O chvíľu sme sa zastavili pred veľkými šedými dverami, ktorých tu bolo ako nasraných. Andy ich otvoril a postrčil ma do vnútra. Ja som sa len naňho pozrela a venovala mu jeden z mojich úsmevov. On sa na mňa pozrel a ja som mala pocit, že ma každú chvíľu pobozká. Ježiš na čo to myslíš ty hlupaňa. zanadávala som si v duchu. "Ale no tak, ten dlhý pohľad si môžete odpustiť." začula som CC hlas. Ja som sa len začervenala a odvrátila zrak. "Čo zaujímavé sa tu deje?" povedal Jake a vykukol spoza rohu miestnosti. "Ale nič, čo by ťa malo zaujímať." povedal Andy zo smiechom. "Vážne Andy? A kto je potom toto?" ozval sa za namo Ashleyho hlas. "Nikto." povedal Andy akoby som tam nestála. "Takže to čo tu stojí pred nami je len nejaký hologram či čo?" ozval sa zrazu Jinxx. "Ježiš mária. Čo máte za problém." povedal Andy otrávene. Zrazu sa medzi chalanmi strhla malá hádka o tom koho si to Andy priviedol. Popravde asi by mi to mala lichotiť, lebo sa mi nikdy nestalo, že by sa niekto o mňa hádal. Chvíľu to bolo celkom smiešne, ale po čase ma to prestalo baviť. "Halooooooo ja som ešte stále tu." povedala som zo smiechom. Všetci na mňa upriamili zrak, akoby som bola dajaký votrelec. "Huuuuu planéta Zem volá Black Veil Brides. Ste na príme?" povedala som zo smiechom. Zrazu sa miestnosťou ozval hlasitý smiech. "Čo je?" povedala som a ešte stále sa smiala. "Ale nič, lenže si celkom fajn baba. Váčšina fanúšičiek, by na mieste buď skolabovala, alebo chcela číslo alebo neviem čo." povedal Jake cez smiech. Ja som sa len usmiala a tak trochu začervenala. Keď sme sa nakoniec všetci upokojili, Andy pristúpil ku mne a chytil ma za ramená. "Tak chalani toto je Kira. Kira to sú chalani. Mená ti snáď hovoriť nemusím, či?" povedal Andy a usmial sa na mňa. Ja som mu úsmev opätovala a s kľudom povedala:"No zatiaľ môj mozog nie je tak zastaralí, aby som si nepamätala mená členov mojej obľúbenej skupiny." Len čo som to dopovedala, tak sa znova miestnosťou ozval veľmi nakazlivý smiech. Fakt ľutujem toho, že tu nie je Lujza. To by tu bolo ešte viac rušno. Nakoniec som s chalanmi strávila hodnú chvíľu. Bavili sme sa o rôznych hovadinách a smiali sa ako blázni. Ani som si neuvedomila koľko je hodín a to až do vtedy, kým mi nezačal zvoniť mobil. Keď som sa pozrela na displej, zistila som že mi volal otec. "No nič už musím. Rodičia sú nedočkaví." povedala som a pohla sa smero k dverám. "Tak sa maj Kira." povedali jednohlasne chalani. Zrazu som si všimla, že sa Andy za mnou vydal. "Len ťa vyprevadím." povedal a už išiel po mojom boku. "A inak prepáč za tu hádku. Chalani to proste niekedy berú inak. Ty asi vieš ako." povedal Andy s úsmevom. Ja som sa iba pousmiala a povedala: "No nič to už zvládnem. Tak sa maj." povedala som a vyšla som do chladnej noci.
YOU ARE READING
My dream [OPRAVA]
FanfictionKira je úplne iná ako jej rovesníci. Mám rada EMO štýl a najviac zo všetkého miluje Black Veil Brides. Jej snom je sa s chalanmi osobne stretnúť. Splní sa jej sen.