( de edit heb ik zelf gemaakt en de yt video is van Max ik vind dit liedje gwn echt zoo mooi )
PPOV Lotte
We kwamen thuis en ik ging naar Mn kamer . Het was een rotzooi dus ik ruimde wat op en ging daarna mijn inloop kast opruimen . Toen ik daar klaar was gooide ik mezelf op Mn bed bed en pakte Mn laptop erbij . Ik zetten een serie op en ging zo wel een uurtje door met kijken . Daarna ging ik aan mijn bureau zitten en praatte tegen een poster van fource . Zo ben ik nou eenmaal 😂😇.
POV Ian
Ik lag in mijn bed en ging mijn laptop nemen toen het me inviel dat hij nog op de kamer van Lotte lag . Ik ging naar twee verdiepingen boven en bij de eerste verdieping zag ik de Manny met een meisje op de bank "eikes wat vies " dacht ik bij mezelf en liep zo snel ik kon naar de volgende verdieping . Ik wachte voor de deur van Lotte en hoorde haar praten
(😇 Lotte 🔥Ian )
😇"omg fource jullie zijn zo knap "
🔥"Haha weet ik " ( alles wat Ian zegt zegt hij stil btw )
😇 "en Ian ik kan het nog steeds niet geloven dat je mijn buurjongen bent "
🔥 " Haha ik wel "
😇 " en dat je in mijn huis slaapt dat is nog leuker "
🔥 "Haha vind ik ook "( vanaf nu zegt hij alles weer luid )
"Omg Ian " zei ze en ze sprong recht toen ze mijn stem hoorde . Ze keek zoo raar dat ik het uitproestte "ehmmm.... dit heb je niet gehoord toch ? " vroeg ze onzeker "haha jawel " "auw balen " zei ze en werd rood . "Nou heeft niet " zei ik en haf haar een knuffel *love me now love me , hey yeah * "jaaa sryy mijn telefoon " zei ik en keek op mijn telefoon : Max 🔥🤙🏻💪🏼 stond er "srry moet ff opnemen "
(💪🏼 max 🤙🏻 Ian )
🤙🏻" joo bro "
💪🏼 "jooo Ian watsh up
🤙🏻 vo wa bel je ?
💪🏼 vragen hoe het is
🤙🏻 nou ja goed ! Omg er is hier een fking knap meisje waar ik bij logeer en in het zwembad was er iemand dat meisje aan het pesten en ik sloeg hem een bloedneus srry "
💪🏼"ja ik hoor het al , van uwe beste kant laten zien 😂"
"Iaaaan " riep Lotte
🤙🏻" srry moet gaan Lotte roept "
💪🏼" oke maar nog 1 ding : wanneer vraag je haar verkering ?"
🤙🏻 " ja joch doeii "
💪🏼"doei""Ian waar blijf je ?" ik kom !!" Riep ik luid . Voor wat zou ze me nodig hebben ? Ik kwam in haar kamer maar zag haar niet , "in de badkamer !!" Schreeuwde ze " ik ben mijn kleren vergeten " voegde ze er nog aan toe .
POv Lisa
Ik ging de douche in en toen het me inviel dat ik mijn kleren wad vergeten "Booo ?" Geen antwoord " Rayooon ?"weer geen antwoord . "Dan moet het maar zo Iaaaan?" "Ik kom zoo "" oké" toen hij aankwam zei ik dat ik mijn kleren was vergeten "moet ik dan echt binnen komen ?" "Nee niet zo maar je pakt mijn kleren doet de deur open en legt ze op de stoel naast de deur ! Je doet wel je ogen dicht !" Zei ik . Ian kwam binnen met zijn ogen dicht en zocht de stoel hij viel en ik lachte me rot hij was al snel weer recht gestaan en had de kleren op de stoel gelegd . Hij had zijn ogen nog steeds dicht waardoor hij tegen de deur liep . Hij wreef over zijn voorhoofd en liep weer door naar de living . Toen ik uit de douche kwam zag ik dat hij een blauwe plek op zijn hoofd had " ehm heel erg bedankt om mijn kleren te brengen en heel erg srry voor die blauwe plek " zei ik " geen probleem en die blauwe plek gaat wel weer weg " zei hij en ik nam hem mee naar de badkamer en haalde de EHBO kist uit de kast en ik pakte er een zalfje uit en smeerde het op zijn blauwe plek " kom we gaan eten " riep Ian als ik klaar was met de zalf , ik waste mijn handen en we gingen eten . "Waar is die manny ?" Vroeg ik toen we beneden kwamen . We hebben overal gezocht maar we vonden hem nergens ik opende mijn telefoon en scrolde door mijn contacten ik opende drukte op Manny.
(😘 Lisa / 💪 many)
😘 gast waar ben je ?
💪 ben bij vrienden yt video aan het editen kom subiet terug .
😘 oké dan !!~een half jaar later ~
Ik zit op de bank als de deur gaat . Ik doe open en zie twee politie agenten staan . "Ik moet jullie meedelen dat allebei jullie ouders zijn gestorven . " zei de agent en ging weer weg . Ik en Ian zaten die avond op mijn kamer samen een liedje te zijn gen maar de gedachte van mijn ouders ging niet weg .____
Hey iedereen Srry voor dit leuke hoofdstuk . In de volgende komt iets dat mijn droom is om te doen met een vriendin dus Srry als jullie het wat te belachelijk is . Xlotte