Rasismus

35 6 4
                                    

Co je rasismus? Jednoduše řečeno iracionální nenávist vůči cizí kultuře či rase. Je to špatné? Samozřejmě. Všichni jsme si rovni, nikdo by neměl být diskriminován jen kvůli své národnosti.

Teď to o čem chci mluvit. Často slýchám nadávku "ty rasisto". Ale né vždy kdy si myslíme že je člověk rasista, to tak musí být. Nechte mě vše vysvětlit.

Všichni jsou si samozřejmě rovni. Tudíž říct někomu "negře" je úplně stejný jako říct mu "bílej" nebo prostě jen "člověku". Když někomu řeknu: "Ty normální debile." je to stejné jako když mu řeknu: "Ty černej debile.", "černej"="normální"="bílej"="žlutej" atd... Lidi kteří tvrdí že říct tam "černej" je horší, jsou vlastně sami rasisti, protože tím tvrdí že "černej" je horší než "normální". Když někomu řeknu "cikáne" vlastně tím jen neslušně řeknu "člověče". Jistě, můžete říct že je nemístné narážet na cizí národnost, ale vážně by to mělo být trestné? Co je na cizí národnosti tak špatného? Není to spíš věc na kterou by člověk měl být hrdý? Navíc, lidi co upozorní na to, že jsem řekl "černej" zároveň upozorňují na národnostní rozdíl sami, tudíž oni sami by měli být potrestáni. Vlastně celá myšlenka rasismu vylučuje samu sebe. Všichni jsou si rovni, ať jsi bílej, černej, žlutej, červenej, Ind, Američan, Čech, Slovák, Korejec nebo Uzbekistánec všechno se to rovná: člověk, tudíž nic nemůže přidávat nadávce "na hodnotě".

Jistě, rasismus existuje. A je vážně hnusný někoho diskriminovat kvůli rase či jazyku kterým mluví. Někdy mám ale pocit, že se to až moc řeší a že "rasismus" už je vlastně jakákoliv narážka na jinou národnost. Ať už je to vtip, výkřik v afektu nebo jenom označení které nebylo myšleno zle, snažíme se být tak moc korektní až zapomínáme co to rasismus doopravdy je. Prostě si pamatuje že s rasismem je to jako s nadávkou, když je myšlená v dobrém nebo vyřčená v afektu, hajzla co všem nadává to z vás nedělá.

______________________________________
P.S.: Takže až někde řeknete černej (doslova) vtip a někdo vám řekne že jste rasisti, řekněte mu tohle, protože pokud bude natolik inteligentní aby proti tomu měl argumenty nebude proti tomu argumentovat protože je inteligentní.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Co Se Mi Honí Hlavou aneb Jedna Prapodivná MyslKde žijí příběhy. Začni objevovat