7. Bölüm

178 8 7
                                    

Auto: kabul. Kota ve ben şutları atarız sende yakalamaya çalışırsın.

Erika: O zaman kalecimiz tamamdır.

Kayra: kazanırsanız.

Erika: kazanırlar.

Kayra: görücez.

Erika: tamam. Görüşürüz.

  Reika' nın ağızından

Erika cidden çok tuhaf davranıyor. Kayra' nın ona bir şey yapmamasına rağmen ona kötü davranıyordu. Bu konuşmadan sonra kayra sınıfına gitmişti. Bende gitmeliydim ders başlicaktı. Vakit kaybetmeden herkes sınıflarına dağıldı.

Kayra' nın ağızından

  Ders başladı ve biz önümüze verilen soruları çözüyoruz. Beş dakikada kağıdı bitirip hocaya verdim. Sırama oturup arkamdaki çocuğun testini vermesini bekledim. Benden kopya çektiği anlaşılmasın diye beklemişti.

  Bilerek büyük yazmıştım. Ben kağıdı kapatıncada küfürler savurmuştu kendine. Duymuyorum sanıyordu. Ders boyu onun  bu salaklığına içimden gülüp durmuştum. Çünkü gülmek hoşuma girmezdi. Hep somurturdum.

Ve cidden ben sadisttim. Acımam yoktu. Umursamaz biriydim. Ruuiji' ye zarar verirdim bana yaklaştığında ama hareketleri çok komik olduğundan yapmadım. Teneffüs çalınca çocuğun peşinden gittim. Okulun otoparkına girince onu takip ettim. Bir arabaya yaslanıp telefonunu açtı. Yanına gidip telefonu aldım.

Kopyacı: Telefonumu verirmisin?

Kayra: yaptığın şeyi anlamadığımımı sanıyorsun?

  Ona biraz daha yaklaştım. Sırıtıyordu.

Kopyacı: ne yapmışım?

Kayra: kağıdıma baktınya?

Kopyacı: tanışmak için başka bahane bulamadınmı yani?

Kayra:  kopya çekmen umurumda değil sadece bulaşmak istedim. Seninle tanışmakta umurumda değil.

Kopyacı: çektim. Bir ihtiyaç sahibine yardım ettin Allah razı olsun ama ben  yabancılarla arkadaş olmam.

Kayra:Türkçe: gerizekalı.

Kopyacı: bana Türkçe konuşma. Yabancısın ama istersen bir istisnada bulunup seninle tanışabilirim.

Kayra: yabancıysam yabancıyım. Şimdi dövdürtme kendini. Tanışmakta umurumda değil.

Kopyacı: Beni sinirlendirme.Senden daha güçlüyüm. Yapabileceklerime aklın ermez.

Kayra: yapabileceklerini görmek isterim. 

Kopyacı: istediğini alıcaksın ama hiç beklemediğin bir anda.

Kopyacı: güzelliğine yazık olacak.

  Diyerek oradan uzaklaştı. Sanki korktum ama cidden paslanmışım biraz dövüş yapsam iyi olur. Kafamı kaldırıp gelene baktım. Bu autoydu. Endişeli gözlerle yanıma geldi.

Auto: sana mı bulaştı?

Kayra: sana ne?

Auto: çıkışta resmi olarak takım arkadaşımız olacaksın.

Kayra: ama kazanırsanız.

Auto: kazanacağımız beş metre öteden belli oluyor.

Kayra: hemen karar verme.

Auto: bak amacım tartışmak değil arkadaş olmak. Arkadaş oluruz diye düşündüm.

Kayra: yalnış düşünmüşsün.

VİCTORYKİCKOFF "Yeni kız sadistmi?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin