1/1 КРАЙ

1.3K 135 62
                                    

След обед- 13:30

Чим и Юнги бяха заедно вече от две години. Юнги не обръщаше достатъчно внимание на половинката си в повече случаи. А Джимин от своя страна искаше своето, което така и не получи. Бе принуден просто да скъса със гаджето си. И сега беше точния момент. Дори не подозираше, че докато провежда разговора си и се оплаква, именно Мин стои зад входната врата и чува всичко. Това прелива чашата.





Джимин стоеше до приготвения си куфар. Говореше по телефона с Техьонг, най-добрият му приятел.

- Знаеш много добре Те, той не е добър във обвързването. Не ме изслушва, караме се, не взима никакво ангажиращо участие във връзката ни, не мога да продължавам така.

Юнги влезе през входната врата, спокойна гримаса се бе разпростряла на лицето му.

- Чао, Те, той се прибра. -връзката приключи-. Юнги трябва да ти кажа, че се разделяме.-каза на един дъх Чим, без да се обърне и да го погледне в очите, което бе грешка-.

- Какво каза?! - объркано попита Мин-. Напускаш ме така ли?!

- Да! Напускам те! Повече няма да бъда твоята марионетка!

Джимин грабна дръжката на куфара си и тръгна към изхода, когато малката му нежна ръка рязко бе грабната от силната на Юнги. Срещу входната врата се намираше барплота в кухнята. С един замах, куфара бе на земята, а Чим с притиснато лице в плота.

- А аз ще ти кажа, че никъде няма да ходиш! Какво искаш от мен? Кажи го! - съскаше разгневено над Джимин, стискайки здраво косата му-. Мъж ли искаш? А? Истински мъж?! Това ли искаш Чими? - размърда косата му рязко в захвата си-.

- Д-да... и-искам м-мъж..

- Кажи го! - разкопчаните дънки на Чим бяха смъкнати до коленете, надигайки ризата му, Юнги зашлеви дупето пред себе си-.

- И-искам мъж.. ахх.

- Кажи го уличнице, кажи го пак! - още един шамар-.

- Искам мъж!

- Е, ще го получиш.

Обгърна кръста на по-малкия и го изправи дръзко като го накара да коленичи пред него. Изрита куфара някъде на майната му.

- Целуни ми обувката!

-А-аз...- Чим гледаше уплашено-.

- Чуваш ли какво ти говоря? - удари шамар по едната страна на лицето му, хващайки косата му, като насочи главата му до земята.- Целувай!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sadist 《Yoonmin》Where stories live. Discover now