagi.

Suga:

Satu persatu gambar dibuang, sehinggalah wanita itu menjumpai satu gambar. Gambar itu menunjukkan tujuh orang lelaki yang sedang tersenyum dengan gembirannya. Mereka ialah BANGTAN SONYEONDAN.

Suga:

Wanita itu teringat sewaktu dia masih remaja . Seorang remaja yang masih bersekolah dan seorang gadis yang menyukai K-idol . Satu persatu memori terimbas di benak fikirannya. Secara tidak langsung, air mata wanita itu menitis.

Suga:

Hanya ARMY yang setia saja akan mengatakan ini;

Terima kasih Bangtan kerana membawa muzik yang bagus dan baik .

Terima kasih Bangtan kerana menginspirasikan kami.

Terima kasih Bangtan kerana menjadi inspirasi kami.

Terima kasih Bangtan kerana telah mengubah kehidupan kami.

Terima kasih Bangtan kerana telah membuat kami kagum.

Terima kasih Bangtan untuk segalanya.

-SARANGHAEYO BANGTAN SONYEONDAN- ❤❤❤❤

FAKTA BTS Where stories live. Discover now