Namida

7 1 0
                                    

Čauky! Volám sa Namida, mám 19 rokov a moja obľúbená činnosť je vrhanie nožov. Mám krátke hnedé kučeravé vlasy a sivé oči. Nosím celotvárovú masku kvôli jazvám a ranám. Rodičia a vlastne celý náš klan pracovali na polícii. Narodila som sa v malej dedine kde ma vychovávala mama. Otec bol často na prísne tajných cestách o ktorých by som nič nemala vedieť. No raz... Ten deň nikdy nezabudnem. Stál na útese s niakym chlapom. Toho chlapa som nepoznala ale bol mi veľmi povedomý. Môj otec ho... On ho... Prebodol katanou a... Zhodil ho dole. Ja ako ďalší vodca klanu som už bola zvyknutá na vraždy keď že sa náš klan poznali ľudia hlavne kvôli  bojom. Bola to surová vražda zo zadu. Viac som nevidela a utiekla som. O týždeň som bola vylosovaná na boj s mojím otcom. Strašne som sa bála hoci som vedela že ma otec má rád ale vedela som aj že šetriť ma určite nebude. Tak sa aj stalo. Musela som sa vzdať kvôli poraneniam a popáleninám 3 stupňa. Po boji sme sa vôbec nerozprávali čo nebola žiadna novinka. Mama mala dosť práce s 1o ročným Conorom. Už vtedy sme si s Conorom rozumeli. Vždy ma kryl keď som prišla neskoro domov a ja som zase pomáhala jemu s školou. Tým myslím že Conor bol šikanovaný kvôli jeho pôvodu. Predsa len myslieť si o vašom spolužiakovi že vás zabije nie je nič príjemné. Ale Conor je fajn až na jeho ponožky ktoré je schopný nosiť aj týždeň v kuse. Fuj. Takto o tri roky bolo vylosované že budem bojovať v mega aréne. Je to vlastne Aréna v ktorej sa bojuje raz do roka a nedá sa vzdať. Bojuješ pokiaľ nespadneš. Ty kokso že zrovna ja a Conor bojujeme proti sebe... Keď prišiel ten deň bola som strašne nervózna. Čo ak ho fakt zabijem. Hovorila som si. No... A nakoniec to skončilo tak že som ho fakt skoro zabila. V prvom kole bez zbraní som mu skočila po krku a skoro som mu zlomila väzi. V druhom kole som ho šetrila a vyhral on nadomnou. Bol to fakt masaker. Akože neni sranda keď po tebe vrhne 13 ročné decko sekeru. V poslednom kole som si mala vybrať iba jednu zbraň. Bol to nôž. Som v nožoch najlepšia z celého klanu. To odo mňa má Conor jazvu na nose. A finálny hod... Prebodla som Conorovi líce. Mal tam takú dieru... On mi v tedy ešte stihol kopijov bodnúť do boku. A v tej chvíli tam boli záchranári a viac si nepamätám. Od vtedy som Conora ochraňovala ešte viac. A teraz som tu. Toto bol môj príbeh a dúfam že si užijete aj pokračovanie. Tak zatiaľ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NamidaWhere stories live. Discover now