1. Bölüm

92 13 7
                                    

Ben yetimhaneden evlatlık alınana bir çocuğum.

Beni bir aile evlatlık edinmiş,onların yanında büyüdüm,onlar baktılar bana kendi öz ailemi onlara sordum.Onlar da bilmediklerini söylediler. Ben de kabul ettim ve sustum.

( Biliyorum benden onları aramamı beklersiniz ama onlar beni bırakmış ben değil.)

Ben HifaNur.
Demir ailesinin kızı.

Bugün çok önemli bir sınavın var. Bu sınavı kazanırsam özel bir okulda burslu olarak okuyacağım.Sınavdan çıktım elhamdülillah sınavın iyi geçti.
Inşallah kazanırım.

~Sınavın açıklanacağı zaman~
Sabah ezanı okunuyordu kalktığımda.
Abdestimi aldım,eşarbımı taktım seccademi yere serdim ve namazımı kılmaya başladım.

Namazin bitince tekrardan yatağa girip uykuya daldım sabah olunca annemin sesiyle uyandım.
•Kızım kalk kahvaltı yapalım.

•Tamam anne

Dedim ve aşağı inmeden önce kıyafetimi değiştirdim saçlarımı topladım ve aşağı indim.

Anneme sarıldım,babama sarıldım ikilisinde öptüm ve masaya geçip sandalyeye oturdum.

Annemin bize doldurduğu çayı içtik kahvaltımızı yaptık.

Sofradan kalkarken,aniden zil çaldı babam kapıya bakmaya gitti biz de annemle birlikte sofrayı toparlamaya koyulduk.
Babam elinde zarfla içeriye geldi.
Zarfı bana uzattı üzerinde benim adım yazıyordu.

Merhaba benim ilk yazdığım kitapı kaldırdım.
Bu yeni kitabım umarım beğenirsiniz.:)


ONU GÖRÜNCE KALBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin