Harry Styles.
Αυτός είναι ο άνθρωπος που μου εκλεψε την καρδιά... Αυτός που μου έμαθε την αγάπη... Με έκανε να ερωτευτώ για πρώτη φορά στην ζωή μου...
Και αφού με έκανε να νιώσω τόσα πολλά, τι έκανε;
με παράτησε.
με παράτησε λέω.
Με άφησε.
Με διέλυσε.Με έκοψε κομματάκια όταν μου είπε πως πρέπει να φύγει. Το είπε τόσο απλά, σαν να ήταν κάτι τόσο εύκολο για εκείνον. Χωρίς να ξέρει πως νιώθω... χωρίς να ξέρει πως εκείνος με έκανε να νιώθω.
Μαζι του ένιωθα πως είμαι ξεχωριστή, διαφορετική από τις άλλες μοναδική. Με έκανε να αισθάνομαι όμορφα με το σώμα μου, τα μαλλιά μου, Ρον χαρακτήρα μου... Τα πάντα. Ήταν ο άνθρωπος μου πως να σας το πω να το καταλάβετε;
Ήμασταν μαζί 2 χρόνια. 2 ολόκληρα χρόνια και το μόνο που μου είπε εκείνη την ημέρα ήταν "Helen, I'm going to leave that county. I have to, it's for my career. "
Και αυτό ήταν που με ράγισε. Έβαλε την καριέρα του πάνω από εμένα. Βασικά τι διαφορετικό περίμενα; Ο Χαρρυ είναι τόσο διάσημος... Θα βρει μια νέα κοπέλα κατευθείαν. Για αυτό του φάνηκαν όλα τόσο απλά και εύκολα.
Απλά ξέρετε τι; Νόμιζα ότι του άρεσα και εγώ. Ότι είναι πραγματικά ερωτευμένος μαζι μου. Να που τελικά όμως έκανα λάθος. Έκανα λάθος ακόμα μια φορά στην ζωή μου... Ξανά...
Αποφάσισα να φύγω και εγώ. Δεν υπήρχε λόγος να είμαι πλέον εδώ. Θα γυρίσω πίσω στην μαμά μου, στην χώρα που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Στην Ελλάδα.
Πείτε μου αν σας άρεσε. Λοιπόν τι λέτε; Νεξτ;
YOU ARE READING
It's just me, myself and I.
RandomΕπιτέλους ξεκινάω βιβλιοο!! Είναι το πρώτο μουυ!! Ας αυτό το βιβλίο θα γράφω διάφορα στιχάκια ή μικρές ιστορίες (σοτακια) και άλλα τέτοια πραγματάκια! I hope you like it.❤