Z mojho fantastického sna ma vytrhlo dajaké hlasné šramotanie. Otvorila som oči a nato som začula spŕšku nadávok. Samozrejme že to bol otec. Kto iný by vrieskal na celý byt ako retardovaný. "Ach bože kvôli tomu som sa musela zobudiť." povzdychla som si. Najradšej by som sa vrátila do ríše snov. Nielenže sa mi chcelo spať ako malému psovi, ale aj preto že sa mi snívalo o Andym(tak ako vždy). Bolo by celko fajn sa aspoň raz v žuvote stretnúť s chalanmi. Ale tak či tak ja mám takú smolu že o tom môžem fakt len snívať. Po dlhom myslení som nakoniec vstala z postele a odišla do kuchyne. Samozrejme tam stál otec reval po mame, ktorá zo zeme zbierala črepiny. Radšej som nepovedala ani slovo, aby som otca nenaštvala ešte viac. "To ani nevieš pozdraviť!" vyštekol na mňa otec. "Ahoj." povedala som potichu. Otec na mňa hodil naštvaný pohľad a strelil mi riadnu facku. Nevedela som prečo to urobil, ale znažila som sa ostať v kľude. Keby ste chceli nieč o mne vedieť tak len to že som dosť problémové dieťa. Mám dosť výbušnú povahu, takže vždy keď ma niekto naštve tak ho proste zmlátim. Lenže na otca som sa nemohla vrhnúť a divá zver. Preto som zaťala zuby a otvorila ladničku. Vybrala som znej jogurt a jablko. Potom som prudko vrazila do dverí,podišla k zásuvke kde boli lyžičky a otvorila ju. Vybrala som lyžičku, zvrela ju a odišla do izby. Cítila som ako otec na mňa upiera zrak. Bála som sa otočiť, lebo som vedela že príde dalšia facka. Dovalila som sa do izby a zapla som počítač. Keď bol konečne zapnutý, klikla som na odkaz na fanclub BVB. Popravde chodila som tam každú chvíľu. Na raz som uvidela že o týždeň majú chalani v našom meste koncert. Skoro som sa zadusila jogurtom. Neváhala som a vyskočila zo stoličky a strela. Stúpla som si na.postel a z poličky som zobrala čierne prasiatko z červenými očami. Otvorila som malý štupel na jeho bruchu a vysypala jeho obsah na postel. Keď som spočítala všetky peniaze zistila som že mám našetrených 150€. Popravde bolo by mi tých peňazí ľúto, ale na koncert BVB ich obetujem. Mala som pocit že môj sen sa z polovičky začína plniť. Bola som šťastná ako mále decko keď dostane vysnívanú hračku. Okamžite som vypla počítač a išla sa umyť. Keď som bola hotová tak som na seba hodila čierne legíny,bledo-modré tričko s nápisom I am big with small brain. Zo stola som schmatla kartáč a začala si česať svoje čierne vlasy s modrími prúžkami. Keď som skrotila svoju hrivu, zo stoličky som zobrala tašku a hodila do nej mobil,kľúče a prachy. Vybehla som na chodbu a zo šatníka som vytiahla čierne conversky. Otvorila som dvere, zakričala: "Čaute, hneď sa vrátim." a zabuchla dvere. Dobehla som na najbližšie autobusovú zastávku a počkala si na bus. Keď konečne dorazil, nasadla som naň a už sa viezla do mesta.
Takže rozhodla som sa písať poviedku o BVB. Popravde teraz nemám žiadne nápady na pokračovania mojich príbehov, takže som začala písať niečo nové.
Dúfam že sa bude páčiť.
YOU ARE READING
My dream [OPRAVA]
FanfictionKira je úplne iná ako jej rovesníci. Mám rada EMO štýl a najviac zo všetkého miluje Black Veil Brides. Jej snom je sa s chalanmi osobne stretnúť. Splní sa jej sen.