Vystoupili jsme z auta a koukali se na ten barák. Jako ... Nejsou úplně chudí...Mají docela velkej barák. Všichni jsme se vydali směrem k hlavním dveřím. Čím víc jsme se přibližovali, tím víc byla znít ta hudba. Tenhle typ hudby moc neposlouchám, ale vydržet se to dá. Adam otevřel vchodové dveře a hned na nás vykoukla Bára.
,,Omg holky! Nemůžu uvěřit tomu, že jste přišli! Teda... U Nikol to je normální, ale vy dvě! " snažila se přeřvat tu hudbu. A podle mě se jí to docela povedlo. Podívala se na mě a Shar. Jenom jsme se usmáli. Nicol nám pošeptala, že jde někam s Erikem a zbytek kluků šel někam do pryč. Úžasný! Tak my jsme na první party a oni na nás serou. Úžasný hele fakt. Aspoň mi zbyla ta Sharlot. Ještě, že je taková jako já. Bára šla někam pryč a my tam stáli jak opařený.
,,Uhh... Půjdem si asi pro pití?" zeptala jsem se.
Sharlot přikývla, a tak jsme se začali brodit davem směrem ke kuchyni. Když jsme jsme se konečně procpali k pití, tak jsem zůstala s otevřenou pusou. Tolik druhů alkoholu jsem pohromadě nikdy neviděla, kromě v obchodě. Za barem se objevil docela hezkej kluk s hnědýma vlasama.
,,Něco k pití?" usmál se. Otočila jsem se na Shar, co chce a ona pokrčila rameny.
,, Dvakrát vodku s džusem prosím"
,,Dobře" odpověděl. Otočil se a začal nám to připravovat. Když to dodělal,tak nám podal hotová pití. ,,Tak tady to je dámy" usmál se.,,Díky" usmála jsem se taky. Se Shar jsme si vzali pití,otočili se a odešli si někam sednout. Asi půjdem ven. Prošli jsme obývákem. Když jsme vyšli,tak se nám poskytl pohled na jejich zahradu. Měli tam bazén v zemi. K Barče nechodíme nějak často, ale někdy se v létě domluvíme a jdeme si zaplavat. Bazén je hned naproti terase a venkovním dveřím. V pravo je zahrádka její mamky. Je moc hezká a roztomilá. Nechápu jak ji pěstuje...Vždycky, když jsem se pustila do pěstování, tak mi to všecho rychle seschlo... a v pravo byla garáž.
Sedli jsme si na schody terasy, popíjeli jsme to naše pití a vzpomínali na staré časy. Hrozně jsme se u toho nasmáli.
"Hmm..pamatuješ si na základní školu? Ty naše dětský lásky a stěžování" zasmála jsem se.
"Ani mi to nepřipomínej. Jak ráda bych se vrátila. Teď lituju že jsem si stěžovala. Kdybych věděla co mě čeká na střední.." odpověděla Shar s úšklebkem.Bloudili jsme ve vzpomínkách ještě nějakou dobu, dokud k nám nepřišla Bára.
"Holky? Nechcete se k nám přidat? Budeme hrát hru. Sedíte tady tak sami a já si to vyčítám." Usměje se smutně Barča.
"Jee to vůbec nemusíš Bar, jen nejsme tak společenský. Myslim si že párty je dobrá" usměju se na ní.
"Co se bude hrát?" Zeptá se Sharlot a stoupne si.
"Flaška, půjdete?"
Podíváme se nejistě s Shar na sebe a obě se ani nehneme.
"No...asi jo, dobrej nápad. Aspoň se pobavíme" odpovím nakonec, odložím kelímek s pitím, vezmu Sharlot za ruku a jdem za Barčou.Když projdeme přes všechny ty lidi do obýváku, uvidíme velký kruh lidí vsedě. Samozřejmě, kdo tam nesměl chybět. Helena. Se Shar si sedneme naproti Paťovi, Áďovi a Erikovi s Nikol. My se Shar to Nikol strašně přejem. Shar si sedla vedle Barči a já vedle nich. Jak jsme si povídali, tak jsem si všimla, že si vedle mě někdo sednul. Byl to ten kluk, který byl za barem, když jsme si objednávali pití.
