Capitolul 4 - *Violența fizică într-o relație*

814 28 11
                                    

"Ani de zile am așteptat ca viața mea sã se schimbe..." Spune ea. "...ca viața mea sã se schimbe, dar mi-am dat seama, acum știu, de fapt, viața aștepta sã mă schimb eu!"

Nu aștepta ca lucrurile sã se transforme în bine dacã tu nu lucrezi puțin mai mult la tine. Nu sta cu un bãrbat care te lovește atât verbal cât și fizic, ceea ce face el nu se cheamă iubire, se cheamã disrespect față de o FEMEIE, dacă el începe și ridicã mâna la tine din acel moment el nu se mai poate numi bãrbat. Sunt cazuri în care bãrbatul e laș într-o relație și face tot ce-i spune femeia, oprește-te! Cu violența asta nu ajungi nicãieri!
Un om care-și iubește aproapele nu-l va rãni. Nu te va jigni. Nu te va face sã plângi. Nu te va face să-ți fie frică. Nu te va descuraja. Nu te va rãni. Dacă el simte nevoia sã dea asigură-te mai întâi cã nu are motive, și dacã are motive ceea ce e normal cândva să vã certați, vorbiți și rezolvați, nu fugiți de probleme. Dar dacã el considerã cã lucrul care trebuie fãcut atunci când ești nervos este sã lovești atât fizic cât și verbal sufletul unei femei se înșalã armanic. Nu se va alege nimic din loviturile lui...nici o rezolvare...doar ochii vânãți și înlãcrimați. Dacã nu te simți doritã și fericitã lângã acea persoanã PLEACÃ, nu sta acolo ca un câine în lanț și aștepta sã e batã iar. Violența este cel mai oribil lucru, fie el fizic sau verbal. Te lovește? Pleacã și trãiește-ți viața mai departe fericitã, vorbește cu mama,prietena, dacã asta te va face să te simți mai bine. Uneori e bine să ți pentru tine dar alteori nu, când trebuie sã vorbești VORBEȘTE, când trebuie sã asculți ASCULTĂ, când trebuie sã acționezi GÂNDEȘTE înainte de a o face. Nu lua o decizie atunci când ești nervos, nu fã promisiuni atunci când ești fericit. Acelui om roata i se va întoarce fie ea și pãtratã.
Femeia e cadoul care te-a ales. Dacã ești bãiat/bãrbat și citești asta, renunțã la tot ceea ce faci și ascultă aici: Femeia e darul lui Dumnezeu pentru voi bărbații...demonsteazã cã ești bărbat prin a o iubi, a o respecta, a o înțelege când este nevoie și a o ASCULTA! Rezolvați probleme înainte sã trageți concluzii pripite, nu acționați înainte sã gândiți. Uneori e foarte bine sã gândești acel lucru chiar și de cinci ori. Repetăți în gând acel lucru la care vrei sã acționezi și gândește-te dacă meritã sfârșitul? Femeia e singura ființã în care poate bate două inimi. Respect-o, apreciaz-o, și aratã-i asta în fiecare zi a relației voastre. Luptați unul pentru celãlalt, nu unul împotriva celuilalt!
Spune cu mine #STOPVIOLENȚÃ fizicã sau verbalã. Scrie în comentariu pãrerea ta și lasã un hashtag cu #STOPVIOLENȚĂ dacã și tu ești împotriva violenței de orice fel.
IUBIND e ceea ce ne face mai puternici! 💪

Dezvoltarea personalã VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum