*6*

247 17 12
                                    

၅ရက္​​ေျမာက္​​ေန႔မွာက်​ေနာ္​ခ်စ္​ရတဲ့ခ​ေလးငယ္​ႏုိးထလာခဲ့တယ္​..​ေက်းဇူးပါခ​ေလးငယ္​ကု္​့ဆီျပန္​လာ​ေပးလုိ႔..ကုိ႔အတတ္​ႏုိင္​ဆုံးကုိအမွား​ေတြတြက္​​ေပးဆပ္​ပရ​ေစခ​ေလးငယ္​....

ကုိကုိ​ရဲ႕အရင္​ကုိကုိ႔ကုိက်​ေနာ္​ျပန္​ပုိင္​ဆုိင္​ခြင္​့ရခဲ့တယ္​...က်​ေနာ္​ဆီျပန္​​ေရာက္​လာ​ေပးတဲ့အတြက္​​ေက်းဇူးပါကုိကုိ....
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
ခ​ေလး....ဘာစားခ်င္​လဲ...ကုိကုိသြား၀ယ္​​ေပးမယ္​

မစားခ်င္​ဘူးကုိကုိရင္​ထဲျပည္​့​ေနလုိ႔

တစ္​ခုခု​ေတာ့စားပါခ​ေလးရယ္​...ကုိကုိ၀က္​​ေပါက္​​ေလး​ေဆး႐ုံကဆင္​းၿပီ​ေနာက္​ပုိငး္​ပုိပ္ိန္​ပိန္​လာတယ္​......

ကုိကုိ​ေနာ္​ဘာ၀က္​​ေပါက္​လည္​း...ဟု​ေျပာရင္​baekhyunကုိကုိ႔ကုိမ်က္​​ေစာင္​းတစ္​ခ်က္​လွမ္​း​ေကြၽးလုိက္​သည္​...

အား...........

႐ုတ္​တရပ္​ထ​ေအာ္​​ကာရင္ဖက္ကုိဖိလ်က္​​ေအာက္ကုိိငုံသြားု​​​​​ေသာကုိကုိ႔​ေၾကာင္​့အ​ေလာတႀကီးသူ​ေဘးနားကပ္​သြားမိသည္​...

ကုိကုိ...ဘာျဖစ္​တာလဲ...က်​ေနာ္​ကုိစိတ္​ပူ​ေအာင္​မလုပ္​ပါနဲ႔...ဘာျဖစ္​တာလဲကုိကုိ...

ခ​ေလးမ်က္​​ေစာင္​း​ေလးကကုိကုိအ႐ႈိက္​ကုိထိသြားတာ

အျမင္​ကပ္​စရာျပဳံးစစမ်က္​ႏွာ​ေဘးႏွင္​့​ေမာ့လာ​ေသာကုိကုိ႔​ေၾကာင္​့​လက္​​ေမာင္​းကုိႏွစ္​ခ်က္​​ေလာက္​ထုလုိက္​သည္​...

အား......ခ​ေလးျဖည္​းျဖည္​း.....ကုိကုိကခ်စ္​လုိ႔စတာကုိ....

အဲလုိ႔မစနဲ႔အ႐ူးႀကီးရဲ႕.....​ေသလိမ္​့မယ္​ဒီက

ငုိၿပီး​ေျပာ​ေတာ့မွျပာယာခက္​သြားသည္​့ကုိကုိ

ဟာ...မငုိနဲ႔​ေလခ​ေလးကလည္​း...ကုိကုိ႔ကခ်စ္​လုိ႔စတာပါဆုိၿပီးရင္​ခြင္​ထဲဆြဲဖက္​သျဖင္​့သူရင္​ဘက္​ကုိကုိက္​ဆ​ြဲ​ေပးလုိက္​သည္​...ဘက္​ထားတာမလြတ္​ပဲသူက

​ေခြး​ေပါက​္​ေ​လး..ကုိက႔ုိကုိက္​တယ္​.....

​ေနာက္​တစ္​ခါအဲလုိလာမစနဲ႔....
ရင္​ခြင္​ထဲကသူကုိမ်က္​​ေစာင္​းထုိးရင္​​ေအာ္​မိသည္​..
ဟုပါၿပီ...ကုိကုိ​ေနာက္​တစ္​ခါမစ​ေတာ့ပါဘူး​ေခြး​ေပါက္​ရယ္​....

ေျပာင္​းလဲသြား​ေသာအခ်စ္Where stories live. Discover now