În primul rând vreau sã vã mulțumesc pentru cei peste o mie de cititori la primul volum al cãrții "Dezvoltarea Personalã", la cerea voastrã am creat și volumul doi. Sper sã vă placã! Pace și dragoste!🙏❤
În acest capitol vorbim despre *încredere*, ce este încrederea? Un lucru simplu spus de o cineva care nu poate fi adus pânã la capăt? Nu! Încrederea e acel lucru spus de acea persoanã care vrea să ai toatã încrederea în ea. Ce se întâmplã când încrederea ți-e trãdatã? Te rãzbuni? Faci și tu la fel? Nu! Lasă totul să vinã de la sine întotdeauna. Vei vedea cã și karma are rolul ei și cã își va juca foarte bine rolul de a întoarce *îcrederea trãdatã* acelei persoane. Nu te grãbi sã te gândești la rãzbunare, pentru cã rãzbunarea nu este o soluție, tu poți mult mai mult și ești conștient de asta. Când vine vorba de încredere...ai grijã cu cine vorbești despre ea, ai grijã în cine te încrezi. Sunt multe persoane care trãdeazã acea încredere fiindcã nu știu ce înseamnã respectul. "Ai încredere, poți să-mi spui orice." NU E AȘA! Toți oamenii au un venin ascuns în vene, mai bine nu te încrezi în nimeni și ți pentru tine decât sã spui ceva de care ar putea afla toată lumea. Gura lumii nu conteazã dar de ce sã afle ei secretele tale? Doar pentru cã acea persoanã nu a știu sã ținã un secret. Gândește înainte sã acționezi.
"Poți să-mi spui orice! Te rog! Ai încredere în mine!" Persoanele care continuã pe tema "încredere" și care insistã sã "ai încredere în ei" sunt defapt persoanele cele mai veninoase și cele în care nu poți avea încredere deplinã.
"Dacã vrei sã-mi spui ceva sã ști cã sunt aici să te ascult, oricând vei fi pregãtitã/pregãtit." Asta poți numi încredere, acea persoanã îți dã de gândit, de ales, dacã nu vrei sã îi spui, nu îi spune, dacă vrei sã-i spui, spune-i. Persoana care nu insistã pe tema "te rog spune-mi!" este o persoanã în care poți avea încredere...de ce nu? Ai grijă întotdeauna. Pereții au urechi, camerele ochi, gura lumii vorbește mult și din cauza asta trebuie sã ai grijã pe cine numești prieten. Dacă nu ești sigur/ã de aceste douã alegeri "a spune sau a nu spune" atunci seara sau când te rogi lui Dumnezeu spune-i Lui, ști cã în el poți avea toatã încrederea.
Sper cã v-a fost de folos primul capitol din volumul doi. Dacă ți-a plãcut nu uita să votezi capitolul și sã-l distribui, m-ar ajuta foarte mult, mulțumesc. Acum spune-mi...
Ce înseamnã încrederea pentru tine? Aștept rãspunsul tãu în secțiunea de comentarii.👇 În capitolul doi vom vorbi despre *karma* și lucrurile ei, stai pe fazã!
CITEȘTI
Dezvoltarea personalã VOLUMUL 2
Teen Fiction"Atâta timp cât crezi în tine, vei ști cum să trãiești." -Johann Wolfgang