,,Taky jdeš hrát flašku?" zeptal se mě. protočila jsem panenkama.
,, Hádej proč tu sedím" zasmála jsem se.
,,Taky pravda" zasmál se. ,,Mimochodem jsem Lukáš"
,,Emma" usmála jsem se. Podali jsme si ruce a začali se věnovat flašce.
"Znáte všichni pravidla?" Zeptá se Barča. Všichni přikývnou, jen já se Sharlot jen nevědomě sedíme.
"Um..asi moc ne.."Ozve se potichu hlas Shar.
"No jak by mohla že?" Řekne povýšeně Helena.
Barča se na ní špatné podívá a začne vysvětlovat
"No, někdo bude točit flašku uprostřed stolu a člověk, na kterého bude mířit hrdlo flašky, bude muset splnit úkol od člověka který flaškou zatočil. Když splní, může točit flaškou. Když ne, musí se napít. Chápete?" Podívá se na nás a my jenom kývneme na souhlas."Takže, kdo začíná?" Zeptal se jeden kluk kterého jsem neznala.
"Půjdu já!" Vykřikne podnapilá Kristýna, naše spolužačka. Vezme flašku z ruky toho kluka a roztočí jí.
Hrdlo láhve dopadne na Erika.
"Sice to není nic moc úkol, ale když se k sobě s Nikol tak máte, tak se vykousněte" zahihňá se. Samozřejmě že to Erik s Nikol okamžitě a s radostí splnili. Točil tedy Erik. Hrdlo se zastavilo na Lukášovi.Divím se že se flaška otočila na mě jenom jednou.
Po několika dalších kolech byli všichni už v dobré náladě, takže úkoly byli čím dál tím víc ..no..jak to říct... nestydatější. Všichni se oblizovali atd. Samo že člověk kterej se snažil nejvíce oblizovat druhého byla Helena. A mýho bráchu. Fuj. Co vám budu povídat, pěkně hnusnej pohled. A to ani nemluvim o tom že Sharlot se málem rozbrečela. Jedinej normální člověk z kruhu tu potom byl Lukáš. A Patrik. Přesednul si k nám, a tak jsme si občas aspoň něco řekli. Flašku roztočila naše miss školy Helena. A padlo to na Shar.Helena se škodolibě usmála a zpustila
,,Musíš políbit tady našeho milovaného Adámka hm?" A zase se na nás podívá tím svým hnusný pohledem. Shar se na mě vystrašeně podívala a já na ni kývla, že to dá. Celý kruh lidí na ní netrpělivě koukal, co udělá. Helena se uchechtávala.
"Proč říkáš aby mě políbila když jsi moje holka? Co to je?" Zeptá se jí Adam popuzeně.
Helena se ušklíbla "Neboj se, ona by to stejně neudělala zlato"
Adam pokrčí obočí.
Jen jsme na ní s Patrikem jen nechápacě koukali. Shar se rozbrečela, zakroutila hlavou, zvedla se a utekla.
"Počkej" Adam se zvedl a běžel za ní.
Další část to dost dlouhé době noo (>﹏<) jelikož jsem líná něco vymýšlet a Natka to pak odnese za mě tak je to těžký :D No nic doufám že se kapča líbila, další bude snad co nejdříve (* ^ ω ^)❤ Iv.
ČTEŠ
German Boy
RomanceTohle je moje první knížka :D takže doufám že se vám bude líbit :* pomáhají mi moje bláznivé nej kámošky :* takže se omlouvám za chyby :D Na začátku Emmyina(?) nového školního roku přestoupí na školu nový kluk Patrik z Německa, který přistěhoval z...